Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zielas - zdjęcie

Zielas

Rejestracja: 22.06.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.08.2011 13:12
-----

Moje posty

W temacie: Cod mod - ilość hp

03.07.2011 10:41

Dzięukję o to chodziło, temat można zamknąć.

W temacie: Szybkość Klas

22.06.2011 16:41

A ten cod to jakiś unikalny? Bo szybciej by wyszło, gdybyś dał sma.

Niema problemu , proszę .sma w załączniku.
I jeśli byłaby taka możliwośc , to bardzo bym prosił aby ktoś mi to ustabilizował, żeby klasy biegały troszke ponad norme od standardu ale nie szybko tak przeciętnie, klasa "Agent" i "Maszynista" Troszke szybciej. Mam nadzieje że zbyt wiele nie wymagam. ;]

W temacie: Szybkość Klas

22.06.2011 14:07

Znalazłem tą linijkę:

STANDARDOWA_SZYBKOSC 250.0

Wygląda ona tak, i niewiem w czym problem. :/

W temacie: Szybkość Klas

22.06.2011 10:55

Nie zmieniałeś u siebie przypadkiem tego:

#define STANDARDOWA_SZYBKOSC 250.0
??

Lub
server_cmd("sv_maxspeed 320");
??


Nie pamiętam żebym coś takiego zmieniał.

Podobna linijka którą w tej chwili znalazłem to:

szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);

- nie za bardzo rozumiem o co tu chodzi ale dla pewności podam.