Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Juri_gag - zdjęcie

Juri_gag

Rejestracja: 16.08.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.08.2011 12:45
-----

Moje tematy

Gracze znajdujący się przy innym graczu

01.04.2011 19:05

Piszę znowu bo niby niezrozumiałe mam rozumieć? No to napisze prościej:

Chcę sprawdzić czy przy Graczu I znajdują się jacyś inni gracze w okolicy(tj 100 unitów). A jeśli tak i stoją przez jakiś czas w tej okolicy to wykonać jakąś funkcję na tym Graczu I.

Oraz drugi problem:

Czy da się zamiast normalnej śmierci tj < 1 hp zrobić coś innego, np przeciwnik nie ginie a np zapada się pod ziemię.

Tera git ?

Dodano 02 kwiecień 2011 - 00:03:
Może jakoś da radę zastosować find_sphere_class ? Proszę o pomoc bo bardzo mi to potrzebne :D

Dodano 02 kwiecień 2011 - 12:11:
Mam cos takiego:

public check( id )
{
    new num, list[ 32 ], Float:dist = 250.0;
    num = find_sphere_class( id, "player", dist+0.0, list, 32 );
    
    new player;
    for ( new i ; i < num ; i++ )
    {        
        player = list[ i ];
        if( !is_user_alive( player ) || get_user_team( player ) != get_user_team( id ) || gfFrost[id] == 0 )
		{
            continue;
		}
		set_task(5.0,"odmroz",id)
    }
}

public odmroz(id)
{
	gfFrost[id]=0;
	set_user_health(id,100);
	set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
	set_pev(id, pev_maxspeed, 250.0) 
}

Czemu niezaleznie gdzie sie kto znajduje po 5 sekundach ma unfreeze ? Tak jakby ten zasieg nie dzialal :D

Dodano 02 kwiecień 2011 - 21:09:
Dobra poradziłem sobie już, gdyby ktoś miał podobny problem:

W prethinku jakimś:

public fwPreThink(id){
	if (!task_exists(id)){
	set_task(1.0,"check",id);
	}

No i reszta skryptu:

public check( id )
{

	if( !gfFrost[id] )
    return PLUGIN_HANDLED;
	
    new num, list[32], Float:dist = 250.0;
    num = find_sphere_class( id, "player", dist, list, 32 );
    
    new player;
    for ( new i ; i < num ; i++ )
    {        
        player = list[ i ];
        if( !is_user_alive( player ) || get_user_team( player ) != get_user_team( id ) || id == player)
		{
            continue;
		}
		if (num == 2)
		{
		tuf[id]=tuf[id]+1;
		}
		else if(num >= 3)
		{
		tuf[id]=tuf[id]+1*(((num-1)/5)+1);
		}
		if (tuf[id] >= 7){
		tuf[id]=0;
		odmroz(id);
		}
    }
}

public odmroz(id)
{
	gfFrost[id] = false;
	set_user_health(id,100);
	set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
	set_pev(id, pev_maxspeed, 250.0) 
}

Działą perfekcyjnie i tak jak chce :D Wieć już zaniedługo testy moda - TDM Freeze i wypuszcze wersję 0.1 ;D

TDM Freeze

31.03.2011 22:42

Właściwie nie prośba o plugin a raczej pomysł na moda na dobrą sprawę:

1.TDM podzielony na Terro i CT, oll bronie do wyboru jak w zwykłym TDM/DM. Hmmmm tutaj zastanwiam się nad respami ale osobiście bym polecał zastosować standardowe ewentualnie rozrzucenie CT np w jakiejś strefie i Terro w jakiejś strefie, tj np jakiś random i np raz runda na inferno np odbywa się normalnie z respów, raz np z bsów itp itd.
2.Po śmierci jesteśmy zamrażani(tj np wyrzuca nam oll bronie, żadnej nie możemy podnieść, pojawia się wokół nas jakaś poświata, tj np rózówy kolorek z ATAC, lądujemy w ziemi, nie możemy się ruszyć, nie da się nas zabić)
3.Gdy ktoś z naszej drużyny stanie przy nas przez 7 sekund odmraża nas i możemy grać dalej(czas ten skraca się o 20% o każdego gracza więcej, który przy nas stanie)
4.Gdy jakaś drużyna zamrozi całą drużynę uzyskuje wygrywa rundę i wszystko zaczyna się od nowa, tylko że zmieniają się respy gdzie pojawia się drużyna, tutaj mógłbym pomóc zaplanować np gdzie, aby trochę urozmaicić grę.
5.Jakiś roundlimit np ustawiamy aby zmiana mapy była.
6.Każdy zamrożony gracz = frag.
7.Każdy odmrożony członek drużyny = frag.

Myślę że taki modzik byłby całkiem fajną zabawą i mógłby się sprawdzić, o ile ktoś podejmie się jego wykonania albo ewentualnie byłby wstanie pomóc, tj wskazać funkcję jakie trzeba by do tego wykorzystać.