Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

every - zdjęcie

every

Rejestracja: 08.06.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.01.2014 06:40
-----

#459244 Plugin "Bonusy wypadające" Unoszenie się

Napisane przez every w 18.09.2012 12:58

Witam. Posiadam ten plugin http://amxx.pl/topic...ajace-z-graczy/

Wszystko pięknie działa tylko chcę aby skrzynki latały w powietrzu. Dostałem informację aby usunąć drop_to_floor i usunąłem tą linijkę z pluginu:

engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);

Jednak brak efektu i dalej jest normalnie ;] Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego małego problemiku.

Tutaj .sma pluginu

#include  #include  #include  #include  #include  #include  #include  #include  #define PLUGIN "Bonusowe Paczki" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "radim edytowal ricO" new const modelitem[] = "models/cod_paczka.mdl"; new const prefix[] = "^04[BONUS]^01" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, AUTHOR, VERSION) register_forward(FM_Touch, "fwd_touch") register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start"); } public plugin_precache() { precache_model(modelitem); } public PoczatekRundy() kill_all_entity("paczka") public DeathMsg() { new kid = read_data(1) new vid = read_data(2) if( kid == vid ) return PLUGIN_CONTINUE; if(is_user_connected(kid) || is_user_connected(vid)) create_itm(vid, 0) return PLUGIN_CONTINUE; } public UzyjPaczki(id) { if( !is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) ) return PLUGIN_HANDLED; switch(random_num(1, 5)) { case 1: { new hp = get_user_health(id); new losowehp = random_num(-5, -20); set_user_health(id, hp+losowehp) ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles trucizne. Tracisz ^x03%i^x01 HP!", prefix, losowehp) } case 2: { new hp = get_user_health(id); new losowehp = random_num(5, 40); set_user_health(id, hp+losowehp) ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles apteczke. Dostales ^x03%i^x01 HP!", prefix, losowehp) } case 3: { new kasa = cs_get_user_money(id); new losowakasa = random_num(20, 5000); cs_set_user_money(id, kasa+losowakasa) ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles sakiewke ze zlotem. Dostales ^x03%i^x01 kasy!", prefix, losowakasa) } case 4: { ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Posiadasz juz perk!", prefix) if(cod_get_user_perk(id)) return PLUGIN_HANDLED cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); } case 5: { new losowyexp = random_num(30, 250); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + losowyexp); ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles ^x03%i^x01 Expa!", prefix, losowyexp) } } return PLUGIN_HANDLED; } public create_itm(id, id_item){ new Float:origins[3] pev(id,pev_origin,origins); new entit=create_entity("info_target") origins[0]+=50.0 origins[2]-=32.0 set_pev(entit,pev_origin,origins) entity_set_model(entit,modelitem) set_pev(entit,pev_classname,"paczka"); dllfunc(DLLFunc_Spawn, entit); set_pev(entit,pev_solid,SOLID_BBOX); set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY); engfunc(EngFunc_SetSize,entit,{-1.1, -1.1, -1.1},{1.1, 1.1, 1.1}); engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit); set_pev(entit, pev_iuser1, id_item) } public fwd_touch(ent,id) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED; static classname[32]; pev(ent,pev_classname,classname,31); if(!equali(classname,"paczka")) return FMRES_IGNORED; if(pev(id,pev_button)) { { UzyjPaczki(id) engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent); } } return FMRES_IGNORED; } public kill_all_entity(classname[]) { new iEnt = find_ent_by_class(-1, classname) while(iEnt > 0) { remove_entity(iEnt) iEnt = find_ent_by_class(iEnt, classname) } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */ 

  • +
  • -
  • -2


#350869 Edytowanie klasy na perk (na szybko)

Napisane przez every w 18.01.2012 08:15

Sposób przetestowałem, działa. Plusik dla ciebie :)
  • +
  • -
  • 1


#257091 Problem z sklepem na cod

Napisane przez every w 09.06.2011 05:58

Bardzo dziękuje Teraz pozostał sklep. Proszę o sklep aby się nie zamykał i miał cvary !
  • +
  • -
  • 1


#256993 Problem z sklepem na cod

Napisane przez every w 08.06.2011 17:14

Bardzo dziękuje proszę tylko aby edytować ta klase i zrobić ją premium ;)
  • +
  • -
  • 1


#256974 Problem z sklepem na cod

Napisane przez every w 08.06.2011 16:23

Witam. Mam taki problem z sklepem na cod. Wszystko działa i wogóle. ale mam problem. Gdy coś kupuje sklep zamyka się a chciałbym aby się nie zamykał. Przeglądałem już te fora, inne i nie mogę znaleść, tzn. są sklepy ale takie które się zamykają. Wiem że jest to możliwe aby się nie zamykal dlatego proszę o pomoc. Chodzi mi abyście zrobili mi sklep może być nie waszego autorstwa ale dodać komendę czy coś aby się nie zamykał. lub jeżeli ktoś wie jak to zrobić nie musi podawać całego sklepu tylko napisać to co powinienem. Załączam plik z sklepem: Proszę jeszcze o przerobienie klasy Rebeliant chodzi mi o to aby nie miała 1/6 z USP tylko 1/10 z MP5 Z góry dziękuje;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1