Skocz do zawartości


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

shorer - zdjęcie

shorer

Rejestracja: 04.06.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.05.2012 09:34
-----

#281360 Podskakiwanie bez utraty prędkości

Napisane przez Abes Mapper w 11.08.2011 17:13

Podskakiwanie (nie mylić ze skakaniem) bez utraty prędkości

"+duck;wait;-duck;-duck"

Najlepiej zbindować sobie:

bind "klawisz" "+duck;wait;-duck;-duck"


  • +
  • -
  • 1


#280166 sr deathrun_arctic

Napisane przez Julia w 09.08.2011 15:05

Stwórz w folderze configs folder maps i w nim deathrun_arctic.cfg
Dopisz w tym configu amx_pausecfg pause block_use.amxx
(Po prostu na tej mapie plugin od blokowania +use będzie zapauzowany).
  • +
  • -
  • 1


#280168 sr deathrun_arctic

Napisane przez Hiroshima w 09.08.2011 15:18

wrzuc sobie lepiej ten plugin (potem dodam go do paczki) plugin ma za zadanie usuwania bytu drzwi na mapie z respa w promieniu 350 unitow:

#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

new iEnt = -1,Float:fOrigin[3],iDoor = -1,Float:fOriginDoor[3]

while((iEnt = find_ent_by_class(iEnt,"info_player_start")) != 0){
pev(iEnt,pev_origin,fOrigin);
iDoor = -1;
while((iDoor = find_ent_by_class(iDoor,"func_door_rotatating")) != 0){
pev(iDoor,pev_origin,fOriginDoor);

if(get_distance_f(fOrigin,fOriginDoor) <= 350.0)
engfunc(EngFunc_RemoveEntity,iDoor);
}

}

}

Załączony plik  usundrzwi.amxx   2,06 KB   13 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#278616 Który modół odblokować?

Napisane przez Hiroshima w 06.08.2011 12:00

wrzuciles 2 wersje pluginu, (jeden standardowo jest w mojej paczce (rrespawn.amxx) ) a drugi wlasnie probowales wrzucic.

ma byc tylko jeden!
  • +
  • -
  • 1


#278627 Który modół odblokować?

Napisane przez Hiroshima w 06.08.2011 12:27

nie ma takiej opcji zeby nic sie nie dzialo! skompiluj plugin i podmien na serwerze!
  • +
  • -
  • 1


#278639 Który modół odblokować?

Napisane przez Hiroshima w 06.08.2011 12:56

po prostu wrzuc to do katalogu plugins na serwerze.... (podmien plik) bo nie moge juz tego czytac, ze nie dziala...

Załączony plik  rrespawn.amxx   2,26 KB   4 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#277403 CallAdmin IPB [PL]

Napisane przez Hiroshima w 04.08.2011 09:22

Call Admin IPB
by outsider


Dołączona grafika

Jest to plugin dla posiadaczy Invision Power Board z D22-Shoutbox (http://forum.invisio...utbox-1-1-2-PL/), za pomocą którego podczas gry możemy przywołać admina na serwer kiedy dzieje się coś złego. Informacja wyświetli się na Shoutboxie na forum.


Gracz wybiera cheatera z menu po wpisaniu komendy /calladmin, następnie wpisuje powód (np. wallhack), po czym wpis automatycznie pojawia się na ShoutBoxie.

Dołączona grafika

mysql


Dołączona grafika

say:
/calladmin
lub
/calladmin <nick> <powod>

Dołączona grafika

Wymagany STEAM

STEAMID gracza, który wezwał admina jest zapisywane w liście ip D22 z uwagi na spamerów (dzięki temu, możesz łatwo dojść kto to i dać mu bana)


Dołączona grafika

Można od razu uzupełnić przed kompilacją pluginu w pliku .sma
ca_mysql_db 	"forums_db" //nazwa bazy
ca_mysql_host 	"127.0.0.1" //host bazy
ca_mysql_user 	"root" //nazwa uzytkownika bazy
ca_mysql_pass 	"password" //haslo
ca_mysql_mid 	"1" // jest to id usera forum, przez ktorego będzie wyswietlany wpis na SB
ca_mysql_table 	"ibf_d22shoutbox_shouts" //nazwa tabeli z prefixem



Dołączona grafika
Załączony plik  calladmin.sma   4,88 KB   659 Ilość pobrań
  calladmin.amxx

[warn=hiroshima]Pluginu nie testowałem, zanim zadasz pytanie czy działa na NS dwa razy się zastanów i najlepiej sam sprawdź.[/warn]

Źródło: AlliedModders
  • +
  • -
  • 8


#139067 [Poradnik] AMXBans 6 "Jak i Co?" 2 + .PDF

Napisane przez Szyfrant w 27.05.2010 16:17

Dołączona grafika


'Szósteczka'



Wersja poradnika: v0.1

WERSJA W FORMACIE .PDF :Załączony plik  AMXBANS - Jak i Co 2 - AMXX - By Szyfrant.pdf   1,16 MB   2272 Ilość pobrań


Kolejna (już druga) odsłona poradnika "Jak i Co?" Nowy AMXBans ... Nowe funkcje... Nowy design... Ehh :D.
W miarę możliwości i czasu poradnik ten będzie aktualizowany.
Dobra bez gadania, lecimy z KONKRETAMI

Poradnik "Jak i Co? 'Szósteczka'" został stworzony dla AMXX.pl , KarczmaPodKepa.pl oraz Ciebie drogi użytkowniku.
By Szyfrant @ Al rajt rizerwt
Jak chcecie kopiować, proszę bardzo, ale nie zapomnijcie o stopce i autorze



1. Narzędzia Główne

Pasek nawigacji


Dołączona grafika

Menu Admina


Dołączona grafika


a ) Strefa Admina


Dołączona grafika


Dodaj bana On-Line

Dołączona grafika


Klikamy na "Podgląd" wcześniej przez nas wyypowanego.
Kolejnym Krokiem jest wybranie typu bana, powodu i czasu.
Namierzamy Gracza z listy i klikamy "Zbanuj". Jeśli chcemy, aby został wyrzucony natychmiastowo
klikamy dodatkowo "Wykop"




b ) Serwer


Dołączona grafika


Ustawienia Serwera(ów)


Dołączona grafika


Mogę co najwyżej krótko opisać.
1. RCON serwera Gry. niezbędny do zarządzania serwerem od strony WWW
2. MOTD - To co się pokazuje gdy ktoś dostanie bana :D
3. Opóźnienie MOTD - po jakim czasie wyświetli się MOTD
4. Można ustawić "Zestaw powodów banów" do danego serwera (o tym troszkę później).
5. Strefa czasowa -  Różnice w czasie na naszym globie :D
6. Możesz wysyłać komendy z poziomu WWW. Użyć można wcześniej zdefiniowanych bądź własnych
------------------------------



Zarządzanie Powodami Banów


Dołączona grafika


Dość ciekawe rozwiązanie :) Można się pobawić :D
W tej opcji możemy utworzyć Zestawy Powodów Banów.
Po stworzeniu możemy dodać powody i podpiąć pod serwer

1. Tworzymy nowy Zestaw. Posłużę się PRZYKŁADEM (Serwer AIM)
2. Dodajemy nowy powód, możemy dodać ile się nam podoba oraz "Statyczny Czas Bana" - [O tym później] (Konsekwentny w stosunku do Powodu).
3. Następnie klikamy na "Edytuj" koło naszego przykładowego zestawu
4. Ostatnim krokiem jest zaznaczenie, które powody chcemy dodać do danego zestawu
ZAPISUJEMY I GOTOWE ;]
------------------------------





Zarządzanie Adminami AMXModX


Dołączona grafika

1. Wpisujemy Nazwę Admina
2. Hasło Admina (Jeżeli mamy zamiar dać Admina na STEAM ID bądź IP nie musimy nic wpisywać. (Odczyt zależy od FLAG*)
3. Dodajemy Uprawnienia dostępu *
4. Wpisujemy Flagi. *
5. W tym wierszu wpisujemy to na co chcemy dać Admina (STEAM ID, IP, Nazwa
6. Nick Admina (Widoczny na liście Adminów)
7. Opcja do wyboru TAK/NIE. Wybieramy czy chcemy,aby dodany przez nas Admin był widoczny na Liście.
8. NASZE CUDO :D PEŁNA KONTROLA   :spadowa:
Ustawiamy na jaki czas Admin ma być aktywny. Możemy wybrać dowolną ilość dni, bądź zaznaczyć "Na Zawsze" -
(Nie Polecam - Haha   ^^   >D )
9. Zaznaczamy, do którego serwera Admin ma być przypisany. Można zaznaczyć kilka na raz.
10. Hmm, zapewne nie wiecie do czego służy lecz powiadam wam, że jest to opcja niezwykle niezwykła.
Przedstawię pewną sytuację:


Młody Admin: "KU***!!! Czitujesz !!! Masz PERMA CW**U!!

5 minut później

Młody Admin: KU*** !!! RASZUJESZ MASZ PERMA !!!


I teraz, aby zapobiec takim sytuacją stworzony został Statystyczny Czas Bana
Do każdego powodu (czytaj "Zarządzanie Powodami Banów) możemy dopisać Statystyczny Czas Bana.
Gdy zaznaczymy tą opcję, Admin nie będzie mógł samemu wpisać czasu bana tylko automatycznie do każdego powodu
będzie dopisany czas bana (Taki jaki ustawimy lub zostanie załadowany standardowy).

Sprytne co?  PEŁNA KONTROLA   :spadowa:  



*
Flagi i Zezwolenia Dostępu


Dołączona grafika


Ustawienia Admina na serwerze


Dołączona grafika

1. Wybieramy serwer i klikamy "Edytuj serwer"
2. Zaznaczamy czy admin ma być aktywny na serwerze
ZAPISUJEMY I WŁALA :D

------------------------------


c ) Strona


Dołączona grafika


Zarządzanie Administratorami na stronie


Dołączona grafika

1. Wpisujemy nazwę Admina
2. Podajemy E-Mail
3. Hasełko (SILNE :D)
4. Powtarzamy :D
5. Wybieramy Poziom. (O tym później)
6. Klikamy "Dodaj" ... No i można się logować do WWW z nowego konta

------------------------------


Zarządzanie Poziomami Administratorów na stronie

Dołączona grafika


Zarządzanie poziomami jest bardzo przydatne, jeżeli chcemy ograniczyć dostęp do pewnych funkcji Adminom WWW (NIE AMX'A)

Jak chcemy dodać nowy poziom klikamy na "Nowy poziom" i zaznaczamy opcje,
które chcemy aby były dostępne w danym poziomie. Klikam na "Zapisz"
GOTOWE

Nie będę opisywał opcji poziomów, gdyż jest to tylko kwestia wyboru TAK/NIE i wszystko jest wyraźnie ukazane.
------------------------------



Ustawienia menu użytkownika (Dla Zaawansowanych!!!)


Dołączona grafika


W tym menu możemy edytować nasz Pasek Nawigacji.
Zaznaczyłem kolorami okienka, które są odpowiednikami
Możemy dodać Nowy odnośnik np. Stronę Główną naszej sieci lub zmienić pozycję wyświetlania
Nie będę tego bliżej opisywać gdyż przy większym kombinowaniu, amatorzy (nie chce nikogo urazić) mogą sobie pousuwać menu :D Zaawansowani dadzą sobie z tym radę

------------------------------



Ustawienia strony


Dołączona grafika

Dołączona grafika

Nie ma co opisywać. Wybór opcji TAK/NIE. Wszystko jest jasno pokazane

------------------------------



2. Narzędzia Opcjonalne


d ) Inne


Dołączona grafika


Moduł Administracji


Dołączona grafika


Też nie ma co opisywać. Możemy włączyć/wyłączyć moduł(y) opcją "Aktywny"


Aktualizacja/Wersja


Dołączona grafika

Informacje dotyczące Wersji WWW i pluginu. Dodatkowo załączone Logi zmian :)


Logi


Dołączona grafika


Tutaj możemy usuwać/sprawdzać logi adminów WWW.

Zaczniemy od filtrowania logów:

1. Wybieramy Admina, którego chcemy "podglądnąć"
2. Następnie wybieramy Akcję, którą chcemy zobaczyć kiedy została wykonana
3. Klikamy na "Idź" i pokazuje nam Logi :)

Teraz Usuwanie
Są 2 Opcje:

4. Usuwanie wszystkich logów
5. Usuwanie logów starszych niż  "X" dni (W miejsce X wpisujemy liczbę dni, sprzed których mają być usunięte logi)




e ) Moduły

Dołączona grafika


Standardowo zamieszczony jest jeden moduł Import/Eksport. Więc omówimy tylko jego .


Import/Eksport

Możemy Importować lub Eksportować nasze dane do plików bądź bazy. Zarówno ze starej wersji i nowej .

Dołączona grafika
Dołączona grafika

W największym czerwonym kółeczku u góry znajdują się kopie zapasowe wcześniej przez nas utworzone. Możemy je pobrać na komputer lub usunąć :)

Zapis bazy jako plik sql.

1. Zapis tylko struktury czyli tylko tabeli
2. Usuwa tabele bazy
3. Usuwa całe wiersze. Po prostu nie będzie wyglądało ładnie :D
4. Jeśli zaznaczymy tą opcję Automatycznie otworzy nam się okienko do pobrania pliku

Zapis banów jako plik sql.

Zapisuje wszystkie bany w pliku sql.
5. Patrz pkt. 4.

Import z pliku banned.cfg

6. Wybieramy powód bana który ma być użyty przy imporcie.
7. Wpisujemy Nick zbanowanego gracza. ( Trochę to głupie)
8. Wpisujemy Serwer, tzn "Strona WWW lub Serwer Gry )
9. Data - Wiadomo :D
10. Wybieramy plik z banami  z naszego komputera (cfg.)
NO I IMPORTUJEMY!!

Import z bazy AMXBans 5.x

11. Wpisujemy Adres Hosta starej bazy AMXBansa
12. Następnie Nazwę Użytkownika
13. Potem Hasło
14. Nazwę bazy
15. Tabelę banów (Jeżeli baza była standardowo zainstalowana to najlepiej zostawić)
16. Jak zaznaczymy tą opcję, zostaną importowane tylko bany Permanentne.
17. Gdy zaznaczymy poprzednie bany zostaną usunięte.

Klikamy "Sprawdź połączenie", jeżeli wszystko dobrze klikamy "Import"

18. Jak zaznaczymy tę opcję, wszystkie bany poprzednio przez nas importowane zostaną USUNIĘTE.
19. Po zaznaczeni tej opcji Wszystkie bany będą "Chronione" przed importem.


Eksport do pliku banned.cfg


20. Eksportowane będą bany tylko Permamentne (Na Zawsze)
21. Po zaznaczeniu tej opcji do banów będą dodane ich Powody
22. Patrz pkt. 4.



------------------------------------------------------



Poradnik "Jak i Co? 'Szósteczka'" został stworzony dla AMXX.pl , KarczmaPodKepa.pl oraz Ciebie drogi użytkowniku.
By Szyfrant @ Al rajt rizerwt
Jak chcecie kopiować, proszę bardzo, ale nie zapomnijcie o stopce i autorze


  • +
  • -
  • 86


#277413 Nie grające RoundSound

Napisane przez kasza w 04.08.2011 09:49

Nie działa Ci roundsound? - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 2


#277999 server SR problem

Napisane przez ;(( w 05.08.2011 11:37

Pokaz plugins.ini

Te 2 to wgraj może jeszcze raz plik .txt do data/lang od tego pluga
  • +
  • -
  • 1


#278020 server SR problem

Napisane przez Hiroshima w 05.08.2011 12:11

a mozesz mi wytlumaczyc po co ci na serwerze speedrun mapa de_dust2? skasuj ja z serwera i usun z mapcycle.txt a takze z maps.ini i zmien w komendzie startewej serwera +map de_dust2 np na +map deathrun_projetocs2

ten blad co pokazales na screenie to brak pliku multilingual do pluginu ktory powinien sie znalezc w data/lang. jesli uzywasz pluginu do nominowania map z mojej paczki (Deagles Map Menagement) to jest on juz tam. Wiec czegos po prostu nie wrzuciles
  • +
  • -
  • 1


#232956 Na deathrun`a staty i rank

Napisane przez R3X w 03.04.2011 18:39

Na deathrun`a staty i rank
v0.5

Pomysłodawca: hiroshima @ Deathrun Time Rank Stats - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Liczy czas od spawna do zetknięcia z bytem końcowy. Wygląda on jakoś tak:
Dołączona grafika

Najlepsze czasy graczy są zapisywane w bazie danych. Miejsca spawnu tego bytu końcowego określa admin komendą dr_finish (flaga CFG, chyba H). Pozycja jest zapisywana automatycznie.
Po przejściu mapy wyświetlane są różne czasy i międzyczasy, a byt zmienia kolor na zielony.


English translate of cvars:
Spoiler

Komendy gracza:
say /top15
  • lista najlepszych

say /rank
  • aktualna pozycja

say /last
  • ostatni czas przejścia mapy

say /best
  • najlepszy czas przejścia mapy (tego gracza, nie ogólny)


Dołączona grafika
MySQL
amx_drstats_host "localhost"
amx_drstats_user "root"
amx_drstats_pass "root"
amx_drstats_db "drstats"

Reszta
amx_drstats_save 1|2|3
  • 1 - zapis po steamid (domyślnie)
  • 2 -zapis po nicku
  • 3 - zapis po ip

amx_drstats_timer 0|1|2
  • 0 - brak odliczania czasu biegu
  • 1 - zawsze pokaż czas (domyślnie)
  • 2 - tylko jak gracz trzyma TAB

amx_drstats_timer_type 0|1
  • 0 - pokazuje czas w lewym dolnym rogu (domyślnie)
  • 1 - tam gdzie czas rundy (nie polecam)

amx_drstats_draw_finish 0|1
  • 0 - ukrywa byt koncowy (być może żeby postawić coś swojego w tym miejscu np. ModelPlacer`em)
  • 1 - pokazuje byt koncowy (domyślnie)

amx_drstats_print_result 0|1|2
  • 0 - brak informacji o wyniku biegu (czasy)
  • 1 - pokazuje wynik na HUD+info w konsoli (domyślnie)
  • 2 - pokazuje wynik na chacie

amx_drstats_chat_prefix "[Speedrun]"
prefix informacji na chat


amx_drstats_top15_page ""
jak tu wpiszesz adres strony www to będzie ona otwierana zamiast czytania top15 w pluginie
dopisuje do tego adresu
mid=ID_MAPY
więc adres powinien to uwzględniać, przykłady

index.php?
index.php?strona=staty&
domena/staty/




Wymagane pliki do kompilacji:
[INC] Director Hud Message - AlliedModders
Dokumentacja AMXX.pl: colorchat.inc

Załączam też jeszcze bardziej wydajną ramkę oraz barneya, bo nie mam modelu guzika.
Konwersja położeń ramki do barneya wymaga wykonania
UPDATE maps SET finishZ = finishZ-36 WHERE finishZ;

Instalacja stat WWW:
Wrzuć zawartość DRStats-www.zip na serwer uzupełniając przedtem plik config.php danymi połączenia MySQL
menu.ini zawiera konfigurację poziomego menu

Zmiany:

0.5
- zapisywana data rekordu (tylko nowych)
- narodowość gracza + flagi na stronie
Uwaga: plugin jest kompatybilny wstecz, co oznacza, że przejście z 0.4 na 0.5 niczego nie zepsuje

0.4
- obsługa wielu języków

0.3.2
- opcjonalne wyświetlanie czasu w miejscu czasu rundy, ale kiepsko to wygląda :P
- załączam plik .amxx, żeby była mniejsza kompilacja xD
- aktualizacja statystyk na www: tablelk, menu.ini view może być http://link, buforowanie wyjścia

0.3.1
- bufixy:
- czas wyświetlał się po przejściu mapy z niestandardowym bytem końcowym
- top15 działało tylko z importem z www

0.3
- poprawiona ramka (wysyłana była zbyt często i do wszystkich)
- interfejs programistyczny, kilka forwardów i natyw: umożliwia podmianę bytu końcowego bez edycji głównego pluginu

0.2.1
- dodawanie do adresu strony z top15 id mapy

0.2
- nowy cvar: amx_drstats_draw_finish
- nowy cvar: amx_drstats_print_result
- nowy cvar: amx_drstats_chat_prefix
- nowy cvar: amx_drstats_top15_page
- poprawiony nieco wyglada Top15
- zapis pozycji bytu tylko jeśli został zmieniony (oznacza to zwykle 1 zapytanie na mapę mniej)
- drobne poprawki

0.1
- pierwsza publikacja

Jak dobrze pójdzie będzie też zapis SQLite jak ktoś nie ma bazy danych MySQL.



Restart statystyk można zrobić wykonując w bazie danych zapytanie:
DELETE FROM results

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 47


#277018 Szukam VIP na Paintball

Napisane przez ;(( w 03.08.2011 10:27

Chłopie używaj opcji Edytuj.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "VIP na PaintBall"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DAMIANq"

new moze_skoczyc[33];
new gMyMenu

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{       
	if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
	menu(id)
	set_user_health(id, 100)
	set_user_footsteps (id, 1)
	give_item(id, "weapon_hegrenade")
	give_item(id, "ammo_57mm")
	give_item(id, "ammo_57mm")
	give_item(id, "ammo_57mm")
	give_item(id, "ammo_57mm")
	give_item(id, "ammo_57mm")
}
	
        if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
        {
                cs_set_user_model(id, "vip_TT");
        }
        else
        {
                cs_set_user_model(id, "vip_CT");
        }
}

public plugin_precache()
{
        precache_model("models/player/vip_TT/vip_TT.mdl");
        precache_model("models/player/vip_CT/vip_CT.mdl");
}
 
public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_connected(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
		return FMRES_IGNORED;
	
	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
	{
		moze_skoczyc[id] = false;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)	
		moze_skoczyc[id] = true;
		
	return FMRES_IGNORED;
}

public menu(id)
{
	
gMyMenu=menu_create("Jaka chcesz bron?","cbMyMenu");
	menu_additem(gMyMenu,"mp5navy");
	menu_additem(gMyMenu,"p90");
}

public cbMyMenu(id, menu, item){
	switch(item){
		case 0:{
			give_item(id, "weapon_mp5navy")
			give_item(id,"ammo_9mm")
			give_item(id,"ammo_9mm")
			give_item(id,"ammo_9mm")
			give_item(id,"ammo_9mm")
			give_item(id,"ammo_9mm")
			give_item(id,"ammo_9mm")
		}
		case 1:{
			give_item(id, "weapon_p90")
			give_item(id,"ammo_57mm")
			give_item(id,"ammo_57mm")
			give_item(id,"ammo_57mm")
			give_item(id,"ammo_57mm")
			give_item(id,"ammo_57mm")
			give_item(id,"ammo_57mm")
		}
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#258234 Paczka Speedrun v1.0

Napisane przez Hiroshima w 12.06.2011 16:43

Dołączona grafika
Linux, wersja AMX'a 1.8.1

Jest to gotowa paczka dla osób chcących pograć deathruna bez terrorysty.
W paczce brakuje glownego pluginu, lecz proszę byście zainstalowali go sobie sami z uwagi na cvary do bazy mysql: Na deathrun`a staty i rank - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Zawartość plugins.ini oraz opis pluginów:

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx    	; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx    	; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
;adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx		; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
;scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
;imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
deagsmapmanager.amxx   	; NOMINACJA MAP
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx		; restrict weapons menu
;statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here
DRM_triggers&entities_fix.amxx   ; poprawki bugow
bunnyhop.amxx            	; auto BH
speedometer.amxx 			; licznik predkosci (velocity)
team_join.amxx   			; automatyczne dolaczanie do teamu CT.
invis.amxx     				; niewidzialni gracze, woda po wpisaniu w sayu /invis
autobuyfix.amxx 				; zabezpieczenie przed cl_setautobuy, cl_setrebuy
rrespawn.amxx 				; auto-respawn
semiclip.amxx 				; duszki
fakebot.amxx 				; speedrun bot (dzięki niemu gdy jest malo ludzi na serwerze nie ma "round drew")
speedrun.amxx 				; gamename Speedrun v.1.0
block_use.amxx 				; blokowanie uzycia +use
remove_weapons.amxx 			; usuwa z mapy bronie
OnlyKnifeAtStart.amxx 		; daje tylko noz na poczatku rundy
BlockCommands.amxx 			; blokuje komendy radiowe, blokuje mozliwosc wyboru teamu.
antyduck.amxx 				; blokowanie spychania z respa
spray_blok.amxx 				; blokuje spraye
Anty_Kzh_by_Niscree.amxx 	; anty kzh, anty kyk_hack, anty wszelkie gowna

Dołączona grafika
Dodałem również mapkę speedrun_enemy która została stworzona z myślą o speedrunie. Mapka najłatwiejsza nie jest :)

Mały Gameplay z tej mapki:

http://www.youtube.com/watch?v=jOaw8ZgNlf4

Jeśli ktoś ma jakieś uwagi/propozycje proszę pisać w tym temacie.

Dołączona grafika

Załączony plik  cstrike.rar   4,75 MB   4277 Ilość pobrań


PS. Będzie mi niezmiernie miło jeśli ktoś stwierdzi, że warto to jakoś rozwinąć (np integrując ze soba razem niektore pluginy tworząc jeden główny silnik Speedrun lub tworząc mapki dedykowane do speedruna)


Dodaje również pozycje bytów koncowych z pluginu R3X'a (cala tabela maps - 280 map):
Załączony plik  tabelamaps.rar   5,64 KB   1627 Ilość pobrań

Pewnie komuś się przyda.

Poprawiony block_use (plugin R3X'a) - Osoby posiadające flagę b mogą używać +use
Załączony plik  block_use.sma   647 bajtów   833 Ilość pobrań
  block_use.amxx
Załączony plik  block_use.amxx   1,58 KB   181 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 25


#259513 problem z speed meter

Napisane przez ;(( w 16.06.2011 16:45

Wpisz /speed i zobacz czy działa :)

Zwróć uwagę na cvar:

showspeed - Automatyczne wyłączanie speeda.

Więc może to masz na 1, a żeby mieć jak chcesz trzeba mieć 0 ?
  • +
  • -
  • 1




Logowanie


  • Potrzebujesz konta? Zarejestruj się!