Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Rob Zombie ` - zdjęcie

Rob Zombie `

Rejestracja: 04.06.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.06.2015 15:12
*****

Moje tematy

Problem ze zmianą modeli klasie

09.12.2012 13:06

Witam,

Mam problem ze zmianą modeli klasie, próbowałem już trzema sposobami, ale żaden nie podmieniał modela postaci :/

Obecnie wszystko wygląda tak:

w public plugin_precache mam:

	precache_model("models/player/santa/santa_ct.mdl");
precache_model("models/player/santa/santa_tt.mdl");



w public odrodzenie

   	 case Santa:



{
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "weapon_galil");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 4;
switch(get_user_team(id))

{
case 1:

{
cs_set_user_model(id, "santa_ct");

}
case 2:

{
cs_set_user_model(id, "santa_tt");

}

}

}

}


gdzie jest błąd, że nie podmienia w ogóle modelu? Jeśli kod jest błędny proszę o naprowadzenie mnie na poprawny ;) Pozdrawiam.

podwójny frag za zabicie

03.06.2012 22:04

Witam,

Na pomysł pewnego człowieka zrobiłem plugin, lecz coś mi w nim nie działa

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <ColorChat>

#define minut(%1) ((%1)*60.0)

new hs_kills
new pcvarOdgodziny,
	   pcvarDogodziny;


public plugin_init()
{
    
    register_event("DeathMsg","deathmsg","ae")
    
    hs_kills = register_cvar("amx_hs-kills", "2")

    pcvarOdgodziny = register_cvar("hs_odgodziny", "18");
    pcvarDogodziny = register_cvar("hs_dogodziny", "19");
    
    
    register_concmd("hs_przeladuj", "Sprawdz", ADMIN_IMMUNITY);
    
    set_task(1.0, "Sprawdz");
    
    set_task(240.0, "PokazInfo", _, _, _, "b");
}

public deathmsg(id)
{     
    new id = read_data(1)    
    new victim = read_data(2)    
    new headshot = read_data(3)   
    
    new frags = get_user_frags(id)
    new hsKills = get_pcvar_num(hs_kills) -1
    
    if (!is_user_alive(id) || !headshot )	    
        return PLUGIN_CONTINUE	     
    
    if (get_user_team(id) == get_user_team(victim))	     
        set_user_frags(id, frags - hsKills)    
    else	     
        set_user_frags(id, frags + hsKills)				    
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public Sprawdz()
{    
    new timestr[3];
    
    get_time("%H", timestr, 2);
    new godzina = str_to_num(timestr);
    
    new bool:aktywne;
    
    new odgodziny = get_pcvar_num(pcvarOdgodziny),
   	  dogodziny = get_pcvar_num(pcvarDogodziny);
    
    if(odgodziny > dogodziny)
    {
        if(godzina >= odgodziny || godzina < dogodziny)
            aktywne = true;
    }
    else
    {
        if(godzina >= odgodziny && godzina < dogodziny)
            aktywne = true;
    }        
    
    if(aktywne)
    
    get_time("%M", timestr, 2);
    new minuta = str_to_num(timestr);
    
    set_task(minut(60-minuta), "Sprawdz");
}

public PokazInfo()
    ColorChat(0, GREEN, "[HS] Na serwerze dzialaja 2 zabicia za HS O GODZINACH !");


podwójne zabicie działa, lecz w każdej porze, a mi chodzi żeby był w wyznaczonych godzinach przez cvar ;> Pomocy!

C4 Management

29.04.2012 21:39

opis

Jest to plugin, który pozwala administratorowi na zarządzanie paką. Może on określić minimalną wymaganą ilość ct, żeby można było podłożyć pakę, żeby można było podłożyć ją na obu bs'ach bądź na jednym.

cvary

bm_minct < liczba > - Wymagana liczba antyterrorystów, aby terroryści mogli podłożyć pakę. Domyślnie 0.

bm_midct < liczba > - Wymagana ilość antyterrorystów, aby można było położyć pakę na wszystkich bs'ach. Domyślnie 4.

bm_roundstart_text < 0 / 1 / 2 > - Ustawia sposób wyświetlania się wiadomości, dotyczącej bs'u, na który jest teraz ustawiona rozgrywka, na początku rundy.
0 - Wyłączone
1 - Tekst na chacie
2 - Kolorowy tekst HUD

bm_planter_text < 0 / 1 > - Jeśli ustawione na 1, pokazuje wycentrowany tekst o osobie, która chciała podłożyć pakę na "wyłączonym" bs'ie.

komendy admina

bm_mark_bs <Nazwa BS'a> (Wymagana flaga: ADMIN_CFG) - Oznaczenie wybranego bs'a na mapie jako główny. Należy stać na danym bombsite, aby można było użyć tej komendy.

wymagane moduly

Fakemeta, hamsandwich

instalacja

Instalacja Pluginów AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X