Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

eXo - zdjęcie

eXo

Rejestracja: 02.06.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.06.2011 18:08
-----

Moje tematy

Problem klasa , umiejętności klasy

19.06.2011 10:38

Witam tak więc staram się sam przerobić mojego COD-a ,lecz coś mi nie wychodzi... Staram się a nie potrafię.
Przeróbka polega na :
-zmianie expa na 4001 , statystyk na 2001
-dodanie RAMBO 3 rakiet
-dodanie nowej klasy premium Pustelnik , posiada ona mp5 , 130% biegu , 250 hp , 2 rakiety , 2 miny , zmianie uzycia klawisza min na "c" a rakiet zostawienie "e"
To na tyle prosił bym o przerobienie oczywiście jak szybko będzie zrobione będzie wiele karmy ++ , potrzebuję tego na gwałt :)

Vip i RS

02.06.2011 18:25

Witam wszystkich.

Otóż posiadam taki problem. Na swoim serwerze mam plugin Ultimate VIP (http://amxx.pl/topic...timate-hot-v27/) <- z waszego forum. Problem tkwi w tym ,że gdy chce odblokować AWP dla każdego zmieniam w cfg vip_awp z 1 na 0 czy jak tam to się pisze... A na serwerze po zmianie mapy nie zmienia się.

Roundsound.

Nie ma wszystkich nut. Dodane są a grają dwie lub w cale... Mam na myśli 1 w tt i 1 w ct. Zna ktoś na to odpowiedź ? O to plik roundsound.amxx

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}

public t_win()
{
new rand = random_num(0,2)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/twinnar")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/twinnar2")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/twinnar3")

return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
new rand = random_num(0,2)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar2")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar3")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar4")

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/ctwinnar2.wav") // tutaj musisz podac
precache_sound("misc/ctwinnar3.wav") // wszystkie
precache_sound("misc/ctwinnar4.wav") // nazwy muzyczek
precache_sound("misc/twinnar.wav") // ktore podales wyzej
precache_sound("misc/twinnar2.wav") // aby mogly sie
precache_sound("misc/twinnar3.wav") // one sciagnac

return PLUGIN_CONTINUE
}