Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

lacia7 - zdjęcie

lacia7

Rejestracja: 31.05.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.09.2012 14:00
-----

#238851 Zakaz Reklamy w Nicku

Napisane przez Nesk w 19.04.2011 14:13

Daję wam wersję, w której dodałem opcję z blokowaniem IP innych serwerów + blokowanie kilku końcówek stron oraz blokowanie niektórych wulgaryzmów /Załącznik

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#239720 Tabelka Serwerów Online - Nowy Wygląd v.2

Napisane przez Zapalka w 21.04.2011 14:22

Ale śmiać mi się chciało jak zobaczyłem ten kod :P
I powiedz ty mi jak jakaś osoba, która nie wie co to jest programowanie, ma go obsłużyć?
Myślę, że gdybyś tego nie publikował t zaoszczędziłbyś trochę wstydu :)

Zmieniłem kod tabelki, nie zmieniając prawie wcale wyglądu. Teraz nawet newbie powinien sobie poradzić z dodaniem serwera. Download w załączniku.

Załączone pliki

  • Załączony plik  status.rar   22,51 KB  1221 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 17


#324101 zmiana z PPM Na LPM w komandosie +

Napisane przez Klakier w 20.11.2011 00:32

dałem m4a1 i awp

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#313592 Klasa Ninja(PREMIUM)

Napisane przez SeeK w 26.10.2011 15:27

opis
Przedstawiam wam moją drugą klasę. Tym razem nazywa się ona ninja(PREMIUM flaga "x"). Jest to dosyć pospolita nazwa, ale lepszej do opisania jej umiejętności nie znalazłem. Potrafi ona chodzić po ścianach oraz uderzać nożem na odległość. Obrażenia rosną wraz ze wzrostem inteligencji. Aby chodzić po ścianach trzeba przytrzymać spację.

Funkcje zwarte w tej klasie są zaczerpnięte z pluginów innych autorów.

cvary
//Zasieg noza(ilosc dlugosci noza)
codclass_ninja_zasieg "30.0"

//Sila odepchniecia sie od sciany
codclass_ninja_sila "300.0"

instalacja
~/plugins/codclass_ninja.amxx

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#311745 AWPMod by Sebul v0.2a

Napisane przez sebul w 22.10.2011 11:41

opis
Pomysł zaczerpnięty z tego tematu -> Lvl AWP ONLY - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Nie jest to jakiś wymyślny mod, nawet sama nazwa jest tylko po to, aby była, ale zawsze się komuś przyda, a na pewno jednej osobie ^^

Mod (a raczej mini mod ^^) polega na tym, że zdobywa się kolejno poziomy (tak jak spora część modów :D), aż do 30 i za każdy poziom dostaje się 2 punkty do rozdania w życie, albo w dodatkowe obrażenia, które są zależne od normalnych obrażeń. Maksymalnie można rozdać po 15 punktów w każdą statystykę i domyślnie przy maksymalnej wartości życia dostaje się 30 hp, a przy maksymalnej wartości dodatkowych obrażeń - ok. 30-35% większych obrażeń. Exp, lvl i staty automatycznie zapisują się na nick do pliku vault. Dodana została blokada, że dopiero od dwóch graczy na serwerze dostaje się exp. Exp można dostać za fraga oraz za wygraną rundę.

Changelog:
Spoiler


screenshot
de_aztec0002.png de_aztec0001.png

cvary
awp_exp_bonus "8" // exp za fraga
awp_exp_bonus2 "2" // exp za wygraną rundę, 0 - wył
awp_limit_poziomu "30" // max poziom
awp_proporcja_poziomu "50" // im większa wartość tym dłużej wbija się kolejne poziomy

komendy
say /gracze // wyświetla w motd aktualnie grających graczy na serwerze
say /staty // wyświetla nasze staty
say /exp // pokazuje nam ile mamy expa oraz ile go brakuje do następnego poziomu
say /menu // wyświetla menu moda
say /komendy // wyświetla komendy moda
say /reset // resetuje nasze staty

instalacja
Standardowa.

download
Poprzednia wersja: Załączony plik  AWPMod_by_Sebul.sma   17,95 KB  265 Ilość pobrań
  AWPMod_by_Sebul.amxx

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 34


#300752 JailBreak gangi

Napisane przez Kapucha112 w 27.09.2011 13:50

opis


Stworzony przez : nikhilgupta345
Spolszczenie : F0RCE
Plugin ten pozwala na tworzenie gangów przez więźniów na serwerach typu JailBreak.
Po utworzeniu gangu można ulepszać umiejętności gangu, które działają na każdego w gangu.

Lista funkcji pluginu:

Stwórz gang - Pozwala na stworzenie gangu po uiszczeniu opłaty.
Zaproś do gangu - Tylko leader gangu może zapraszać innych do gangu.
Umiejętności - Otwiera menu z umiejętnościami. Każdy z gangu może ulepszać umiejętności całego gangu!
Top-10 -Pokazuje TOP10 wszystkie gangów. Uwaga sortowane są poprzez zabójstwa!
Opuść Gang - Pozwala na opuszczenie gangu! Uwaga Leader gangu może opuścić gang dopiero, gdy zrzeknie się przywództwa!
Menu Leadera Gangu - Pokazuje menu z opcjami Leadera gangu. Przywódca może wyrzucać z gangu, rozwiązać gang, lub przenieść przywództwo..
Gracze Online - Pokazuje graczy online z Twojego gangu.

inne informacje
Lista umiejętności:

Siłownia - Zwiększa poziom życia dla całego gangu!
Kradzież - Zwiększa ilość zarabianej kasy w gangu!
Grawitacja - Zmniejsza grawitacje dla calego gangu!
Atak - Zwiększa atak wszystkich członków gangu!
Speed - Zwiększa szybkość wszystkich w gangu
Obezwładnienie - Szansa na obezwładnienie strażnika(Wyleci mu broń z dłoni jak go zaatakujesz). (%1 większej szansy co level)


cvary

jb_gang_cost - Koszt utworzenia gangu.
jb_health_cost - Koszt ulepszenia siłowni.
jb_stealing_cost - Koszt ulepszenia kradzieży.
jb_gravity_cost - Koszt ulepszenia grawitacji.
jb_damage_cost - Koszt ulepszenia ataku.
jb_stamina_cost - Koszt ulepszenia speeda.
jb_weapondrop_cost - Koszt ulepszenia obezwładnienia.
jb_health_max - Maksymalny poziom ulepszenia siłowni.
jb_stealing_max - Maksymalny poziom ulepszenia kradzieży.
jb_gravity_max - Maksymalny poziom ulepszenia gravitacji.
jb_damage_max - Maksymalny poziom ulepszenia ataku.
jb_stamina_max - Maksymalny poziom ulepszenia speeda.
jb_weapondrop_max - Maksymalny poziom ulepszenia obezwładnienia.
jb_health_per - Ilosc HP za ulepszenia siłowni.
jb_stealing_per - Ilosc $$ za ulepszenia ulepszenia kradzieży.
jb_gravity_per - O ile mniejsza grawitacja za ulepszenia grawtacji.
jb_damage_per - O ile więcej obrażeń zadajemy za ulepszenia ataku.
jb_stamina_per - O ile szybciej biegamy za ulepszenia speeda.
jb_weapondrop_per - Ile % szans za ulepszenie Obezwładnienia.



instalacja

1# Pobierz plugin(Lub źródło i dodatkowe includy)
2# Umieść 'jb_gangs.amxx' w folderze addons/amxmodx/plugins/
3# Otwórz plik plugins.ini
4# Dodaj linijke 'jb_gangs.amxx' na samym dole.
5# Zresetuj serwer lub zmień mapę

komendy

/gang -> Otwiera menu gangów
/gangy -> Otwiera menu gangów

wymagane moduly

#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < sqlvault_ex >
#include < cstrike >
#include < colorchat >
#include < hamsandwich >
#include < fun >

Podziękowania:

F0RCE - Cały pomysł pluginu i udział w Beta Testach (Ja)
Exolent - SQLVault

Mam powód by wrzucać ten plugin. Miał on być dostępny tylko dla mnie, jednak zdecydowałem razem z autorem wrzucić go publicznie.
Zostałem także upoważniony przez autora, by donosić o wszelkich błędach i sugestiach.
Spolszczyłem ten plugin, jeżeli będą jakieś błędy w tłumaczeniu to proszę donosić w tym temacie.

Aktualnie plugin zapisuje leadera gangu na STEAMID. Postaramy się wykonać to tak, aby dało się zapisywać na NICK/IP.

Wrzucam od razu spolszczoną wersje i plik AMXX.
Nie każdy umie kompilować lokalnie więc z pewnością powinno to ułatwić sprawę.

Pozdrawiam.


Changelog:

September 26, 2011 - v1.0 - Wydanie pluginu
September 27, 2011 - v1.01 - Dodanie nowych cvarow, załatanie błędów.

  • Musisz mieć oba sqlvault .inc w folderze include aby plugin kompilował się poprawnie.
  • Plugin utworzy plik z nazwą 'jb_gangs.ini' w Twoim folderze configs, gdzie sa wszystkie nazwy, i umiejętności gangu. Możesz edytować umiejętności gangu, ale zmiany w nazwie spowodują błędy zapisu.
  • Plugin uzywa SQL do zapisu..

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 53


#321456 zmiana z PPM Na LPM w komandosie +

Napisane przez Klakier w 13.11.2011 14:06

daj sma komandosa
  • +
  • -
  • 1


#318539 zmiana z PPM Na LPM w komandosie +

Napisane przez Klakier w 06.11.2011 10:51

teraz jest wszystko ok

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#318534 zmiana z PPM Na LPM w komandosie +

Napisane przez dasiek w 06.11.2011 10:43


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <engine>

#include <cstrike>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <ColorChat>

#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos (Premium 20 zl)";

new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(LPM) , niewidzialny na nozu";

new const bronie = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP;

new const zdrowie = 50;

new const kondycja = 76;

new const inteligencja = 10;

new const wytrzymalosc = 3;

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);



RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

}

public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))

{

  ColorChat(id, RED, "[Komandos] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy. ");

  return COD_STOP;

}



ColorChat(id, RED, "[Komandos] Klasa premium ustawiona.")

ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)

ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

if(!is_user_connected(idattacker))

  return HAM_IGNORED;



if(!ma_klase[idattacker])

  return HAM_IGNORED;



if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))

  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



return HAM_IGNORED;

}

public CurWeapon(id)

{

if(!ma_klase[id])

  return PLUGIN_CONTINUE;



if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)

  set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 35);

else

  set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)

{

  set_task(0.1 ,"ma" ,id)

}



return PLUGIN_CONTINUE;

}

public ma(id)

{

strip_user_weapons(id);

give_item(id, "weapon_knife");

}

 


  • +
  • -
  • 1


#318429 zmiana z PPM Na LPM w komandosie +

Napisane przez Klakier w 05.11.2011 23:10

Zobacz czy działa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#313312 Klasa helikopterzysta(PREMIUM)

Napisane przez SeeK w 25.10.2011 19:17

opis
Przedstawiam wam zupełnie nową klasę(PREMIUM, flaga "x"), która posiada możliwość stworzenia i sterowania helikopterem. Ruch i wszelkie działania odbywają się za pomocą Klawiszy:
- W, S, A, D, R, E
- Space
- CTRL
- DUCK

Podczas sterowania helikopterem jesteśmy niewidzialni, ale możliwe jest zadawanie nam obrażeń(jako graczowi).

Klasa jest to przerobiony plugin "helikopter" użytkownika KRoTaL, Fox-NL. Została ona dostosowana pod cod mod'a. Kod jest "nieprzeczyszczony", dlatego jeżeli jest ktoś chętny, to może spróbować trochę go zoptymalizować.

Lista zmian:
1.2.2 - naprawienie bugu z paka
1.1.2 - cvar dotyczący ilości możliwych stworzeń helikoptera
1.1.1 - zmiana komend użycia
1.1.0 - poprawa działania(nie koliduje z innymi klasami)
1.0.0 - stworzenie

screenshot
Dołączona grafika
Dołączona grafika

inne informacje
Krótka notka instruktażowa.
Aby stworzyć helikopter, użyj komendy "/stworz". Po tym zabiegu, Twoja kamera przenosi się na helikopter. Aby wzbić się w powietrze naciśnij spację(jump), aby wylądować naciśnij ctrl(duck). Poruszamy się za pomocą klawiszy W(do przodu/rozpęd), S(do tyłu), A(w lewo), D(w prawo), lub za pomocą myszki ruch w lewo, ruch w prawo, ruch do przodu i ruch do tyłu. Strzelamy za pomocą MOUSE1 i MOUSE2 oraz RELOAD(domyślnie "r"). Pierwszy odpowiada za naboje, drugi za rakiety, a trzeci za zrzucane bomby. Hosty zabieramy za pomocą USE(domyślnie "e") oraz puszczamy je tym samym klawiszem.

Czy jest możliwość zaplantowania paki? Podobno tak, ale jak? Nie mam pojęcia.

komendy
/stworz - tworzy helikopter
/zniszcz - niszczy helikopter

cvary
//wyłącz/Wlacz plugin
apache_active 1

//Ilosc HP helikoptera
apache_health 200

//Maksymalna predkosc helikoptera
apache_maxspeed 400

//Ilosc obrazen zadawanych przez naboje
apache_bulletdmg 10

//Prędkość naboi
apache_bulletspeed 2000

//Predkosc rakiety
apache_rocketspeed 1000

//Koszt helikoptera
apache_cost 0

//Wylacza/Wlacza friendly fire
apache_ff 0

//Ilość możliwych stworzeń helikoptera
apache_max_create 1

Są jeszcze inne cvary, ale niestety dotychczas ich nie rozkodowałem

instalacja
~/plugins/codclass_helikopterzysta.amxx
~/models/rc_apache_final.mdl

Wszelka edycja wskazana. Jest to ledwo co przerobiona wersja, a więc może zawierać bugi.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 28


#304391 Saw Mod 2.0 + JiggMode

Napisane przez dasiek w 08.10.2011 11:56

to może tak po staremu.... ;)

Dołączona grafika

Witaj graczu. Zagrajmy sobie w pewną grę...
Do tej pory biegałeś bez celu nabijając fragi bronią, którą kupowałeś za kolejne zabójstwa lub za pieniądze, które dostawałeś co rundę. Celem do tej pory było jedynie mieć pierwsze miejsce na serwerze które dawało Ci jedynie satysfakcje. Czy tu będziesz miał tą samą satysfakcje w tym, co Cię tu spodka?
Otóż u mnie dostajesz broń. Zasada gry się nie zmienia. Musisz iść i zabić. Jednak żyjesz tylko 30 sekund. Jak je wykorzystasz? Czy pobiegniesz w wir walki i przeżyjesz czy będziesz kampił oczekiwaniu na innego gracza który ma takie same cele jak Ty?
Za każde zabójstwo dostaniesz 20 sekund dodatkowego życia. Jednak czy w wirze walki starczy Tobie jeden magazynek? Możesz dokupić kolejne magazynki jednak kosztują Cię one życiem. Konkretniej 20 HP. Będziesz w stanie oddać cześć siebie żeby ułatwić sobie rozgrywkę?

i Tu nowość :)

W trakcie gry wybiorę sobie spośród graczy jednego, którego zadaniem będzie przetrwać z kluczem. Ale aż tak łatwo dla innych nie będzie. Mój pomocnik ma minute by rozstawić pułapki. Gdy to zrobi gracze muszą go złapać i zabić. Wtedy osoba która go zabije otrzyma więcej doświadczenia. Czy jednak będziecie działać w grupie, czy ktoś się zbuntuje? nie wiadomo. W tym czasie każdy może zabić kogo chce nawet osobe z tej samej drużyny.

Życie lub śmierć - Twój wybór.

instalacja

Modele do modeli, dzwieki do dzwiekow, pluginy do plugins

Dodatkowo plik plugins-saw.ini do addons/amxmodx/configs

plik sawmod.inc do addons/amxmodx/scripting/include

w paczce jest wszystko na swoim miejscu.

komendy

saw_setlvl "nick" "ile"

ustawia Lvl

cvary

saw_xp_kill - xp za zabicie.

inne informacje

Obecnie Wersja 2.0 Modu ma Biblioteke. Pozwala ona na pisanie Pułapek i Dodatków do Modu. Powodzenie ich wczytania wyskakuje na początku mapy w konsoli. Jest to moja pierwsza "poważna akcja" więc w razie jakichkolwiek błędów proszę pisać w temacie. Będe poprawiał ;)

Biblioteka


/* Ustawianie */
native saw_set_jigg_points(id,ile) // Ustawia Punkty Jiggsawa
native saw_set_xp(id,ile) // ustawia Exp
native saw_set_money(id,ile) // ustawia Monety
native saw_set_time(id,ile,falga)
//Ustawia czas graczowi o podanym indeksie i wg danej flagi
//flaga 0 - Ustawia mu czas
//flaga 1 - dodaje mu czas do obecnego
//flaga 2 - dodaje do glownego czasu (30 sek)
/* Pobieranie */
native saw_get_money(id) //monety
native saw_get_jigg_points(id) //punkty Jigg
native saw_get_xp(id) // exp/* Inne */
native saw_remove_time(id) // ustawa czas graczowinative saw_start_jiggmode() // Startuje JiggsawMode

native saw_addtrap(nazwa[],koszt) // Rejestruje Pulapke (w plugin_init) koszt w JiggPoints
native saw_add_plugin(nazwa[],autor[]) // Rejestruje Plugin do Sawa
native bool:is_jigg_mode() // true gdy jest tryb JiggsawMode
native bool:is_user_jiggsaw(id) // true gdy gracz jest Jiggsawem//
// Forwardy
//
forward saw_put_trap(id)
//wykonywane po wyborze pulapki (polozenie, zmiana itp)
forward saw_use(id)
//wykonywany gdy gracz wcisnie "use" (domyslnie e)

Proszę o komentarze i co można dodać lub poprawić oraz inne uwagi. Mam w planach dalsze update'y ;)

Pozdrawiam ;)



UPDATE!

1)Usunięte monety. JiggMode nie wywala serwera:)


Wersja 2.23 - Dodane Info o grze Jiggsawa. Do ściągnięcia w załączniku.


ps - Można by prefix zrobić dla moda. :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 40


#315132 przerobienie głównego cod moda

Napisane przez d0naciak w 29.10.2011 22:14

proszę :

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   45,04 KB  27 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx
  • +
  • -
  • 1


#314110 warning connection problem [PILNE]

Napisane przez Dudek1921 w 27.10.2011 17:50

Ziomek , zabardzo nieda sie zrozumiec dlaczego masz te crashe z twoich postów ;) . Z tego wycinka z konsoli wynika , ze niewrzuciłes pliku cs_alpin.txt do cstrike/maps (jezeli masz crasha jak zmienisz na ta mape to to jest przez to ) . A jezeli tak jak mowisz ze masz co iles tam te crashe , to wydaje mi sie ze to jest przez np. granaty dymne , no wszystkie takei rzeczy tego typu ( dodatkowe , no neiwiem jak to powiedziec ) , bo jezeli masz pelny serwer dajmy 20 osób to jak wszyscy zaczna rzucac granaty dymne ( jeszcze kolorowe ) no to jak ma niebyc crasha , ja miałem PaintballMod miałem wlasnie te granaty kolorowe , wyje***em je i od razu lepiej , wiec rozkmin sobie , czy masz cos w tym stylu , jak cos to to wyrzuc i tyle i zobacz . A tak w ogóle ten wycinek z konsoli to jest wycinek z momentu crashu :cwaniak: ?? , bo jak nie no to :facepalm2: , daj wycinek z momentu crashu ^D^
  • +
  • -
  • 0


#313969 problem z głównym plikiem cod moda [PILNA POMOC]

Napisane przez Misiaczek ;c w 27.10.2011 14:33

łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1