Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

dewik - zdjęcie

dewik

Rejestracja: 25.05.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.08.2011 17:29
-----

#246799 [EasyBlock] Blockmaker by Grzyboo

Napisane przez ^Grzyboo w 07.05.2011 11:53

Witam, mam dla was jeden z lepszych blockmakerów.
Jest to edytowany Bollnas Course Maker z nowymi typami bloków, trochę spolszczony.
Udostępniam go do użytku publicznego.
Działa z Expmodem by Exolent.


Dołączona grafika
FoxCourseMaker.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins/

w cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini
dodajemy na końcu
FoxCourseMaker.amxx

Tutaj zmieniamy na swoje blocki. I wrzucamy je na FTP, w przeciwnym razie nie ruszy serwer.


new const g_model_platform[] = "models/CsFox/Normal/platforma.mdl";
new const g_model_trawa[] = "models/CsFox_Random/Normal/grass.mdl";
new const g_model_drewno[] = "models/CsFox_Random/Normal/podloga.mdl";
new const g_model_glass[] = "models/CsFox_Random/Normal/glass.mdl";
new const g_model_bunnyhop[] = "models/CsFox/Normal/bunnyhop.mdl";
new const g_model_damage[] = "models/CsFox/Normal/damage.mdl";
new const g_model_healer[] = "models/CsFox/Normal/heal.mdl";
new const g_model_no_fall_damage[] = "models/CsFox/Normal/nofall.mdl";
new const g_model_ice[] = "models/CsFox/Normal/lod.mdl";
new const g_model_trampoline[] = "models/CsFox/Normal/trampka.mdl";
new const g_model_speed_boost[] = "models/CsFox/Normal/speed.mdl";
new const g_model_death[] = "models/CsFox/Normal/skull.mdl";
new const g_model_low_gravity[] = "models/CsFox/Normal/gravita.mdl";
new const g_model_honey[] = "models/CsFox/Normal/honey.mdl";
new const g_model_duck[] = "models/CsFox/Normal/platforma.mdl";
new const g_model_ct_barrier[] = "models/CsFox/Normal/ct.mdl";
new const g_model_t_barrier[] = "models/CsFox/Normal/tt.mdl";
new const g_model_vip[] = "models/CsFox/Normal/vipblock.mdl";
new const g_model_no_slow_down_bunnyhop[] = "models/CsFox/Normal/bunnyhop.mdl";
new const g_model_delayed_bunnyhop[] = "models/CsFox/Normal/dbhop.mdl";
new const g_model_invincibility[] = "models/CsFox/Normal/niesmiertelka.mdl";
new const g_model_stealth[] = "models/CsFox/Normal/duszek.mdl";
new const g_model_boots_of_speed[] = "models/CsFox/Normal/buty.mdl";
new const g_model_moneyblock[] = "models/CsFox/Normal/kasa.mdl";
new const g_model_kamuflaz[] = "models/CsFox/Normal/kamu.mdl";
new const g_model_melanz[] = "models/CsFox/Normal/impreza.mdl";
new const g_model_sg[] = "models/CsFox/Normal/granaty.mdl";
new const g_model_he[] = "models/CsFox/Normal/granaty.mdl";
new const g_model_granaty[] = "models/CsFox/Normal/granaty.mdl";
new const g_model_bron[] = "models/CsFox/Normal/weapon.mdl";


Tutaj zmieniamy swoje dźwięki do poszczególnych akcji ( kasa = exp ). Nie podajemy na początku folderu sounds!

new const g_sound_invincibility[] = "Fox/niesm.wav";
new const g_sound_stealth[] = "Fox/duch.wav";
new const g_sound_boots_of_speed[] = "Fox/buty.wav";
new const g_sound_camouflage[] = "Fox/kamu.wav";
new const g_sound_melanz[] = "Fox/melanz.wav";
new const g_sound_kasa[] = "Fox/kasa.wav";


Dołączona grafika

+BMgrab / -BMgrab - Przesuwanie blocków
/bm - Główne menu

Więcej w .sma

Dołączona grafika
Blocki:
Bunnyhop
NoSlow Bunnyhop
Opozniony Bunnyhop
Obrazenia
Lecznie
Brak obrazen po upadku
Lód
Trampolina
Przyspieszenie ( strzalka )
Smierć
Niska grawitacja
Miod
Kucanie
Bariera CT
Bariera TT
Bariera Anty Vip
Szkło
Platforma
Trawa
Drewno
Niesmiertelnosc
Niewidzialnosc
Buty szybkosci
Money / Exp Block
Kamuflaż
Melanż
Smoke
He
Granaty
Dowolna bron

Oryginalny Course Maker z mojego serwera.

Oczywiście wyposażony w menu właściwości ( properties )

Niby nic specjalnego, ale przeglądając sieć trudno znaleźć działającego BMa.


Dołączona grafika

Modele

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12


#236897 Asysta przy zabiciu

Napisane przez ;(( w 14.04.2011 20:06

Kill assist v1.2b
Author: Digi (aka Hunter-Digital)


Dołączona grafika

Kiedy gracz zostanie zabity, ten plugin sprawdza, czy inny gracz z tego samego teamu, nie wyrządził szkód, tak aby mógł być współsprawcą zabicia i ten gracz otrzyma również frag.

Dołączona grafika

Standardowa - Instalacja Pluginów AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Dołączona grafika

amx_killassist_enable 0/1/2 (domyślnie: 1)
0 - Wyłączony/Włączony / 1 - z DeathMsg / 2 - Włącz wiadomości na HUD

amx_killassist_mindamage 1-9999 (domyślnie: 50)
Ile obrażeń musi zadać drugi gracz aby był współsprawcą zabicia

amx_killassist_givefrags 0 / 1 (domyślnie: 1)
Czy dać graczowi asystującemu fragi

amx_killassist_givemoney 0-16000 (domyślnie: 300)
Czy dać graczowi asystującemu pieniądze za zabicie, 0 - nie daje, 1 lub więcej odpowiada za to ile ma dawać pieniędzy

amx_killassist_onlyalive 0 / 1 (domyślnie: 0)
Czy tylko żywi gracze mogą być współsprawcami przy zabiciu innych graczy

Dołączona grafika

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

(Autor przeprasza za nazwy botów na SSach)

Dołączona grafika

Wymagane moduły:

- hamsandwich
- cstrike
- engine
- fun

Download w załączniku

źródło: forums.alliedmods.net

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 48


#70827 Auto Spawn

Napisane przez R3X w 04.07.2009 16:13

Auto Spawn

Plugin od razu ożywia gracza, jeśli dołącza do CT lub T.

amx_spawn_on_join 0|1|2|3

domyślnie 1

0 - wcale
1 - tylko za pierwszym razem
2 - zawsze, gdy do przeciwnej drużyny
3 - zawsze

amx_spawn_delay Float:

domyślnie 0.5

Opóźnienie między dołączeniem a spawnem

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#272158 16000$ co runde

Napisane przez Leihto w 21.07.2011 12:28

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
register_plugin("16k", "1.0", "Blak Rajder");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "event_spawn", 0);
}
public event_spawn(id)
cs_set_user_money(id, 16000)

  • +
  • -
  • 2


#263541 Vote NA HS ONLY

Napisane przez Gość w 27.06.2011 20:19

Sprawdź to:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "HS czy nie?"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mlody"

new choice[2]
new cvar, w_time, h_time

new bylo = false;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cvar = register_cvar("vote", "1")
register_cvar("vote_player", "2")
w_time = register_cvar("vote_wait", "5")
h_time = register_cvar("vote_hold", "18")
register_menucmd(register_menuid("menu_1"),(1<<0)|(1<<1),"licz_glosy")
//new Float:votetime = get_pcvar_float(g_time)
//set_task(votetime,"votemod")

server_cmd("amx_pausecfg pause hitbox.amxx")
server_cmd("amx_hitbox abcdefg")
//register_clcmd("say /hsonly", "votemod")
}

public client_putinserver(id)
{
if(!bylo) {
if(get_playersnum() >= get_cvar_num("vote_player")) {
set_task(5.0, "votemod")
bylo = true;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public votemod()
{
if (get_pcvar_num(cvar) == 1)
{
new hold = get_pcvar_num(h_time)
show_menu(0,(1<<0)|(1<<1), "Jak gramy na tej mapce?^n^n1: HS mode^n2: Normal mode", hold, "menu_1")
new Float:timer = get_pcvar_float(w_time)
set_task(timer,"sprawdz_glosy")
choice[0] = 0
choice[1] = 0
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public licz_glosy(id,key)
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)
new co[8] = "Tak"
if (key == 1) co = "Nie"
client_print(0,print_chat,"* %s zaglosowal na %s", name, co)
++choice[key]
return PLUGIN_HANDLED
}

public sprawdz_glosy(id)
{
if (choice[0] >= choice[1])
{
client_print(0,print_chat,"* Headshot only wlaczony. (Gra na heady ^"%d^") (Gra zwykla ^"%d^"). *",choice[0],choice[1])
server_cmd("amx_pausecfg enable hitbox.amxx")
server_cmd("amx_hitbox a")
server_cmd("amx_nukem_jk")
set_hudmessage(205,55,55,-1.0,-1.0,0,6.0,12.0,0.1);
show_hudmessage(id, "Zaczynamy rzeznie! HS only wlaczony!")
}
else
{
client_print(0,print_chat,"* Gramy zwyczajnie!. (Gra zwykla ^"%d^") (Gra na heady ^"%d^"). *",choice[1],choice[0])
server_cmd("amx_hitbox abcdefg")
server_cmd("amx_nukem_jk")
set_hudmessage(118,238,0,-1.0,-1.0,0,6.0,12.0,0.1);
show_hudmessage(id, "Zaczynamy rzeznie! HS only wylaczony!")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}