Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Spy - zdjęcie

Spy

Rejestracja: 13.08.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.03.2011 19:13
-----

Moje tematy

Komunikaty po wyborze perku i klasy

28.03.2011 19:52

Witam, chcialbym zrobic komunikaty, ktore beda sie wyswietlac po zdobyciu perka lub wyborze klasy.
Problem w tym, ze nie wiem jak sie za to zabrac, poniewaz chcialbym to zamiescic w QTM_Codmod, a nie dopisywac do kazdej klasy i perka.

Ma to dzialac na takiej zasadzie:

ColorChat(id, GREEN, "Dostales perk: Eagle Eye");
ColorChat(id, GREEN, "Opis: Widzisz niewidzialnych");



Probowalem cos zrobic i udalo mi sie tylko przerobic stary komunikat, ktory juz byl zawarty w QTM_Codmod:

perk_gracza[id] = perk;
wartosc_perku_gracza[id] = wartosc;

obroty[id] = 0;

if(pokaz_info && perk_gracza[id])
ColorChat(id, BLUE, "Perk: %s ", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);


Zalezy mi na tym, aby pozostale 3 komunikaty (opis perka, nazwa klasy i opis klasy) rowniez wykorzystywaly Colorchat i dzialaly na takiej samej prostej zasadzie. Jakies pomysly? :)