Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

8ball1 - zdjęcie

8ball1

Rejestracja: 18.05.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.03.2014 20:57
-----

Moje tematy

v.2.0.0 Dopisanie cvarów do SQL

08.08.2012 21:31

Czy ktoś byłby w stanie dopisać osobne cvary do SQL, które będzie można regulować w pliku amxx.cfg ?
Chodzi mi o tą wersje MOD'a --> http://amxx.pl/topic...lefield-2-v200/

Ważne jest to dla mnie z tego względu, iż podstawowym miejscem w BF2 v.2.0.0 - jest plik sql.cfg, a jeśli chcę podpiąć Amx_Bans, no to w tym wypadku nie mam już takowej możliwości.

Model macek zombie do BaseBuildera

10.05.2012 17:52

Potrzebnuje pluginu, który będzie podmieniał zwykłe dłonie Zombie, na macki..
Niestety nie posiadam też modelu tych macek. Kiedyś byłem w posiadaniu owego pluginu, lecz teraz nie mogę go znaleźć w sieci.

[ROZWIĄZANE] Problem z HLTV

16.04.2012 10:49

Witam.

Mam problem, gdyż po instalacji Amx Bans 6.0.0, HLTV co 5-10 sekund zostaje wyrzucane z serwera, i wraca z powrotem na serwer również gdzieś w takim samym odstępie czasowym.

To samo Amx Bans mam wrzucone na innych serwerach, ale tego problemu z HLTV nie mam.

Może za ten bug odpowiada dodatkowo inny plugin, ale podczas instalacji serwera zwracałem uwagę na "zachowanie" HLTV..
Po instalacji wszystkich pluginów, na końcu wrzuciłem Amx Bans i wtedy HLTV zostawało systematycznie wyrzucane z serwera.

Ktoś zna jakieś "lekarstwo" na ten problem ?

Moje plugins.ini

amxbans_core.amxx
amxbans_main.amxx
; AMX Mod X plugins
; Admin Base - Always one has to be activated
;admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
; Basic
admincmd.amxx ; basic admin console commands
adminhelp.amxx ; help command for admin console commands
adminslots.amxx ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management
; Menus
menufront.amxx ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)
ReasonKicker.amxx
plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin
; Chat / Messages
adminchat.amxx ; console chat commands
antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message
imessage.amxx ; displays information messages
adminvote.amxx ; vote commands
; Map related
nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle
;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map
timeleft.amxx ; displays time left on map
; Configuration
pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands
; Counter-Strike
restmenu.amxx ; restrict weapons menu
statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!)
miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)
; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer
; Custom - Add 3rd party plugins here

bf2rank.amxx
ad_manager.amxx
admin_freelook.amxx
admin_spec_esp.amxx
afkbombtransfer.amxx
amx_banconfig.amxx
rate.amxx
bulletdamage.amxx
c4timer.amxx
dead_talk.amxx
descriptive_fire_in_the_hole.amxx
gamemenu.amxx
grenade_trail.amxx
hpk_pl.amxx
flash.amxx
polski_cs.amxx
autoreload_on_newround.amxx
ptb.amxx
show_ips.amxx
parachute.amxx
srn.amxx debug
ultimate_sounds.amxx
xredirect.amxx
autobuybugban.amxx

;reconnect_features.amxx
;alt_end_round_sounds.amxx
;alt_end_round_sounds[old].amxx

Przejście z BF2 48 odznak na 60 odznak

31.03.2012 09:46

Witam,

Jeśli mam zapis odznak na nVault, to jeśli skopiuje pliki odpowiadające za zapis odznak, to czy gdy wrzucę te same pliki nVault do 60 odznak to będą odznaki działały ?

Czekam na odpowiedzieć od kogoś, kto zna odpowiedź na ten problem z autopsji.

Pozdro.

Przerobienie pluginu /spec, /back

29.02.2012 19:36

Plugin standardowo jest przeznaczony tylko dla adminów, chciałbym aby każdy gracz mógł korzystać z komend /back i /spec.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Spec/Back"
#define AUTHOR "kramesa"
#define VERSION "v1.1"
new bool:TerroristTeam[33];
new CountTime[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_clcmd("say /spec", "Spec");
register_clcmd("say /back", "Back");

register_cvar("amx_spectimes", "3");
}
public Spec(id)
{
if(is_user_admin(id))
{
if(CountTime[id] >= get_cvar_num("amx_spectimes"))
{
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Sorry, you cant use this command more of %d times.", get_cvar_num("amx_spectimes"));
return PLUGIN_HANDLED;
}

if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
TerroristTeam[id] = true;
}
else
{
TerroristTeam[id] = false;
}

if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
{
client_print(id, print_chat, "[AMXX] You already Spectator.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR);
user_kill(id, 1);
client_print(id, print_chat, "[AMXX] You are now in Spectator.");

CountTime[id]++;

return PLUGIN_HANDLED;
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Back(id)
{
if(is_user_admin(id))
{
if(cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_SPECTATOR)
{
client_print(id, print_chat, "[AMXX] You already Non-Spectator.");
return PLUGIN_HANDLED;
}

if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
{
if(TerroristTeam[id] == true)
{
cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T);
client_print(id, print_chat, "[AMXX] You are now in Terrorist team.");
cs_set_user_deaths(id, 0);
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
return PLUGIN_HANDLED;
}

if(TerroristTeam[id] == false)
{
cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT);
client_print(id, print_chat, "[AMXX] You are now in Counter-Terrorist team.");
cs_set_user_deaths(id, 0);
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}