Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

mastah1771 - zdjęcie

mastah1771

Rejestracja: 15.05.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.02.2012 00:18
-----

#308130 Klasa Nożownik

Napisane przez _nothing_ w 15.10.2011 11:51

Dołączona grafika
Jest to nowa klasa (premium) napisana przeze mnie :)
HeadSplasha dodałem z tego pluginu : Head Splash - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Pomysł mój natomiast Kod by grzesiu131

Funkcje Klasy :
* Ma tylko 5 HP
* Niewidzialność w 100%
* Zostawia ślady za sobą ! (czerwone stopy)
* Ma 20 noży do rzucania (dmg ustalamy cvarem)
* Po skoczeniu komuś na głowę zabiera HP (ustalamy cvarem)
* Może wykonać 3 skoki w powietrzu


Klasa jest na flagę "t" (ADMIN_LEVEL_H)

w HUD pokazuje nam ile mamy jeszcze noży 0/20 .

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

amx_knifedamage_mw2 "55" - Ile HP zabiera nóż
amx_knifespeed_mw2 "700" - Prędkość rzutu noża
amx_knifegravity_mw2 "0.3" - Grawitacja noża

(Cvary radzę zostawić tak jak jest :), że chyba ktoś ma Cod'a 4001 lvl o może sobie zwiększyć dmg)

amx_headsplash "1" - Zabiera HP po wskoczeniu na głowę.

Dołączona grafika
Jeżeli chcesz zwiększyć ilość noży :

W public cod_class_enabled(id), szukasz :

noze[id] = 20

i zmieniasz na swoją wartość np : noze[id] = 15

Następnie :

W public pokaz_informacje(id), szukasz :
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Noze : %d / 20]", noze[id])

i zmieniasz na swoją wartość np. : ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Noze : %d / 20]", noze[id])

I jeszcze tutaj :
W public Spawn(id), szukasz :
noze[id] = 20
i zmieniasz na swoją wartość.

Jeszcze jedna ważna rzecz !

W tym miejscu ustalasz ile klasa ma dostawać exp'a (najlepiej ustawić tyle co za killa na serwerze)

W public knife_touch(Toucher, Touched), szukasz :

​cod_set_user_xp(kid, cod_get_user_xp(kid) + 10)
i zmieniasz na swoją wartość .

Oraz tutaj :

W public damage_player(pwned, pwnzor, Float:damage), szukasz :
cod_get_user_xp(pwnzor) + 10)
i wpisujesz swoją wartość

I jeszcze tutaj :

W public death_event(), szukasz :

cod_set_user_xp(kid, cod_get_user_xp(kid) + 10)
i zmieniasz na swoją wartość.

A w tym miejscu :

skoki[id] = 3;
możesz zmienić ilość skoków dla klasy.


Dołączona grafika


#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <colorchat>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

Dołączona grafika
codclass_knifer.amxx wrzucamy do /plugin

Na końcu plugins-codmod.ini dopisujemy : codclass_knifer.amxx

w_throw.mdl wrzucamy do /models

Dołączona grafika
- codclass_knifer.sma
model :
PRZEKLEJ - W Throw .rar. - Filmy, muzyka, zdjęcia - w_throw.mdl

Załączone pliki