Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Draba - zdjęcie

Draba

Rejestracja: 14.05.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.08.2012 17:33
-----

Moje posty

W temacie: PaintBall Mod - kulki rozwalają bsa

29.08.2011 00:02

Na początek sprawdź to czy działa (musisz skompilować lokalnie).

W temacie: Extra Item - Kup HP

28.08.2011 23:42

Dużo błędów.

Poprawiony kod:

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <zombieplague>
 
// Oryginalna wersja: T[h]E Dis[as]teR
// Spolszczenie oraz poprawki: Zryty
 
new item_name[10]
new g_itemid_buyhp
new hpamount, hpcost
new bool:kupil_hp[33]
 
public plugin_init()
{
    	register_plugin("[ZP] Kupno HP", "1.0", "Zryty")
 
    	hpamount = register_cvar("zp_buyhp_amount", "1000") // Ilosc HP
    	hpcost = register_cvar("zp_buyhp_cost", "5") // Koszt AP
    	hpcost = register_cvar("zp_buyhp_once", "1") // Ile razy mozemy kupic HP: 0 - bez limitu / 1 - raz
 
    	formatex(item_name, 39, "%d HP",get_pcvar_num(hpamount))
    	g_itemid_buyhp = zp_register_extra_item(item_name, get_pcvar_num(hpcost), ZP_TEAM_ZOMBIE)
}
 
public zp_extra_item_selected(id, itemid)
{        
    	if(itemid == g_itemid_buyhp)
    	{      
            	if(kupil_hp[id])
          	{
                	client_print(id, print_chat, "[ZP] Kupiles juz HP!")
        		zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + get_pcvar_num(hpcost))
          	}
              	else
            	{
                    	kupil_hp[id] = true
                    	set_user_health(id, get_user_health(id) + get_pcvar_num(hpamount))
 
                    	//Nie widzę potrzeby informowania o zakupie, ale nie usuwam, wystarczy odkomentować
                    	//client_print(id, print_chat,"[ZP] Kupiles dodatkowe HP!");
            	}
    	}
}
 
public zp_user_infected_pre(id, infector)
    	kupil_hp[id] = false

W temacie: PaintBall Mod - kulki rozwalają bsa

28.08.2011 23:28

Daj .sma

W temacie: [ZP] 50-50 Plague Mode - jak ustawic HP?

28.08.2011 23:16

No, tu masz gotowy kod:

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>
 
new g_maxplayers, cvar_plaguenemhp, cvar_plaguesurvhp
 
public plugin_init()
{
    // This addon makes Plague rounds be 50% nemesis and 50% survivors
    // REQUIRES ZP version 4.3-beta1 or later
    register_plugin("[ZP] 50-50 Plague Mode", "0.2", "MeRcyLeZZ")
    
    g_maxplayers = get_maxplayers()
}
 
public plugin_cfg()
{
    cvar_plaguenemhp = register_cvar("zp_plague_nem_hp", "15000")
    cvar_plaguesurvhp = register_cvar("zp_plague_surv_hp", "5000")
}
 
public zp_round_started(gamemode)
{
    // Plague mode only
    if (gamemode != MODE_PLAGUE)
        return;
    
    static id
    for (id = 1; id <= g_maxplayers; id++)
    {
        // Dead or already a nemesis/survivor
        if (!is_user_alive(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
            continue;
        
        if (zp_get_user_zombie(id))
        {
            // Turn zombies into Nemesis
            zp_make_user_nemesis(id)
            
            // Set nemesis health
            set_pev(id, pev_health, float(get_pcvar_num(cvar_plaguenemhp)))
        }
        else
        {
            // Turn humans into Survivors
            zp_make_user_survivor(id)
            
            // Set survivor health
            set_pev(id, pev_health, float(get_pcvar_num(cvar_plaguesurvhp)))
        }
    }
}

Możesz dodać do zombieplague.cfg
zp_plague_nem_hp 15000 // Ilość HP Nemesisa podczas plagi
zp_plague_surv_hp 5000 // Ilość HP Survivora podczas plagi

Powinno działać.

W temacie: [ZP] 50-50 Plague Mode - jak ustawic HP?

28.08.2011 20:37

zp_plague_nem_hp_multi "15000"
zp_plague_surv_hp_multi "5000"

Musisz podać mnożnik, a nie liczbę.

1.0 = 100% HP
2.0 = 200% HP
0.5 = 50% HP
itd.

Przykładowo:
zp_plague_nem_hp_multi 0.4
zp_plague_surv_hp_multi 2.0

Jak chcesz ustawić HP na sztywno to zmień
set_pev ( id, pev_health, float ( pev ( id, pev_health ) ) * get_pcvar_float ( cvar_plaguenemhpmulti ) )
na
set_pev ( id, pev_health, float ( get_pcvar_num ( cvar_plaguenemhpmulti ) )

i
set_pev ( id, pev_health, float ( pev ( id, pev_health ) ) * get_pcvar_float ( cvar_plaguesurvhpmulti ) )
na
set_pev ( id, pev_health, float ( get_pcvar_num ( cvar_plaguesurvhpmulti ) )