Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

kamandir - zdjęcie

kamandir

Rejestracja: 11.05.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.07.2011 08:50
-----

#688 Alternative End Round Sounds

Napisane przez bicek w 30.01.2008 11:03

Alternative End Round Sounds
Opis Pluginu:
Alternative End Round Sounds to kontynuacja pluginu roundsounds czyli muzyka na koniec rundy. Plugin działa z plikami *.mp3 jak i *.wav zaleca się stosowanie plików .mp3 z .wav jest więcej problemów. Plugin ma dużo funkcji i jest bardzo prosty w obsłudze.

Instalacja:
Zawartość archiwum wrzucamy do addons/amxmodx do plugins.ini dopisujemy
alt_end_round_sounds.amxx
do folderu soundmisc wrzucamy nasza muzykę i konfigurujemy plugin.

Konfiguracja:
plik roundsound.ini:
ten plik odpowiada za listę utworów które mają się odtwarzać po każdej rundzie, oddzielne dla ct i tt

utwory dopisujesz w następujący sposób
składnia: "plik z muzyką" "drużyna"
"sound/misc/ctwinnar2.wav" "CT"
"sound/misc/twinnar2.wav" "T"

plik prefix-prefixmap.ini:
plik edytujemy tylko wtedy gdy chcemy mieć inną muzykę do wybranych grup map np. zmieniasz nazwę pliku z prefix-prefixmap.ini na cs_.ini i dodajesz wybrana listę
utworów tą samą metodą co w roundsound.ini, od tej pory na wszystkich mapach cs_ będą grane utwory które są wpisane w ten plik.

plik mapname.ini:
praktycznie taka sama zasada działania jak prefix-prefixmap.ini tylko, że plik odpowiada za konkretną mapę, zmieniasz nazwę pliku na de_dus.ini i dopisujesz tam swoją listę utworów do mapy de_dust.

Cvar'y:
ers_enabled <iNum> //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1

ers_player_toggle <iNum> //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1

erc_time_ads <iTime> // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120

erc_random_precache <iMaxTeam or iMax_T-iMax_CT> //ilość plików muzycznych na drużynę, przykład:
gdy do obu drużyn przypisane są po dwa utwory:
erc_random_precache "2"
lub gdy dla Terro są przypisana 2 pliki a dla CT 3 pliki:
erc_random_precache "2-3"

Załączone pliki




#111552 Spadochron (parachute)

Napisane przez tymbark122 w 12.02.2010 22:20

Opis:
Jest to spadochron jakiego znacie;D ale trochę inny...Nie trzeba płacić, sprzedawać itp. Tylko spadochron jest już od START'u za darmo.

Instalacja:
Plik parachute.mdl do cstrike/models
Plik parachute.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins
Plik parachute.sma do cstrike/addons/amxmodx/scripting

Cvar'y
sv_parachute "1" - 0: wyłączony - 1: włączony
parachute_fallspeed "100" - szybkosc lotu

Wystraczy zmienić mape lub zrestartować Serwer i gotowe;D
Mam nadzieje, że działa ;P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 97


#259953 zmiana klas

Napisane przez BliBs_Pl w 18.06.2011 10:06

Proszę :)
Polecam się na przyszłość!
Wszystko zrobione jak sobie zażyczyłeś.
Ps. Nie będzie resetu lvlu w snajperze.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#240502 AmxPack Nowy Cod By eXon. WINDOWS

Napisane przez eXon. w 23.04.2011 11:22

Witam, jest to moja pierwsza paczka, testowana na moim serwerze i wszystko dziala, nie ma zaduzo pluginów bo to nie zdrowe dla serwera ;), przydatne pluginy i milo sie gra jak nie ma tyle smieci.

Pluginy:

AdminCommands.amxx              ; komendy cod mod na lvl i perki
G_block_name_change.amxx      ; zakaz zmiany nicku
ultimate_ss.amxx                       ; robi ss graczowi
QTM_CodMod.amxx                   ; Silnik cod
wytrzymalosc_perku.amxx          ; perki inaczej itemy
cod_shop.amxx                          ; sklep cod 
OddajPerk.amxx                         ; oddaj perk(item)

;Klasy

codclass_snajper.amxx
codclass_komandos.amxx
codclass_strzelecwyborowy.amxx
codclass_obronca.amxx
codclass_medyk.amxx
codclass_wsparcieogniowe.amxx
codclass_saper.amxx
;codclass_demolitions.amxx
codclass_rusher.amxx
codclass_admiral.amxx

;Perki

codperk_adrenalina.amxx
codperk_apteczka.amxx 
codperk_autodestrukcja.amxx 
codperk_awpsnajper.amxx
codperk_butykomandosa.amxx
codperk_butysnajpera.amxx
codperk_butyszturmowego.amxx
codperk_dynamit.amxx 
codperk_eliminatorrozrzutu.amxx
codperk_fartstrzelca.amxx
codperk_kamizelkanasa.amxx
codperk_kamuflaz.amxx
codperk_maksymalneskupienie.amxx
codperk_modulodrzutowy.amxx
codperk_morfina.amxx
codperk_nabojekapitana.amxx
codperk_nabojeninjy.amxx
codperk_nabojepulkownika.amxx
codperk_nanokamizelka.amxx
codperk_notatkikapitana.amxx
codperk_notatkininjy.amxx
codperk_notatkisapera.amxx
codperk_nozkomandosa.amxx
codperk_ogranicznikrozrzutu.amxx
codperk_pancerzneomexowy.amxx
codperk_platynowenaboje.amxx
codperk_podrecznikszpiega.amxx
codperk_podwojnakamizelka.amxx
codperk_przysposobienieobronne.amxx
codperk_rozblysk.amxx
codperk_tajemnicaadmirala.amxx
codperk_tajemnicagenerala.amxx
codperk_tajemnicawojskowa.amxx
codperk_tarczaswat.amxx
codperk_tytanowenaboje.amxx
codperk_weterannoza.amxx
codperk_wykrywaczmetali.amxx
codperk_wyposazeniewsparcia.amxx
codperk_wyszkoleniesanitarne.amxx
codperk_wytrenowanyweteran.amxx
codperk_wzmocnionakamizelka.amxx
codperk_zaskoczeniewroga.amxx
codperk_zwinnepalce.amxx

Cvary:

//cod

cod_killxp 15 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni

//wytrzymalosc perka

cod_maxperkdurability 100 - jaka wytrzymalosc perku
cod_perkdamage 10 - ile ma zabierac za deda

//ss'y

amx_ss_max 5 //maksymalna liczba screen�w wykonywana na jeden raz
amx_ss_interval 2.0 // odst�p czasu mi�dzy nast�pnym screenshotem
amx_ss_design 3 //display options
amx_ss_site www.TwojeForum.pl//strona/forum gdzie ma wklei� screenshoty by zosta� odbanowany

Instalacja:

Standardowa - wrzucasz po folderach, tak jak masz w paczce.

Donwload:
Donwload z SpeedyShare.com
Download z Hostuje.net
Donwload z Przeklej.pl
Download z MegaUpload.com
  • +
  • -
  • 7


#258300 nie mogę skompilowac sma

Napisane przez góruś w 12.06.2011 18:46

proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#189817 Jak zrobić prostą klasę

Napisane przez QTM. Peyote w 19.11.2010 14:39

W tym tutorialu pokażę jak stworzyć prostą klasę do nowego CodModa.
*.sma Naszej klasy będzie wyglądać tak: (Niżej wytłumaczę co od czego)
#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Henio";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 13;
new const kondycja = 69;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 15;


public plugin_init()
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

#include <amxmodx>

  • Jeżeli nie wiesz poczytaj inne tutoriale.
#include <codmod>

  • Wymagany plik codmod.inc który musimy wrzucić do folderu include naszego kompilatora.
  • Dołącza plik nagłówkowy CodModa dzięki któremu będziemy mogli używać natywów takich jak na przykład cod_register_class.
new const nazwa[] = "Henio";

  • Nazwa naszej klasy - u nas będzie to Henio.
new const opis[] = "Brak";

  • Opis naszej klasy - u nas jest Brak.
  • Jeżeli ktoś się dziwi się dlaczego nie opisuję jakie bronie, szybkość i zdrowie ma klasa to odpowiem - To wyświetla się osobno.
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;

  • Tutaj określamy jakie bronie ma mieć Henio.
  • Przed każdą bronią dodajemy 1<<
  • Jeżeli chcemy dodać następną to wstawiamy | - pełni rolę czegoś w rodzaju.. przecinka.
new const zdrowie = 13;

  • Punkty statystyki zdrowie jakie klasa dostanie na start.
  • Czyli w naszym przypadku jeżeli damy dodatkowe 13 zdrowia to na start będziemy mieli 113 hp
new const kondycja = 69;

  • Ilość punktów kondycji jaką Henio ma dostać na start. Henia gnębią koledzy dlatego musi szybko uciekać.
  • To zastępuje dawne procenty szybkości naszej klasy
new const inteligencja = 2;

  • Punkty inteligencji na start.
new const wytrzymalosc = 15;

  • Punkty wytrzymalosci na start.
  • Można używać zamiast kamizelek.

W plugin_init rejestrujemy Henia, żeby pojawił się w menu wybierania klas:
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

  • +
  • -
  • 74


#241746 Cod Mod by Nomaf

Napisane przez Nomaf w 25.04.2011 22:24

Dołączona grafika
Stary cod. Daje go wam, ponieważ mi jest on niepotrzebny, a będę robił na nowym.
Przerabiałem go sam. Dodałem:
-3 frakcje,
-23 klasy (tylko moje),
-klasy premium są pod flagą G, a elita pod H,
-2 itemy (wow :))
-9 towarów w sklepie,
-monety,
-wytrzymałość itemu,
-rozszerzony hud (dodatkowe informacje),
-obsługa colorchat

Okno statystyk nie działa poprawnie, więc proszę, abyś jaki utalentowany człowiek to poprawił.

Itemy:
-radar: wyświetla wszystkich żywych graczy na radarze,
-dezorientujące noboje: ukrywają celownika przeciwnika

Klasy:

Polacy (CT):
Marszalek - 150 hp, 100 ap, Deagle
Zwiadowca - 90 hp, 50 ap, Scout (1/3), 40% widocznosci, 2 smoke, Usp
Wolny strzelec - 120 hp, 100 ap, Mp5, P228
Szturmowiec - 100 hp, 70 ap, Ak-47, 5 he, 1 smoke, 2 flash, Five-seven
Zolnierz wsparcia - 100 hp, 60 ap, M249, Five-seven
Grenadier - 100 hp, 100 ap, P90, 3 rakiety, P228
Saper - 90 hp, 100 ap, M3, 3 miny, Five-seven
Destruktor - 100 hp, 60 ap, Ak-47, 3 dynamity, P228
Lekarz - 120 hp, 50 ap, Galil, 3 apteczki, Glock18
Grom (Premium) - 140 hp, 100 ap, Xm1014, 3 smoke, 3 flash, Deagle

Niemcy (TT):
General - 160 hp, 100 ap, Five-seven
Snajper - 80 hp, 70 ap, Awp (1/3), Usp
Karabiner - 110 hp, 90 ap, M4A1, Glock18
Lekki zolnierz - 120 hp, 60 ap, Aug, Flash, Glock18
Operator CKM - 90 hp, 50 ap, M249, Glock18
Wsparcie ogniowe - 120 hp, 60 ap, Ump45, 3 rakiety, Five-seven
Mechanik - 80 hp, 60 ap, Xm1014, 3 miny, P228
Komandos - 90 hp, 70 ap, Galil, 4 dynamity, Smoke, Usp
Medyk - 120 hp, 80 ap, Ump45, 2 apteczki, Five-seven
Najemnik (Premium) - 130 hp, 110 ap, Scout (1/4), Famas, Smoke, Flash, Deagle

Elita:
Stalker - 120 hp, 100 ap, Awp, Usp, Mine, Smoke
Zamachowiec - 140 hp, 120 ap, Ak-47, Elites, 3 dynamity, Podwojny skok, Glock18
Marine - 150 hp, 110 ap, M4A1, 5 he, 2 smoke, 2 flash, P228
Berserker - 130 hp, 100 ap. Sg552, +20hp za killa i pelny magazynek, Deagle

Dołączona grafika
/menu - główne menu moda
/klasa - wybierz klase
/klasy - opis klas
/przedmiot (/item) - opis noszonego itemu
/wyrzuc (/drop) - wyrzuca posiadany item
/reset - resetuje umiejętności
/sklep (/shop) - otwiera sklepik
/statystyki - otwiera motd ze statystykami

Dołączona grafika
cod_killxp 5 - exp za zabójstwo
cod_bombxp 20 - exp za pake
cod_winxp 10 - exp za wygraną
cod_dmgxp 1 - exp za obrażenia
cod_dmgtoexp 20 - obrażenia wymagane do otrzymania powyższego expa
cod_kill_monety 1 - monety za zabójstwo
cod_bomb_monety 3 - monety za pake
cod_starthe 3 - ilość granatów he na start rundy
cod_resitem 10 - ilość traconej wytrzymałości za śmierć
cod_statbanner http://t1.gstatic.co...b_gM5U1LnTwzSkQ - adres do banneru na motd ze statystkami

Dołączona grafika
Standardowa:
plik .amxx do /plugins
plik .sma do /scripting
plik .inc do /scripting/include
resources (zasoby) wiadomo gdzie

Dołączona grafika
Załączony plik  CodMod.sma   75,61 KB  685 Ilość pobrań
  CodMod.amxx
Załączony plik  CodMod.amxx   78,17 KB  296 Ilość pobrań

Załączony plik  colorchat.inc   2,48 KB  440 Ilość pobrań

Załączony plik  resources.zip   330,53 KB  517 Ilość pobrań


Proszę o komentarze. :>

Changelog:

v.1.0

-pierwsza wersja moda

v.1.0.1

-zapis monet na nazwe gracza (nick)
-przydzielanie statystyk w jednym menu
-przypisanie frakcji (Polacy dla ct, Niemcy dla tt)

Enjoy !
  • +
  • -
  • 13