Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

blakk - zdjęcie

blakk

Rejestracja: 05.05.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.03.2020 19:28
-----

#620905 TP Game + RR

Napisane przez glut w 27.02.2014 22:33

opis
Modyfikacja polega na tym, że gra rozpoczyna się od 90 sek rozgrzewki z USP,GLOCKIEM lub DEAGLEM (menu z wyborem). Po niej następuje wybór zwycięskiej drużyny czy chce pozostać w swoim Team'ie czy chce przejść do przeciwnego. Logicznie jeżeli wygra opcja w swoim to zostają u siebie, jeżeli w przeciwnym przenosi ich do przeciwnego Team'u.

Na czas rozgrzewki są zatrzymane 2 pluginy

Plugin TeamPlay Game odpowiada za to, że drużyny grają 15 rund po czym zmiana stron, a po 16 wygranych rundach przez 1 drużynę zmiana mapy na kolejną z cyklu

teamplay.amxx oraz M_Antirusher.amxx

instalacja

Podstawowa

wymagane moduly
 

amxmodx
amxmisc
cstrike
fun
fakemeta
hamsandwich
dhudmessage
colorchat

cvary

Brak

konfiguracja

Czas rozgrzewki zmieniamy w pliku rr.sma
 

new czas = 90 // czas w sek

Po czym ponownie kompilujemy :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 16


#560445 Round Sound by NUkz vol.6

Napisane przez NUkz w 02.08.2013 19:45

cvwr78p7u1s3.png

 

  • Ilość kawałków : 40
  • Typ dźwięku : MP3
  • Długość utworów : 13-18 sek.

 

y1gp10ffl2ja.png

 

1. Take Me Home (Original Mix)
2.Avicii feat. Wailin - X You (Vocal Radio Edit)
3.Avicii - Wake Me Up (Radio Edit)
4.Benny G. And BBX - Feel It Way Down (TAITO Remix)
5.DJ Trademark - Hard To Stop (Vicetone x Ne-Yo x Daft Punk)
6.Into The Light (Sander Van Doorn x DubVision x Mako) [Trademark Vocal Bootleg]
7.Spark (Jason Derulo x Dinka x Dzeko & Torres x Daphne)
8.Kaskade - Atmosphere (Extended Mix)
9.Inna - Be My Lover (Extended Version)
10.3rd Prototype feat. Meg & Dia - Monster (Extended Mix)
11.David Guetta & Glowinthedark feat. Harrison - Ain't A Party (FunBite remix)
12.Krewella - Live For The Night (Clean Version)
13.Millart-don't stop dreaming.(progressive)
14.Tobu - Floating (Original Mix) (Krewella's Alive Vocal)
15.Millart-don't stop dreaming.(progressive)
16.Millart-don't stop dreaming.(progressive)
17.Klaas - Heartbeat
18.Rihanna Feat. David Guetta - Right Now (Cosmic Dawn Club Mix)
19.Sub Focus feat. Alex Clare - Endorphins (Tommy Trash Remix)
20.Youngblood Hawke - We Come Running (Vicetone Remix)
21.Reepublic Ft. Allan Eshuijs - Never Comes Back (Extended Mix)
22.Tiesto, Baggi Begovic, Jason Taylor & Mark Alston - Love Run (Original Mix)
23.Avicii - Let Me Show Your Love (Don't Give Up On Us) (Tom Swoon Edit)
24.Alesso vs Example - Coming back for Years (eSQUIRE Mashup)
25.Asalto vs Kamil Pankowski - Stars Everywhere (Original Mix)
26.Tom Swoon - Wings feat. Taylr Renee (Original Mix)
27.Armin van Buuren feat. Trevor Guthrie - This Is What It Feels Like (Extended Mix)
28.Fenech-Soler - Magnetic (Jakob Leidholm Remix)
29.Ellie Goulding - You My Everything
30.Michael Jackson - Beat It (Mutrix Remix)
31.Afrojack-Peanuts(ClubMix)
32.Alexander Technique & Disco Killah, Luca Masinsky - Skyscraper (Laidback Luke Remix)
33.Bruno Mars - Treasure (Cosmic Dawn Bootleg Remix)
34.Avicii & Project 46 feat. You & Daphne - Crime (Culture Code Remix)
35.Mattafix- Big city life
36.Millart-relieve feeling(progressive house)
37.Millart-relieve feeling(progressive house)
38.Millart-relieve feeling(progressive house)
39.Millart-relieve feeling(progressive house)
40.Eurythmics - Sweet Dreams (TAITO Bootleg)

 

*Bonus* W playlist download do setów Millart'a .(Polecam)
iyou91qnvi71.png

 

 

http://www.multiupload.nl/QAJGE0EWMU


  • +
  • -
  • 6


#494339 Roundsound by DJManiac

Napisane przez DJManiac w 27.12.2012 13:58

Na pewno wam się spodoba moja paczka roundsound :)
Gatunek: Electro/House,Dance,House
Download:http://www19.zippyshare.com/v/77180326/file.html
www.facebook.com/djmaniacpl - Zapraszam

Tracklista:
1.David Guetta feat. Sia & Sandro Silva - She Wolf Epic (DJ Maniac Mash Up Remix)
2.Bingo players - out of my mind (original mix)
3.Adn & Greg- Dalej
4.Swedish House Mafia feat John Martin - Dont You Worry Child (Extended Mix)
5.Omoziu - Back Home
6.Nicky Romero & ZROQ - WTF (Melfrez Reboot)
7.Nicky Romero - Toulouse (Original Mix)
8.Mandee aka Cooler- Cicha Woda (Extended Mix)
9.LMFAO feat. Natalia Kills - Champagne Showers (Dimitri Vegas & Like Mike Remix)
10.LMFAO - Sexy And I Know It (Mord Fustang Remix)
11.Knife Party - Internet Friends (Original Mix)
12.Klik Klak - Are You Klik Klak (Green Mix)
13.Kid Cudi - Day N Nite (Crookers Remix)
14.Hardwell feat. Mitch Crown - Call Me A Spaceman (Extended Mix)
15.Hardwell & Showtek - How We Do (Original Mix)
16.Dyro & Rene Kuppens - Raid (Original Mix)
17.Dj Hazel - I Love Poland (Daan'D Remix)
18.Chwytak vs. Czaki - Wjebię jej..
19.Chwytak feat. Dj Wiktor - Napijmy Się Gorzoły (Extended Mix)
20.Bingo Players & Tujamo & Plastik Funk - When I Dip Who! (Ton Don Bootleg)
21.Bingo Players - Rattle (Original Mix)2
22.Bingo Players - Rattle (Original Mix)
23.BBX - Rock Me Out (TAITO Remix)
24.Avicii - ID (Levels) (Original Mix)
25.CAZZETTE - Beam Me Up (Kill Mode) (Original Mix)
26.Chwytak & DJ Wiktor - Let's Go To The Party (Club Mix)
27.C-BooL - Do You Know (Extended Mix)
28.Kaskade vs. Nicky Romero Turn It Down Toulouse (Kaskade Mash Up)
29.Digital Mode - With You
30.Otto Knows - Million Voices
31.Lykke Li - I Follow Rivers (The Magician Remix)
32.Gregor Es - To The Oldskool (Original Mix)
33.Showtek, Justin Prime - Cannonball (Original Mix)
34.Hardwell feat. Amba Shepherd & Deorro - Apollo Bounce (DJManiac Bootleg Remix)
  • +
  • -
  • 15


#493005 Roundsound by Franek Kimono

Napisane przez Franek Kimono w 23.12.2012 20:44

Lista utworów:
Markus Schulz feat. Adina Butar - Caught (Club Mix)
Marcel Woods & W&W - Trigger
Christian Burns & Stefan Dabruck - Bullet
KhoMha - Think About Me
Andrew Rayel - Aeon Of Revenge
ATB feat. Ramona Nerra - Never Give Up
Conjure One feat. Sinead O'Connor - Tears From The Moon (Tiesto Remix)
Tritonal & Kaeno - Azuca
W&W - Impact (MarLo Remix)
Zedd feat. Matthew Koma - Spectrum (Armin van Buuren Remix)
Dido - Everything To Lose (Armin van Buuren Remix)
Dash Berlin with Cerf, Mitiska & Jaren - Man On The Run
Tiesto & Wolfgang Gartner feat. Luciana - We Own The Night
Klejnuty - będę Go Zjad!
Manufactured Superstars & Jeziel Quintela ft. Christian Burns - Silver Splits The Blue
W&W feat. Bree - Nowhere To Go
Ferry Corsten & Pierre In The Air feat. Amba Sheperd - Walk On Air
Armin van Buuren pres. Gaia - J'ai Envie de Toi
Armin van Buuren - We Are Here To Make Some Noise
Kirsty - Twilight (Armin van Buuren Remix)
Will.I.Am feat. Jennifer Lopez & Mick Jagger - T.H.E. (The Hardest Ever)
Monopol - Mega Luzik
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Not Coming Down
David Guetta feat. Sia - Titanium
Miguel Bose - Jurame (Armin van Buuren Remix)
Red & Spinache - Chcę Poznać Twoją Matkę
Sak Noel - Paso (The Nini Anthem)
Armin van Buuren feat. Ana Criado - Suddenly Summer
Krzysztof Krawczyk - Mój Przyjacielu
Armin van Buuren pres. Gaia - Tuvan
Ferry Corsten feat. Ben Hague - Ain't No Stoppin'
W&W feat. Bree - Nowhere To Go (Shogun Remix)
LMFAO - Sorry For Party Rocking
Afrojack feat. Steve Aoki - No Beef
Avicii - Levels (Skrillex Remix)
Labrinth feat. Tinie Tempah - Earthquake
Jessie J - Domino (Myon & Shane 54 Summer Of Love Dub Mix)
Klejnuty feat. Czesław Śpiewa & Kuba Wojewódzki - Lubię Wypić
Tiesto pres. Allure feat. Christian Burns - On The Wire
Omnia & IRA - The Fusion
Martin Solveig feat. Dragonette - Big In Japan
Calvin Harris - Feel So Close
Armin van Buuren feat. Nadia Ali - Feels So Good (Tristian Garner Remix)
Kalwi & Remi feat. Mr X - Girls
Taio Cruz feat. Flo-Rida - Hangover
Jennifer Lopez - Papi
Enrique Iglesias feat. Pitbull - I Like How It Feels
LMFAO - I'm Sexy And I Know It
Swedish House Mafia feat. Tinie Tempah - Miami 2 Ibiza
Madcon feat. MaadMoisele - Outrun The Sun
David Guetta feat. Pitbull & Timbaland - Pass At Me
Far East Movement feat. Ryan Tedder - Rocketer
Tim Berg feat. Amanda Wilson - Seek Bromance
Laura Jansen - Use Somebody (Armin van Buuren Rework)
Shakira - Waka Waka (Time For Africa)
Calvin Harris feat. Rihanna - We Found Love
Nicole Scherzinger - Wet
Armin van Buuren feat. Adam Young - Youtopia
Armin van Buuren feat. Laura V - Drowning (Avicii Remix)
LMFAO feat. Lauren Benett & GoonRock - Party Rock Anthem
Avicii - Fade Into Darkness
Markus Schulz feat. Aruna - Sing Me Back To Life
Dash Berlin feat. Emma Hewitt - Like Spinning Plates
2Pac feat. Dr.Dre - California Love (Dash Berlin Rework)
BT feat. JES - Every Other Way (Armin van Buuren Remix)
Markus Schulz feat. Ana Diaz - Nothing Without Me
Faruk Sabanci - Elveda
tyDi feat. Sarah Howells - Acting Crazy (Tom Fall Remix)
MarLo - Megalodon
Kyau & Albert with Ronski Speed - Euphonia
Orjan Nilsen - PhireWorX
Dash Berlin feat. Emma Hewitt - Like Spinning Plates (Dash Berlin United Destinations 2012 Rework)
Chicane & Ferry Corsten - One Thousand Suns (Soundprank Remix)
Aly & Fila with Roger Shah feat. Adrina Thrope - Perfect Love
Skytech - What's Wrong
Markus Schulz feat. Seri - Love Rain Down
KhoMha - Days Gone Bye
Markus Schulz - Digital Madness
Andrew Rayel feat. Jano - How Do I Know
Florence and The Machine - Spectrum (Calvin Harris Remix)
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Not Coming Down (Dash Berlin 4AM Remix)
Markus Schulz feat. Sarah Howells - Tempted
Mark Burton vs. Sunlounger feat. Zara Taylor - Try Understatement To Be Love (Armin van Buuren Mash-up)
Protoculture - Perpetual Motion
Jorn van Deynhoven - Headliner
A.R.D.I. - Premonition
BT & Arty feat. Nadia Ali - Must Be The Love
Armin van Buuren feat. Ana Criado - I'll Listen
Christian Burns, Paul Oakenfold & JES - As We Collide
Rank 1 - Awakening (Ferry Corsten Remix)
Orjan Nilsen - Burana
A.R.D.I. & Ren - Infinity
Tenishia - Where Do We Begin (Andrew Rayel Remix)
Orjan Nilsen - Filthy Fandango
The Killers - Human (Armin van Buuren Remix)
KOTY - FreeXu Nie Jest Pro
Armin van Buuren - Full Focus (Chris Schweizer Remix)
PSY - Gangnam Style
Andrew Rayel feat. Jano - How Do I Know
Frans Bak - The Killing (Armin van Buuren Remix)
Armin van Buuren feat. Ana Criado - I'll Listen (John O'Callaghan Dark Mix)
Beat Service - Impulse
Omnia - Infina
DJ's United - Remember Love
Marco V - TGV
Dash Berlin feat. Kate Walsh - When You Were Around (Ferry Corsten Fix)
Paul Oakenfold & Richard Durand - Crashed
Orjan Nilsen - Copperfield
Armin van Buuren feat. Ana Criado - Down To Love
W&W - Lift Off
Giuseppe Ottaviani feat. Amba Shepherd - Lost For Words
Markus Schulz feat. Ana Diaz - Nothing Without Me (Beat Service Remix)
Shogun - UFO
Armin van Buuren feat. Ana Criado - Suddenly Summer (Heatbeat Remix)
Aly & Fila vs. Bjorn Akesson - Sand Theme (FSOE 250 Anthem) (Chris Schweizer Remix)
Ferry Corsten - Silfra
Markus Schulz feat. Seri - Love Rain Down (Myon & Shane54 Summer Of Love Remix)
KhoMha - Genesis
KhoMha - Dusk Riddles
KhoMha - Vapor
KhoMha - Dejavu
Matt Bukovski - Blissful Time
Reiklavik & Iqcha - Without Words (Matt Bukovski Remix)
Beat Service & Ana Criado - Whispers
Solarstone & Clare Stagg - The Spell
Ilość utworów: 131
Długość utworów: 35 minut 17 sekund
Typ: Głównie Trance, ale jest też House, komercja itp :)
Download: All RSy.rar - Speedy Share - upload your files here
  • +
  • -
  • 8


#493262 Nowy Śnieg / New Snow

Napisane przez DarkGL w 24.12.2012 17:01

opis

Z pewnością znacie plugin http://amxx.pl/topic/4348-snow/ i ma on już 4 lata ( a nawet trochę więcej ) co nie znaczy że nie można go poprawić i ulepszyć ;)

Plugin dodaje na mapie padający śnieg oraz usuwa dźwięki deszczu

Nowy Śnieg / New Snow | DarkGL Blog

screenshot

2012-12-24_00004.jpg
2012-12-24_00005.jpg

konfiguracja
Wrzucasz i działa ;)

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 23


#486600 Byty, istotne zdarzenia i studium pluginu

Napisane przez Gość w 03.12.2012 20:04

Tutorial dla początkujących
Byty, istotne zdarzenia i studium pluginu
Scripting AMXX


[kotwica=cel]Cel[/kotwica]
  • Nauka o istocie bytów
  • Przedstawienie istotnych zdarzeń
  • Tworzenie optymalnych pluginów
[kotwica=wymagania]Wymagania[/kotwica]
  • Znajomość podstawowych metod komunikacji gracza z serwerem
  • Informacje wstępne
    Spoiler
  • Zrozumienie istoty działania AMXX
  • Znajomość podstawowych funkcji
  • Umiejętność importowania bibliotek
  • Zwracanie odpowiedniej wartości funkcji
  • Odczytywanie argumentów wiadomości
[kotwica=forwardy_klienta]Forwardy klienta[/kotwica]
Poza poznanymi już funkcjami związanymi z samym pluginem,
istnieją także forwardy, wywoływane na podstawie czynności gracza.

Przykładowe funkcje to:[kotwica=client_ingame]client_ingame[/kotwica]
Uwaga! Podczas, gdy client_connect jest pierwszą czynnością dokonywaną w momencie łączenia się gracza z serwerem,
nie można ustalić kolejności wykonywania funkcji client_authorized oraz client_putinserver, mogą być one wykonane w różnej kolejności.
Dlatego zaleca się dla niektórych instrukcji, sprawdzenie wywołania obydwu tych funkcji poprzez utworzenie prostej funkcji client_ingame

Warto znać parę tych podstawowych forwardów z biblioteki amxmodx, gdyż często się przydają.

[kotwica=client_cmd]client_cmd[/kotwica]
Serwer może wykonać pewne komendy u klienta tak, jakby on sam je wykonał.
Służy ku temu funkcja client_cmd, która za pierwszy argument
przyjmuje numer identyfikacyjny gracza, a za drugi komendę do wykonania u klienta.
Pozostałe opcjonalne argumenty uzupełniają zmienne w ciągu polecenia z 2. argumentu.

Przykład zastosowania. Funkcja ustawia graczowi interp na 0.01 w momencie pełnego połączenia z serwerem:
public client_ingame(){
new Float:interp=0.01;
client_cmd(id, "ex_interp %d", interp);
}


[kotwica=HLTV_event]HLTV event[/kotwica]
Pierwszym, użytecznym zdarzeniem, jakie warto zanotować, to event HLTV.
register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0");

Jest to zdarzenie, które wysyłane jest do HLTV, jednak można je wykorzystać,
by ustalić moment rozpoczęcia Freezetime, bądź, jak kto woli, początku rundy.

Wziąć należy jednak pod uwagę, że zdarzenie wykonywane jest, poza początkiem
rundy, także tuż po zakończeniu wykonywania się komend startowych serwera.

Uwaga! Podczas, gdy forwardy takie, jak client_authorized czy client_disconnect,
event HLTV ejst eventem globalnym, a więc wywoływany jest jednokrotnie i nie przyjmuje parametru gracza.
Oznacza to, że użycie newRound(id) jest nieprawidłowe, gdyż id nie jest identyfikatorem gracza.

[kotwica=Spawn_graczy]Spawn graczy[/kotwica]
Spawn, czyli pojawienie się gracza na mapie, jest zdarzeniem, które powinniśmy wykorzystać,
jeśli chcemy operować na graczu, zanim ten przystąpi do gry, ale po rozpoczęciu nowej rundy.
to tutaj dodajemy bonusowe bronie, lub ustawiamy dodatkowe życie dla danego gracza.
W celu kompleksowej rejestracji spawnu, skorzystamy z eventu Ham_Spawn funkcji RegisterHam z biblioteki HamSandwich.
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawned", 1);

Pierwszy parametr oznacza typ rejestrowanego zdarzenia, w tym przypadku spawn, drugi parametr to klasa bytu.

[kotwica=Byty]Byty[/kotwica]
I tutaj warto wspomnieć o bytach. Otóż niemal każdy obiekt na mapie to byt, czyli istota wirtualna.
Ponadto, każdy byt ma swój unikalny numer identyfikacyjny, klasę i pewne właściwości, jak np. model.
Specjanymi bytami są gracze o numerach identyfikacyjnych od 1 do maksymalnej liczby graczy,
których maksymalną liczbą może być 32. Każdy byt posiada pewną klasę, klasą gracza jest "player".

Ponadto, każdy byt posiada pewne dane prywatne, jak np. model, życie, czy czas następnego procesu myślenia.
Proces myślenia to zdarzenie cykliczne wykonywane co pewien czas, który może być modyfikowany.
Przykładowo, granat wybuchowy posiada proces myślenia, który dokonuje jego eksplozji.
Modyfikacja czasu procesu myślenia tego bytu, czyli wpływanie na dane prywatne bytu,
pozwoli na szybszy, bądź wolniejszy wybuch granatu, lub całkowitą blokadę wybuchu.

Pobieranie danych prywatnych z bytu możliwe jest dzięki następującym funkcjom.
Na forum znajdziemy listę niektórych danych prywatnych bytów w temacie R3Xa, Offsety pdata.

Większość funkcji tak naprawdę operuje na bytach, jak np. funkcja cs_get_user_money,
która pobiera jedynie wartość prywatną od określonego gracza.

[kotwica=Spawn_graczy_cd]Spawn graczy, c.d.[/kotwica]
Trzecim argumentem użytej funkcji RegisterHam jest nazwa funkcji, która zostanie wywołana po spawnie,
a ostatni argument ustawiony na 1, odpowiada za wykonanie funkcji po skończonym procesie ożywiania gracza.

W przeciwieństwie do zdarzenia HLTV, funkcja spawned przyjmie za argument id gracza ożywianego.
Jednakże, funkcja spawnu wykonywana jest także podczas wchodzenia gracza na serwer, będącego
jeszcze martwym, dlatego chcąc operować na właśnie ożywionym graczu, należy sprawdzić, czy żyje.
Funkcja Ham_Spawned dla każdego gracza wykonywana jest zawsze po evencie HLTV, ale przed startem rundy.

[kotwica=Start_rundy]Start rundy[/kotwica]
Po ożywieniu wszystkich graczy i zakończeniu czasu zamrożenia (freezetime), następuje event globalny Round_Start.
register_logevent("roundStart", 2, "1=Round_Start");

Jest to zdarzenie notowane, więc użyjemy funkcji register_logevent, filtrując drugi parametr do równego "Round_Start"

[kotwica=Koniec_rundy]Koniec rundy[/kotwica]
Alternatywnie do początku rundy, koniec rundy rejestrujemy dzięki informacji logowanej.
register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End");

Koniec rundy może nastąpić na wskutek wielu innych czynników, co należy mieć na uwadze.
Ponadto, koniec rundy nie musi nastąpić nigdy, lub nastąpić rzadziej, niż początek rundy.

[kotwica=Reset_rundy]Reset rundy[/kotwica]
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");

Każdorazowo, w momencie dołączenia do gry pierwszego gracza do drużyny, której przeciwna posiada już wrogów,
dokonywany jest reset gry poprzez wywołanie eventu GameCommencing. Należy to wziąć pod uwagę przy liczeniu rund.

[kotwica=Liczenie_rund]Liczenie rund[/kotwica]
W celu policzenia rundy, potrzebować będziemy zmiennej globalnej, którą zainicjujemy tuż po imporcie bibliotek.
#include <amxmodx>

new runda;

public plugin_init(){
register_plugin("Liczenie rund", "0.1", "benio101");
}
Zmienna globalna zostanie początkowo zainicjowana wartością zero, co nam odpowiada, gdyż runda się jeszcze nie rozpoczęła.
Co rundę będziemy inkrementować zmienną runda, a zrobimy to w funkcji newRound eventu HLTV.
#include <amxmodx>

new runda;

public plugin_init(){
register_plugin("Liczenie rund", "0.1", "benio101");
register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0");
}

public newRound(){
++runda;
}
Jednakże, ponieważ funkcja HLTV wykonywana jest tuż po starcie serwera,
a po dołączeniu zazwyczaj drugiego gracza, wykonywany jest reset, przez co ponownie
wywoływany będzie event HLTV, rozpoczęlibyśmy grę właściwą ze zmienną runda równą 2 zamiast 0.
Dlatego też zarejestrujemy event Game_Commencing i w momencie jego wystąpienia, zresetujemy licznik rund.

I tym samym sposobem, uzyskamy zmienną runda, która przechowuje numer aktualnej rundy:
#include <amxmodx>

new runda;

public plugin_init(){
register_plugin("Liczenie rund", "0.1", "benio101");
register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
}

public newRound(){
++runda;
}

public GameCommencing(){
runda=0;
}


[kotwica=studium]Studium pluginu: Bonus pieniężny[/kotwica]
Teraz, w ramach praktyki, napiszemy prosty plugin, który w 2., 5. i 10. rundzie,
jednemu, losowemu graczowi przyzna 5000 dolarów na zachętę lepszej gry.
Ponadto, postaramy się, by jeden gracz nie uzyskał nagrody kilkukrotnie.
Zaczniemy od powyższej bazy, liczącej rundy, będzie to nam potrzebne.
Dodamy event nowej rundy i kod będzie wyglądał następująco:
#include <amxmodx>

new runda;

public plugin_init(){
register_plugin("Bonus pieniezny", "0.1", "benio101");

register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("roundStart", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
}

public newRound(){
++runda;
}

public GameCommencing(){
runda=0;
}

public roundStart(){
// dodanie w 2., 5. i 10. rundzie losowemu graczowi 5000$
}
Zacznijmy od warunku. Najprostsza metoda:
public roundStart(){
if(runda==2){
// dodanie losowemu graczowi 5000$
}
if(runda==5){
// dodanie losowemu graczowi 5000$
}
if(runda==10){
// dodanie losowemu graczowi 5000$
}
}
Jednak niepotrzebnie się powtarzamy, stąd pomysł na
public roundStart(){
if(runda==2 || runda==5 || runda==10){
// dodanie losowemu graczowi 5000$
}
}
to rozwiązanie jest dobre, ale nie najlepsze. Dlaczego?
Dokonujemy tak naprawdę trzech porównań, choć zawsze porównujemy zmienną runda.

[kotwica=switch]Switch[/kotwica]
Do porównywania jednej zmiennych do kolejno wielu różnych, nadaje się idealnie funkcja switch.
Dzięki zastosowaniu funkcji switch, zaoszczędzimy zasoby sprzętowe i skrócimy czas wykonywania skryptu. Poprawne rozwiązanie:
public roundStart(){
switch(runda){
case 2,5,10:{
// dodanie losowemu graczowi 5000$
}
}
}

Teraz przejdziemy do losowania gracza. w tym celu będziemy musieli poszukać wśród żywych graczy na serwerze poprzez funkcję for.
W tym celu utworzymy sobie tablicę gracze i w niej będziemy przechowywać numery identyfikacyjne osób, kwalifikujących się do losowania.
Dodatkowo, utworzymy zmienną liczbaGraczy, która będzie przechowywać liczbę kandydatów do nagrody, czyli, de facto, żywych graczy.
każdy gracz, który jest żywy, zostanie dodany to tablicy gracze, a następnie liczbaGraczy ulegnie inkrementacji.
#include <amxmodx>

new runda;

public plugin_init(){
register_plugin("Bonus pieniezny", "0.1", "benio101");

register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("roundStart", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
}

public newRound(){
++runda;
}

public GameCommencing(){
runda=0;
}

public roundStart(){
switch(runda){
case 2,5,10:{
new gracze[32];
new liczbaGraczy;
for(new id=1; id<=32; ++id){
if(is_user_alive(id)){
gracze[liczbaGraczy]=id;
++liczbaGraczy;
}
}
}
}
}
Jednakże, maksymalna liczba graczy nie musi wynosić 32.
Maksymalna liczba graczy (czy też liczba slotów), może być inna.

[kotwica=get_maxplayers]get_maxplayers[/kotwica]
Aby pobrać liczbę slotów, użyjemy funkcji get_maxplayers.
public roundStart(){
switch(runda){
case 2,5,10:{
new gracze[32];
new liczbaGraczy;
for(new id=1; id<=get_maxplayers(); ++id){
if(is_user_alive(id)){
gracze[liczbaGraczy]=id;
++liczbaGraczy;
}
}
}
}
}
Jednakże, przy każdej iteracji pętli for, dokonujemy zapytania, poprzez MetaModa:P
aż do silnika gry, co jest istotnym błędem i powinniśmy to zoptymalizować.
W tym celu, zainicjujemy zmienną globalną maxPlayers i uzupełnimy ją
w funkcji plugin_cfg i nie będziemy musieli więcej zmiennej pobierać.

Jest to rozwiązanie na tyle dobre, że funkcja plugin_cfg wykonywana jest tylko jednokrotnie
i dzięki pobraniu liczby slotów do zmiennej globalnej, oszczędzimy kolejnych, identycznych
zapytań, do silnika gry. Oczywiście, w naszej pętli, zastąpimy funkcję get_maxplayers zmienną maxPlayers.
#include <amxmodx>

new runda, maxPlayers;

public plugin_init(){
register_plugin("Bonus pieniezny", "0.1", "benio101");

register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("roundStart", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
}

public plugin_cfg(){
maxPlayers=get_maxplayers();
}

public newRound(){
++runda;
}

public GameCommencing(){
runda=0;
}

public roundStart(){
switch(runda){
case 2,5,10:{
new gracze[32];
new liczbaGraczy;
for(new id=1; id<=maxPlayers; ++id){
if(is_user_alive(id)){
gracze[liczbaGraczy]=id;
++liczbaGraczy;
}
}
}
}
}


[kotwica-losowanie]Losowanie[/kotwica]
Teraz przejdziemy do losowania zwycięzcy.
W tym celu, użyjemy funkcji random, która dla jedynego argumentu x,
przyjmuje pseudo-losową liczbę naturalną z zakresu [0;x)
Funkcja jest świetnie przystosowana do naszej tablicy gracze,
przyjęwszy za argument zmienną liczbaGraczy, od razu wyłoni nam zwycięzcę.
public roundStart(){
switch(runda){
case 2,5,10:{
new gracze[32];
new liczbaGraczy;
for(new id=1; id<=maxPlayers; ++id){
if(is_user_alive(id)){
gracze[liczbaGraczy]=id;
++liczbaGraczy;
}
}
new zwyciezca=gracze[random(liczbaGraczy)];
}
}
}
Podobną funkcją do random, jest funkcja random_num,
która losuje liczbę z zakresu od pierwszego argumentu, do drugiego włącznie.
Funkcja random jest zatem szczególnym przypadkiem funkcji random_num.
random(x) ⇔ random_num(0, x-1)

Pomimo jednoznaczności, zawsze używanie funkcji random_num z pierwszym argumentem równym zero zamiast
jego prostszej wersji random, jest irracjonalne, gdyż trwa dłużej i zużywa więcej zasobów sprzętowych.

[kotwica=nagroda]Nagroda[/kotwica]
Mając wyłonionego zwycięzcę, dodamy mu 5000$ i poinformujemy o tym jedynie zwycięzcę, by innym nie było smutno.
W tym celu, będziemy tak naprawdę modyfikować jedną z informacji prywatnych pdata zwycięskiego gracza, co można
byłoby zrobić funkcją set_pdata_int i get_pdata_int, jednak skorzystamy z prostszych natywów biblioteki cstrike.
#include <amxmodx>
#include <cstrike>

new runda, maxPlayers;

public plugin_init(){
register_plugin("Bonus pieniezny", "0.1", "benio101");

register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("roundStart", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
}

public plugin_cfg(){
maxPlayers=get_maxplayers();
}

public newRound(){
++runda;
}

public GameCommencing(){
runda=0;
}

public roundStart(){
switch(runda){
case 2,5,10:{
new gracze[32];
new liczbaGraczy;
for(new id=1; id<=maxPlayers; ++id){
if(is_user_alive(id)){
gracze[liczbaGraczy]=id;
++liczbaGraczy;
}
}
new zwyciezca=gracze[random(liczbaGraczy)];
cs_set_user_money(zwyciezca, cs_get_user_money(zwyciezca)+5000);
client_print(zwyciezca, print_chat, "Na zachete lepszej gry, wygrales 5000 dolarow!");
}
}
}


[kotwica=define]#define[/kotwica]
Zamiast pisać długą linijkę
cs_set_user_money(zwyciezca, cs_get_user_money(zwyciezca)+5000);
zwłaszcza, jeśli wykorzystywalibyśmy ją wielokrotnie,
warto stworzyć sobie definicję preprocesora, udającą funkcję dodawania pieniędzy.
Zaimplementujemy zatem funkcję add_user_money(id, ammount). W tym celu,
stworzymy pod importowanymi bibliotekami, definicję preprocesora:
#define add_user_money(%1,%2) cs_set_user_money(%1,cs_get_user_money(%1)+%2)

I w miejsce starej, długiej linijki, wstawimy nowo utworzoną funkcję preprocesora add_user_money
#include <amxmodx>
#include <cstrike>

#define add_user_money(%1,%2) cs_set_user_money(%1,cs_get_user_money(%1)+%2)

new runda, maxPlayers;

public plugin_init(){
register_plugin("Bonus pieniezny", "0.1", "benio101");

register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("roundStart", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
}

public plugin_cfg(){
maxPlayers=get_maxplayers();
}

public newRound(){
++runda;
}

public GameCommencing(){
runda=0;
}

public roundStart(){
switch(runda){
case 2,5,10:{
new gracze[32];
new liczbaGraczy;
for(new id=1; id<=maxPlayers; ++id){
if(is_user_alive(id)){
gracze[liczbaGraczy]=id;
++liczbaGraczy;
}
}
new zwyciezca=gracze[random(liczbaGraczy)];
add_user_money(zwyciezca, 5000);
client_print(zwyciezca, print_chat, "Na zachete lepszej gry, wygrales 5000 dolarow!");
}
}
}


[kotwica=limitacja_nagrod]Limitacja nagród[/kotwica]
Teraz dodamy ostatnią rzecz, czyli ograniczymy możliwość wygrania kilkukrotnie przez tę samą osobę.
W tym celu utworzymy sobie tablicę globalną typu logicznego i będziemy przechowywać informację o tym,
który gracz wygrał już swoją nagrodę. Łącznie, nasz plugin ma teraz dwie zmienne i jedną tablicę logiczną:
new runda, maxPlayers, bool:nagrodzeni[33];

W momencie sprawdzania danego gracza w pętli, dodamy warunek na brak bycia nagrodzonym:
public roundStart(){
switch(runda){
case 2,5,10:{
new gracze[32];
new liczbaGraczy;
for(new id=1; id<=maxPlayers; ++id){
if(!nagrodzeni[id] && is_user_alive(id)){
gracze[liczbaGraczy]=id;
++liczbaGraczy;
}
}
new zwyciezca=gracze[random(liczbaGraczy)];
add_user_money(zwyciezca, 5000);
client_print(zwyciezca, print_chat, "Na zachete lepszej gry, wygrales 5000 dolarow!");
}
}
}
Dlaczego jednak warunek w koniunkcji umieściłem po lewej stronie?

[kotwica=dzialanie_koniunkcji_i_alternatywy]Działanie koniunkcji i alternatywy[/kotwica]
Koniunkcja działa w taki sposób, że spełniona jest, gdy wszystkie warunki są spełnione.
Gdy choć jeden z nich nie jest spełniony, to cała koniunkcja nie jest spełniona i
nie ma potrzeby sprawdzać kolejnych warunków. Podobnie jest z alternatywą, jeśli
choć jeden z warunków zostanie spełniony, nie ma potrzeby sprawdzać kolejnych.

[kotwica=optymalizacja_warunkow_logicznych]Optymalizacja warunków logicznych[/kotwica]
Tak samo działa nasz AMXX, jeśli jeden z warunków koniunkcji nie zostanie spełniony,
to kolejne nie są sprawdzane. Istotne uwagi jest, że warunki sprawdzane są kolejno od lewej strony.
Wiedząc to, powinniśmy najbardziej prawdopodobne warunki koniunkcji ustalać możliwie najbardziej po prawej stronie,
a te mniej prawdopodobne po lewej, a dla alternatywy zaś odwrotnie, warunki najbardziej prawdopodobne winny być po lewej stronie.

[kotwica=unikanie_zapytan_do_HLDS]Unikanie zapytań do HLDS[/kotwica]
Dlaczego więc umieściłem nasz warunek !nagrodzeni[id] po lewej stronie, gdy wydaje się, że jest on bardziej prawdopodobny,
niż to, że gracz jest martwy? Ponieważ staram się możliwie unikać mocno obciążających maszynę i długich zapytań do
silnika HLDS poprzez Metamoda:P, a funkcja is_user_alive, niewątpliwie do takich należy, dlatego zawsze należy
wszelkie warunki nie wykonujące zapytań do silnika, umieszczać możliwie po lewej stronie koniunkcji czy alternatyw.

[kotwica=kolejne_warunki_studium]Kolejne warunki studium[/kotwica]
W przypadku braku odpowiednich kandydatów, nie dodajemy losujemy zwycięzcy, nie dajemy pieniędzy ani nie informujemy gracza o zwycięstwie.
W tym celu, musimy te 3 instrukcje wykonać warunkowo, o ile zmienna liczbaGraczy jest niezerowa.
if(liczbaGraczy){
new zwyciezca=gracze[random(liczbaGraczy)];
add_user_money(zwyciezca, 5000);
client_print(zwyciezca, print_chat, "Na zachete lepszej gry, wygrales 5000 dolarow!");
}
Tworzenie zapytania if(x!=0) gdzie x to warunek jest niepotrzebne i wystarczy samo if(x)
Ostatecznie, funkcja if i tak zwraca prawdę lub fałsz, jedynkę lub zero.

Zwycięzcę trzeba oznaczyć jako wygranego, więc wewnątrz warunku, dopisujemy
nagrodzeni[zwyciezca]=true;

Od teraz, do końca mapy, gracz nie będzie miał szansy wygrać 5000 dolarów.

Jednakże, zwycięski gracz mógł w międzyczasie wyjść z serwera, a w miejsce jego numeru identyfikacyjnego mógł wejść inny gracz.
Dlatego, w momencie wchodzenia gracza na serwer, ustawimy mu wartość zwycięstwa na false, by miał szansę brać udział w losowaniu.
Możliwość reconnecta zwycięzcy nie przeraża nas pomimo otrzymania kolejnej szansy na zwycięstwo, gdyż całą gotówkę w
momencie opuszczenia serwera straci, a jeśli serwer korzysta z pluginu, zapisującego stan gracza, jak np. pieniędzy,
można dodać prosty natyw do tego pluginu, który zapisywałby także i tę, zerojedynkową informację o graczu.

W tym celu, skorzystamy z forwardu client_putinserver, ustawiając zmienną nagrodzeni na fałsz
public client_putinserver(id){
nagrodzeni[id]=false;
}


Gotowy kod z naszego studium, plugin na bonus 5000$ dla losowego gracza z limitem 1 wygranej na mapę w 2., 5. i 10. rundzie:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>

#define add_user_money(%1,%2) cs_set_user_money(%1,cs_get_user_money(%1)+%2)

new runda, maxPlayers, bool:nagrodzeni[33];

public plugin_init(){
register_plugin("Bonus pieniezny", "0.1", "benio101");

register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("roundStart", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
}

public plugin_cfg(){
maxPlayers=get_maxplayers();
}

public newRound(){
++runda;
}

public GameCommencing(){
runda=0;
}

public roundStart(){
switch(runda){
case 2,5,10:{
new gracze[32];
new liczbaGraczy;
for(new id=1; id<=maxPlayers; ++id){
if(!nagrodzeni[id] && is_user_alive(id)){
gracze[liczbaGraczy]=id;
++liczbaGraczy;
}
}
if(liczbaGraczy){
new zwyciezca=gracze[random(liczbaGraczy)];
add_user_money(zwyciezca, 5000);
client_print(zwyciezca, print_chat, "Na zachete lepszej gry, wygrales 5000 dolarow!");
nagrodzeni[zwyciezca]=true;
}
}
}
}

public client_putinserver(id){
nagrodzeni[id]=false;
}



#482343 Round Sound's by aRRow vol.3

Napisane przez NUkz w 24.11.2012 09:12

Dołączona grafika

-Ilość kawałków : 40
-Typ dźwięku : MP3
-Długość utworów : 13-19 sek.


Dołączona grafika



1.Aura Dione ft. Rock Mafia - Friends (M&M's feat. Sublevel Remix)
2.Darius & Finlay - Do It All Night ( Random Lyrics Bootleg Remix )
3.David Guetta feat. Usher - Without You (DJ Cookis Remix)
4.David Guetta feat. Usher - Without You (DJ Cookis Remix)
5.DJ Antoine vs Mad Mark - Broadway (Molella Remix)
6.DJ Kuba & Ne!tan ft. Flip Da Scrip - Party Hard (2Brains 'Remix')
7.Example - Close Enemies (Jakob Liedholm Remix)
8.Jasper Forks - Alone (Money-G Vocal Mix Cut)
9.Let's Go Project - Yeke Yeke (Wolverine Dj & Alan Freez Remix)
10.Niko M Feat. Mike W. - Gettin Close ( Fisher & Yakub Remix )
11.Paul Dave ft. Tommy Clint - Queen Of The Club (DJ KUBA & NE!TAN Remix)
12.Rihanna - Diamonds (Shahaf Moran Club Mix)
13.TAITO - Tek Disco (Original Mix)
14.The Lights (dBerrie Remix)
15.Tiësto & Allure - Pair of Dice (Original Mix)
16.Eric Prydz - Call On Me (Vitz Remix)
17.Bingo Players - Rattle (DJ Kez Club Mix)
18.E-Bonit - Pumpin Da House (DJ Zizi Old Style Remix)
19.Otto Knows - Million Voices (TORN Remix)
20.Miles Dyson – Evo (Original Mix)
21.Andain - Beautiful Things (2Brains Light remix)
22.Solid Base & Rollergirl - This Is Dear Jessie (Ethan Mash-Up 2012)
23.Solid Base & Rollergirl - This Is Dear Jessie (Ethan Mash-Up 2012)
24.Kelly Clarkson Behind These Hazel Eyes (Dj Riviera Dj Sergio Shklyar remix)
25.David Bas feat. July Cruise - Party Right Now (Radio Edit)
26.Money G vs. Shaun Baker - Piano Age (Money G Extended Mix)
27.Adele - Skyfall (Cosmic Dawn & Andy Reese Remx)
28.C&C Music Factory - Everybody Dance Now (Dmitriy Sky & Syntheticsax Club Mix)
29.Aycan - Lambada ( Dj Sequence Remix )
30.Aycan - Lambada ( Dj Sequence Remix )
31.Pulsedriver - Cambodia
32.Calvin Harris Ft. Ellie Goulding - I Need Your Love
33.Kyau & Albert - Night Like This (Check Dance & Mike Evans Bootleg)
34.Darius & Finlay feat. Nicco - Get Up (PH Electro Mix)
35.Lykke Li - I Follow Rivers (Dj Cargo Bootleg)
36.Clubbgroove- I Want U (Waveshock Tribute Remix)
37.Rene Ablaze feat. Jacinta - Secret 2k12 (Extended Mix)
38.Showtek - FTS 2k12 (Clubbasse bootleg Rmx)
39.Clubbasse - R.T.I.A (Official Party Anthem)
40.Andy Murphy & Chardy Feat Sean - One Life (Original Mix)



Download :

Zippyshare.com - Round Sound's by aRRow vol.3.rar


  • +
  • -
  • 9


#391329 RoundSound by BaQStiC vol.3

Napisane przez BaQStiC w 04.04.2012 19:37

Przedstawiam 3 paczke nutek do RoundSound'a na serwer.
Nutki wycieta i dobrane przeze mnie.

Ilość utworów: 8


Format: .mp3


Jakość: 320kb/s


Czas: 14-16 sec


Tracklista:



1.Romano & Sapienza feat. Rodriguez - Tacata (Extended Mix)
2.The Partysquad - Lighterman (Dj Hakan 'Soft Mode' Extended Mix)
3.Ace Of Base - All For You 2k12 (Metyou & Haus Remix)
4.InCartey & MacFly vs Flo Rida - Low ( Dirty Bootleg Mix )
5.Rihanna - You Da One (Gregor Salto Vegas Radio Edit)
6.Disco Superstars - Tell Me (Klimeck Bootleg)
7.Soul Providers - Rise 2012 (Future Sound Bootleg)
8.Aqua - Barbie Girl (D-Vine Bootleg)



Paczka zawiera same utwory bez pluginu!

Polecam plugin do tego: http://amxx.pl/topic...d-round-sounds/


Podglad/Preview:

RoundSound by BaQ vol.3.mp3

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#409726 [ROZWIĄZANE] Ten+Ten Zabili Tego...

Napisane przez sNH. w 12.05.2012 22:17

http://amxx.pl/topic...a-przy-zabiciu/
  • +
  • -
  • 1


#374808 Amx_SSban - Problem z odbanowaniem

Napisane przez forma w 03.03.2012 22:35

Integracja z amxxbans ?

Pewnie nie, bany zapisują się w pliku listip folder cstrick
  • +
  • -
  • 1


#383 mapchooser4

Napisane przez bicek w 19.01.2008 03:17

mapchooser4
Czwarta odsłona standardowego pluginu do votowania map. Plugin posiada dużo nowych funkcji, takich jak zapamiętanie pięciu ostatnio granych map i nie wyświetlania ich w głosowaniu. Można także włączyć nominowanie map ;)
*NEW! - Dodano opcję rockthevote i plik z mapami gdy jest mało graczy (poniżej 10)

Instalacja:
Tak jak każdy inny plugin :P
wyłączyć standardowy mapchooser.amxx!

Cvar'y:
dopisujemy oczywiście do amxx.cfg i ustawiamy według uznania :)
amx_mapchooser_type "1"	 	// 0-mapy do votowania wybierane sa z pliku, 1-nominowanie map do votowania, 2-brak votowania
amx_mapchooser_mapsloc "0" 	// 0-używa amx_mapchooser_mapsfile, 1-używa mapcycle, 2-używa folderu z mapami
amx_mapchooser_mapsfile "maps.ini" // nazwa pliku w amxmodx/configs/ ,używany go kiedy amx_mapchooser_mapsloc ustawione jest na "0"
amx_mapchooser_mapsfile_s "maps_small.ini" // plik użyty kiedy amx_mapchooser_mapsloc jest ustawiony na 0 
i jest poniżej 10 osób na serwerze. Trzeba stworzyć ten plik
amx_nominfromfile "0" 		// 0-gracze mogą nominować wszystkie mapy z folderu map, 1-gracze mogą nominować tylko mapy z amx_mapchooser_mapsfile
amx_maxnominperplayer "1" 	// ile map może nominować jeden gracz
amx_map_history 5 			// Ile ostatnich granych map nie ma być w vote
amx_extendmap_max "10" 		// maksymalny czas dla całkowitego rozszerzenia mapy (w minutach)
amx_extendmap_step "10" 		// z jakim czasem mapa zostanie rozszerzona (czas w minutach)
amx_ext_round_max "1" 		// ile razy mapa może być rozszerzana
amx_ext_round_step "1" 		// z jaką liczbą rund mapa zostanie rozszerzona
amx_ext_win_max "1" 		// ile razy mapa może być rozszerzana
amx_ext_win_step "1" 		// z jaką liczbą rund mapa zostanie rozszerzona
amx_rtv "1"				// włączyć/wyłączyć opcję rockthevote (wymuszanie głosowania)
amx_rtv_percent "0.6"			// stosunek (%/100) ile graczy musi powiedzieć rockthevote aby wymusić głosowanie
amx_rtv_min_time "10"		// minimalny czas (w minutach) wymagany od rozpoczęcia mapy aby wymusić głosowanie (możliwość użycia opcji rockthevote)
amx_rtv_map_time "10"		// czas pomiędzy sukcesem głosowania na mapie (po rtv) i zmianie mapy (zamiast czekać do końca rundy)

Załączone pliki




#333213 Modele mikołajów dla wszystkich!

Napisane przez Why?! w 11.12.2011 17:51

opis

Jest to plugin AMX Admin Models edytowany przeze mnie. Edycja polegała na usunięciu wymagań co do flag i zmiany ścieżki modeli :). Teraz każdy gracz może zostać mikołajem!

cvary

Brak cvarów.

instalacja

amx_mikolaje.amxx do /cstrike/addons/amxmodx/plugins
W pliku plugins.ini dopisujemy na końcu amx_mikolaje.amxx
Folder z paczki z modelami do katalogu cstrike

wymagane moduly


- amxmodx
- amxmisc
- cstrike

screenshot

CT:

Dołączona grafika

TT:

Dołączona grafika

download

W załączniku

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 15


#688 Alternative End Round Sounds

Napisane przez bicek w 30.01.2008 11:03

Alternative End Round Sounds
Opis Pluginu:
Alternative End Round Sounds to kontynuacja pluginu roundsounds czyli muzyka na koniec rundy. Plugin działa z plikami *.mp3 jak i *.wav zaleca się stosowanie plików .mp3 z .wav jest więcej problemów. Plugin ma dużo funkcji i jest bardzo prosty w obsłudze.

Instalacja:
Zawartość archiwum wrzucamy do addons/amxmodx do plugins.ini dopisujemy
alt_end_round_sounds.amxx
do folderu soundmisc wrzucamy nasza muzykę i konfigurujemy plugin.

Konfiguracja:
plik roundsound.ini:
ten plik odpowiada za listę utworów które mają się odtwarzać po każdej rundzie, oddzielne dla ct i tt

utwory dopisujesz w następujący sposób
składnia: "plik z muzyką" "drużyna"
"sound/misc/ctwinnar2.wav" "CT"
"sound/misc/twinnar2.wav" "T"

plik prefix-prefixmap.ini:
plik edytujemy tylko wtedy gdy chcemy mieć inną muzykę do wybranych grup map np. zmieniasz nazwę pliku z prefix-prefixmap.ini na cs_.ini i dodajesz wybrana listę
utworów tą samą metodą co w roundsound.ini, od tej pory na wszystkich mapach cs_ będą grane utwory które są wpisane w ten plik.

plik mapname.ini:
praktycznie taka sama zasada działania jak prefix-prefixmap.ini tylko, że plik odpowiada za konkretną mapę, zmieniasz nazwę pliku na de_dus.ini i dopisujesz tam swoją listę utworów do mapy de_dust.

Cvar'y:
ers_enabled <iNum> //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1

ers_player_toggle <iNum> //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1

erc_time_ads <iTime> // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120

erc_random_precache <iMaxTeam or iMax_T-iMax_CT> //ilość plików muzycznych na drużynę, przykład:
gdy do obu drużyn przypisane są po dwa utwory:
erc_random_precache "2"
lub gdy dla Terro są przypisana 2 pliki a dla CT 3 pliki:
erc_random_precache "2-3"

Załączone pliki




#329163 [ROZWIĄZANE] Śnieżki zamiast granatów

Napisane przez mlekowita w 02.12.2011 18:51

http://amxx.pl/topic...2-sniezne-kule/


#186354 Najlepszy gracz rundy

Napisane przez Sajjuk w 07.11.2010 10:57

Plugin by R3X


Dołączona grafika
Plugin ten jak widać pokazuje najlepszego gracza rundy... Jest przydatny na różne serwery... Po prostu super...
Pokazuje ile strzelił HS, ile zabił ludzi itd...

Dołączona grafika
Plik spree.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins/
Plik spree.sma do cstrike/addons/amxmodx/scripting/

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Dołączona grafika
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

Dołączona grafika

Załączone pliki