Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

BaleweoO - zdjęcie

BaleweoO

Rejestracja: 30.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.10.2012 13:51
-----

#250014 Pluginy Zombie Plague !

Napisane przez Optymalny193 w 16.05.2011 17:29

Komendą zpdelay
Znajdź
zp_delay 8
Zamień na :
zp_delay 10



#250003 Pluginy Zombie Plague !

Napisane przez Grzegorz93 w 16.05.2011 17:09

Zarażenie ustawiasz w zombieplague.cfg, który znajduje się w addons/amxmodx/configs

Chodzi o 9 linijkę

zp_delay 10 // Time before any game mode starts in seconds

  • +
  • -
  • 1


#249960 Pluginy Zombie Plague !

Napisane przez WazzaP w 16.05.2011 15:08

3. Jak do tego wprowadzić limit? - AMXX.pl: Support AMX Mod X
5. [UPDATED]List of ZP 3rd party plugins - AlliedModders
  • +
  • -
  • 1


#220098 Jak do tego wprowadzić limit?

Napisane przez Goliath w 27.02.2011 21:04

Może tak?
public Save(id)
{
new name[32];
get_user_name(id, name, sizeof(name) - 1);

new data[16];
num_to_str(zp_get_user_ammo_packs(id) >= 200? 200 : zp_get_user_ammo_packs(id), data, sizeof(data) - 1);

fvault_set_data(g_vault_name, name, data);
}

  • +
  • -
  • 1


#249569 Pluginy Zombie Plague !

Napisane przez Grzegorz93 w 15.05.2011 12:53

2. Laser mine jak już masz na serwie to ustawiasz koszt w zp_extraitems.ini, który się znajduje w addons/amxmodx/configs
4. nieskończoność ammo


Wszystkie przedmioty* do kupienia za AP ustawisz w zp_extraitems.ini, który się znajduje w addons/amxmodx/configs.

*Jeśli jest to granat, radar czy coś innego czego tam nie ma, to ustawiasz je w zombieplague.ini Taka sama ścieżka jak wyżej.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#249346 Klasa tylko dla człowieka

Napisane przez Goliath w 14.05.2011 20:29

/* 
Human Classes for zombie plague, menu for classes automatically invoked 8 seconds after player spawn
This plug is far from complete, please help with further development of it since it may have some undesired
results on gameplay. You can edit this plug however it fit your needs.

Here is TO DO list:

1. Make B key invoke human class menu
2. Make user choose class only once per round (could be limited with round timer or some other method) - done
3. Make user choice remember thru whole map time, just like it was done for zombies
4. Changing of models is not implemented yet due to numerous bugs and uncertain effects
5. For now, there are 7 classes only. If you have idea for more classes, make a request
6. Make classes buyable for ammo packs
7. Bots support
*/

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>


new g_player_class[33]

public plugin_init()
{
register_plugin("[ZP] Addon: Human Classes", "1.1", "fiendshard")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)

{
set_task(get_cvar_float("zp_delay")+5.0, "ClCmdSelectModel",id)
}

public ClCmdSelectModel(id, menuid)
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}

else if(!is_user_alive(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
human_menu(id)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public human_menu(id)
{
new menu = menu_create("\rChoose Your Human Class:", "human_menu_handler")
menu_additem(menu, "\wWysoki Czlowiek (300 HP)", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wSkoczek (Grawitacja ++)", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wLodowy Czlowiek(5x Flash)", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wOgnik (5x HE)", "4", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)

}
public human_menu_handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 1
set_user_health(id, 300)
set_user_armor(id, 0)
set_user_gravity(id, 1.00)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to Wysoki Czlowiek");
}
case 2:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 2
set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
set_user_armor(id, 0)
set_user_gravity(id, 0.50)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja Klasa to Skoczek");
}
case 3:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 3
set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
set_user_armor(id, 30)
set_user_gravity(id, 1.00)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 5)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to Lodowy Czlowiek");
}
case 4:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 4
set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
set_user_armor(id, 40)
set_user_gravity(id, 1.00)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 5)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to Ognik")
}
}

menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1


#249261 Klasa tylko dla człowieka

Napisane przez Goliath w 14.05.2011 17:09

Zobacz.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define RAZ 1

new zakaz[33];
new ustaw_szybkosc[33]

public plugin_init()
{
register_plugin("[ZP]Klasa_Ludzi", "1.0", "[H]ARDBO[T]")

register_clcmd ("say /postac", "Wybor_ludzi")
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0");
register_event("CurWeapon","Szybkosc_Postaci","be", "1=1")

server_cmd("sv_maxspeed 900")
}
public client_putinserver(id)
{
zakaz[id] = false;
}
public Nowa_Runda()
{
for(new i=1;i<33;i++)
zakaz[i] = 0;
}
public Wybor_ludzi(id)
{
if(zakaz[id] >= RAZ)
{
client_print(id, print_chat, "[ZP] Postac mozna wybrac raz na runde");
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:","Wybierz_postac")

menu_additem(menu,"Skoczek", "1",0)
menu_additem(menu,"Rambo", "2",0)
menu_additem(menu,"Sprinter", "3",0)
menu_additem(menu,"Kolo", "4",0)

menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_display(id,menu,0)
}
zakaz[id]++;
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Wybierz_postac(id, menu, item)
{
if(cs_get_user_team(id) && CS_TEAM_CT)
{
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new access, callback

menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)

switch(key)
{
case 2:
{
set_user_health(id, 250)
}
case 1:
{
set_user_gravity(id, 0.4)
}
case 4:
{
set_user_armor(id, 600)
}
case 3:
{
ustaw_szybkosc[id] = true
}

}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public Szybkosc_Postaci(id)
{
if(ustaw_szybkosc[id])
{
set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id) + 5.0)
}
}

  • +
  • -
  • 1


#247804 Plugin Bomba

Napisane przez Abes Mapper w 09.05.2011 15:54

Bomb Blast - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#247410 Nie moge banować...

Napisane przez Szyfrant w 08.05.2011 14:26

PRIV
  • +
  • -
  • 1


#247354 Nie moge banować...

Napisane przez Szyfrant w 08.05.2011 12:46

localhost

sql cfg
Od kiedy baza ma się łaczyć z localhostem na serwerze gry (chyba ze masz dedyka)

wpisz tam adres bazy nie localhost

jak masz proserwer to adresem bazy bedzie nazwa twojej strony

tak wg pokaz plugins.ini

[AMXBans] ML_NOTFOUND: BLOCKING_DOUBLEBA


wgraj pliki amxbans.txt do folderu data/lang
  • +
  • -
  • 1


#247383 Nie moge banować...

Napisane przez Szyfrant w 08.05.2011 13:48

www.mojastrona.xaa.pl dokładnie

a tak wg najlepiej załóz na zins.pl (darmowe a działa amxbans i to bardzo dobrze)

ping.amxx ; Zmniejsza ping graczy

wywal to . Nie ma takiego pluga




Nie zapomnij o tym:
[MySQL] Nadawanie dostępu do bazy z zewnątrz - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#247392 Nie moge banować...

Napisane przez Szyfrant w 08.05.2011 13:56

No to własnie o to chodzi wykonaj to:
pfffff
[MySQL] Nadawanie dostępu do bazy z zewnątrz - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#247396 Nie moge banować...

Napisane przez Szyfrant w 08.05.2011 14:01

wyłącz serwer / włącz na nowo

pokaż logi
  • +
  • -
  • 1


#247403 Nie moge banować...

Napisane przez Szyfrant w 08.05.2011 14:19

nie zapisały się logi O.o
Trzeba mieć amxbans.amxx ?

bron boze
jak to sie nei zapisały? to odswiez folder
  • +
  • -
  • 1


#246825 Menu dla gracza

Napisane przez Karpielek w 07.05.2011 12:36

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



#define PLUGIN "menu"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "emu"





public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    register_clcmd("say /menu", "szybkie_menu")

}



public szybkie_menu(id)

{

    new menu = menu_create("\rMenu:", "menu_wybierz")

    

    menu_additem(menu, "\wUciszanie graczy", "1", 0)

    menu_additem(menu, "\wZmniejsz Ping", "2", 0)

    

    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

    

    menu_display(id, menu, 0)

}



public menu_wybierz(id, menu, item)

{

    if (item == MENU_EXIT)

    {

        menu_destroy(menu)

        return PLUGIN_HANDLED

    }

    new data[6], iName[64]

    new acces, callback

    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

    

    new key = str_to_num(data)

    

    switch(key)

    { 

       case 1 : client_cmd(id,"say /mute") 

       case 2 : client_cmd(id,"say /fps") 

    }

    menu_destroy(menu)

    return PLUGIN_HANDLED

}  



public client_connect(id) client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"say /menu^"")

  • +
  • -
  • 1