Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

rikz - zdjęcie

rikz

Rejestracja: 25.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.07.2012 22:17
-----

Moje tematy

Ograniczenie statystyk (po 10 i wszystkie)

25.04.2011 15:34

Witam, mam problem z rozdawaniem statystyk po 10 i wszystkich punktów. Chciałbym ograniczyć maksymalny poziom kondycji do 100. Ale nie wiem za bardzo jak to zrobić. Gdyby ktoś mi pomógł rozwiązać problem będę bardzo wdzięczny.

Rozdawanie statystyk po 10:
case 7: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
			{
				if(punkty_gracza[id] < 10)
				{
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
				}
				else
				{
					if(kondycja_gracza[id] + 10 < limit_poziomu/2)
					{
						kondycja_gracza[id] += 10;
						punkty_gracza[id] -= 10;
					}
					else
					{
						new punktydododania[33];
						punktydododania[id] = limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id];
						kondycja_gracza[id] += punktydododania[id];
						punkty_gracza[id] -= punktydododania[id];
					}
				}
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
		}
Oraz rozdawanie wszystkich statystyk:
case 11: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
			{
				if(punkty_gracza[id] > limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id])
				{
					punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + kondycja_gracza[id] - limit_poziomu/2;
					kondycja_gracza[id] = limit_poziomu/2;
				}
				else
				{
					kondycja_gracza[id] = kondycja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
					punkty_gracza[id] = 0;
				}
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
		}