Rozdawanie statystyk po 10:
case 7:
{
if(kondycja_gracza[id] + kondycja_klas[klasa_gracza[id]] < 100)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(kondycja_gracza[id] + kondycja_klas[klasa_gracza[id]] + 10 < 100)
{
kondycja_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania[33];
punktydododania[id] = 100 - kondycja_gracza[id] + kondycja_klas[klasa_gracza[id]];
kondycja_gracza[id] += punktydododania[id];
punkty_gracza[id] -= punktydododania[id];
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}
Rozdawanie wszystkich statystyk:
case 11:
{
if(kondycja_gracza[id] + kondycja_klas[klasa_gracza[id]] < 100)
{
if(punkty_gracza[id] > 100 - kondycja_gracza[id] + kondycja_klas[klasa_gracza[id]])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + kondycja_gracza[id] + kondycja_klas[klasa_gracza[id]] - 100;
kondycja_gracza[id] = 100 - kondycja_klas[klasa_gracza[id]];
}
else
{
kondycja_gracza[id] = kondycja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}