Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Sponsi - zdjęcie

Sponsi

Rejestracja: 24.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.01.2014 23:33
-----

#445229 [ L3X ] Lista Serwerów

Napisane przez Leihto w 12.08.2012 19:57

opis
Oto mój kolejny "hook" do IP Board ;)
Tym razem jest to "Lista Serwerów" wyświetlająca się TYLKO (na razie) w sidebarze.

screenshot
Dołączona grafika

Sam skrypt jest zarządzany TYLKO CZĘŚCIOWO z Panelu administracyjnego (jest to wersja komercyjna. W wersji "pełnej" - płatnej jest obsługa całkowicie z panelu admina).

Opcje dostępne z panelu admina:
Dołączona grafika

konfiguracja

Hook instalujemy, tak jak każdy inny.
Otwieramy katalog dostępny pod linkiem który ustawiamy w Panelu Admina (domyślnie /public/lista_serwerow/).
W nim znajdują się 2 pliki i folder. Otwieramy plik serwery.lista.php i edytujemy go według instrukcji poniżej:

W pliku znajdują się tablice wielowymiarowe. Kopiujemy dolną:
array(
"ip" => "192.168.1.1:27015",
"on" => 1,
"bany" => "#",
"staty" => "#",
"hltv" => "#"
),

I odpowiednio wpisujemy własne wartości.
IP: Wpisujemy ip swojego serwera, razem z portem!
ON: Czy serwer ma być wyświetlany w liście?
Bany: Link do amxbansa (jak nie ma, pozastawiamy puste[""])
Staty: Link do web-statów (jak nie ma, pozastawiamy puste[""])
HLTV: Link do demek HLTV (jak nie ma, pozastawiamy puste [""])

Każdy kolejny serwer podajemy kopiując tablicę, w taki sposób:

// Serwer nr 1
array(
"ip" => "192.168.1.1:27015",
"on" => 1,
"bany" => "#",
"staty" => "#",
"hltv" => "#"
),
// Serwer nr 2
array(
"ip" => "192.168.1.1:27015",
"on" => 1,
"bany" => "#",
"staty" => "#",
"hltv" => "#"
),

Folder public umieszczamy w katalogu głównym forum!

Inne Informacje:
Spoiler


Proszę o nie usuwanie stopki z pluginu (w templatce).

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 11


#552230 [ROZWIĄZANE] Download tabeli serwerów by Golus

Napisane przez HotimPL w 05.07.2013 01:25

Autor tabeli zawiesił projekt " Darmowej Tabeli Serwerów IPB. " Każde wyższe aktualizacje są płatne, lecz tabelki do chyba 2.2.5 jeszcze idzie dorwać. 

 

Ja na pc mam 2 wersje :

 

2.1.1 : http://speedy.sh/6K2an/2.1.1IPB.rar

 

Skan : https://www.virustot...sis/1372983588/

 

2.2.0 : http://speedy.sh/mVeTN/2.2.0IPB.rar

 

Skan : https://www.virustot...99ccd/analysis/

 


  • +
  • -
  • 2


#115168 Poprawne rate - wymusza i sprawdza ex_interp, cl_updaterate oraz rate

Napisane przez Seba w 27.02.2010 18:35

Info:

Zoptymalizowany plugin na sprawdzanie oraz ew. ustawianie graczom ustawień sieciowych w przypadku gdy są błędne. Obsługuje cvar'y: ex_interp, cl_updaterate, rate - działa na każdej wersji Counter Strike, więc sprawdza się również doskonale na serwerach z dwoma protokołami. Jeżeli gracz ma błędne ustawienia, serwer wymusza mu minimalne (ustawianie cvar'ami)


Screenshot:

Dołączona grafika


Ustawienia:

  • sv_minclrate - minimalne dozwolone "rate", domyślnie 20000
  • sv_minclupdaterate - minimalne dozwolone "cl_updaterate", domyślnie 45
  • sv_maxclniterp - maksymalne dozwolone "ex_interp", domyślnie 0.05
  • sv_informcl - ustawia status informowania, w przypadku ustawienia na 0 nie informuje gracza w przypadku błędnych ustawień, ustawienie na 1 skutkuje napisami w chat'cie pokazanymi na screenshot'cie.

Załączone pliki




#214838 (Time changer) - prosta zmiana pory dnia

Napisane przez nester w 11.02.2011 18:57

Time changer v2.0
-naprawiony błąd, przez który każdy mógł zmienić porę dnia

Opis:
Plugin umożliwiający zmianę pory dnia na serwerze (dzień, wieczór, północ)

Instalacja:
Skopiuj time_changer.amxx do folderu plugins;
Skopiuj time_changer.sma do folderu scripting;
Dopisz do pliku configs/plugins.ini linijkę time_changer.amxx

Komendy:
amx_day - normalny dzień;
amx_night - noc z delikatną widzialnoscią;
amx_midnight - totalna noc;
amx_day_env - reconnectuje graczy, zmienia na dzień i sky na dzienne;
amx_night_env - reconnectuje graczy, zmienia na wieczór i sky na wieczorne;
amx_midnight_env - reconnectuje graczy, zmienia na północ i sky na nocne

Zmiana flagi dostępu:
1. Szukamy w pliku time_changer.sma linijek:
//Tu zmieniasz flage dostepu do komend (domyslna "a"):
#define ADMIN_CHANGER_LEVEL ADMIN_IMMUNITY
2. Tekst ADMIN_IMMUNITY odpowiada z flagę dostepu. Zmień ją według swojego uznania.

Flagi:
ADMIN_ALL			//Everyone
ADMIN_IMMUNITY			//Flag "a", immunity
ADMIN_RESERVATION		//Flag "b", reservation
ADMIN_KICK			//Flag "c", kick
ADMIN_BAN			//Flag "d", ban
ADMIN_SLAY			//Flag "e", slay
ADMIN_MAP			//Flag "f", map change
ADMIN_CVAR			//Flag "g", cvar change
ADMIN_CFG			//Flag "h", config execution
ADMIN_CHAT			//Flag "i", chat
ADMIN_VOTE			//Flag "j", vote
ADMIN_PASSWORD			//Flag "k", sv_password
ADMIN_RCON			//Flag "l", rcon access
ADMIN_LEVEL_A			//Flag "m", custom
ADMIN_LEVEL_B			//Flag "n", custom
ADMIN_LEVEL_C			//Flag "o", custom
ADMIN_LEVEL_D			//Flag "p", custom
ADMIN_LEVEL_E			//Flag "q", custom
ADMIN_LEVEL_F			//Flag "r", custom
ADMIN_LEVEL_G			//Flag "s", custom
ADMIN_LEVEL_H			//Flag "t", custom
ADMIN_MENU			//Flag "u", menus
ADMIN_ADMIN			//Flag "y", default admin
ADMIN_USER			//Flag "z", default user
3. Zapisz i skompiluj.

ScreenShoty:
Screen po użyciu komendy amx_night_env

Download:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#255463 Info po smierci

Napisane przez DarkGL w 03.06.2011 04:59

opis.png
Plugin pozwala po zginięciu dać info swojemu teamowi poprzez mikrofon lub czat

 

http://darkgl.pl/201...nfo-po-smierci/

ss.png
info.jpg

cvary.png



//czas na danie infa po śmierci standard to 5 sekund

info_smierci_czas 5

download.png
Załączony plik  inf_smierc.amxx   5,62 KB  495 Ilość pobrań

Załączony plik  inf_smierc.sma   1,77 KB  4799 Ilość pobrań
  inf_smierc.amxx


  • +
  • -
  • 57


#12167 Wszystkie Waypointy !

Napisane przez Gość w 09.08.2008 14:19

Witam. Niniejsza paczka posiada:

1712 waypointów [pwf] +
373 .pxp [dodatki do niektórych waypointów]
89 plików .nav
62 pliki .nwp
58 plików .wpt
48 plików .swat
7 plików .pth
oraz 1 plik .wpf

co daje 2350 sztuk waypointów do niemal wszystkich map !! (prócz surf)

oczywiście wszystkie wymienione pozycje działają i nie posiadają żadnych błędów, ani wirusów.
Proszę o podklejenie tematu, o ile zajdzie taka potrzeba i zapraszam do ściągania.
Nie ma sensu grupować na cs_ oraz de_ itp., ponieważ cała paczka zajmuje ~37MB !!!

Dużych transferów i miłej gry.

P.s przypominam, że waypointy wklejamy do katalogu podbot/wptdefault

Rapidshare:
http://rapidshare.co...n__amxx.pl_.rar

Sendspace:
http://www.sendspace.pl/file/FmFLquXe/

Lista przedrostków map, do których są powyższe waypointy:

aim_ - 43 waypointów
as_ - 86 waypointów
awp_ - 44 waypointy
cs_ - 1093 waypointy
csde_ - 7 waypointów :(
ct_ - 6 waypointów
de_ - 746 waypointów
dm_ - 6 waypointów
dt_ - 18 waypointów
es_ - 11 waypointów
fy_ - 47 waypointów
he_ - 14 waypointów
ka_ - 38 waypointów
st_ - 13 waypointów

pozostałe waypointy sa albo bez przedrostkow, albo takich waypointow sa sladowe ilosci np. 3 waypointy lan_ itd.


-----
Jezeli jednak ktoś będzie nalegał na wrzucenie map z danej kategorii (cs, de, aim), proszę o odpowiedź w poście, lub napisanie PM.

POZDRAWIAM. Kaawon.


#262677 Screen Menu

Napisane przez R3X w 25.06.2011 12:44

Screen Menu
v0.4.2

Biblioteka zamknięta w pliku .amxx do tworzenia kołowych menu. Można je spotkać w nowoczesnych grach jak Crisis czy Prototype, więc może się przydać też w CSie. Wybieranie opcji jest całkiem wygodne i spokojnie może zastąpić kilka bindów.

Maksymalna ilość opcji została na stałe zablokowana na wartość 8. API biblioteki jest zgodne z Nowym stylem menu Zobacz opis, z tym , że funkcje zaczynają się smenu_* zamiast menu_*

Przykładowe menu z załącznika ScreenMenu_Test.sma wygląda tak
Dołączona grafika

Wszelkie uwagi i propozycje są mile widziane.


Wymagane pliki:
dhudmessage.inc

Kilka wskazówek:
smenu_create("nazwa", "mcbScreenMenu", "mcbScreenMenuOver");

pierwsza funkcja jest wywoływana po zamknięciu menu i przekazuje informacje na jakiej opcji gracz zatrzymał się ostatnio
druga funkcja jest wywoływana po każdej zmianie aktywnej opcji, nie koniecznie musimy łapać to zdarzenie i można spokojnie pominąć ten parametr

poprawne użycie menu wymaga sekwencji smenu_display ... smenu_exit, w przykładowym kodzie naciśnięcie klawisza E pokazuje menu, a puszczenie E wyłącza menu; moment wyjścia jest traktowany jak wybór opcji, gracz wybiera to co go interesuje przez puszczenie klawisza

to samo możemy zrobić za pomocą komendy aktywnej


register_clcmd("+menu", "wlaczMenu");
register_clcmd("-menu", "wylaczMenu");

bind f +menu


w wlaczMenu robimy display w wylaczMenu exit, wtedy gdy gracz puszcza klawisz F plugin dostaje info o wybranej opcji

smenu_setprop umożliwia konfigurację menu, w następnych wersjach będzie tego więcej, obecnie mamy:
#define SMPROP_SHOW_DESCRIPTION 1 /* Czy pokazywac opis po najechaniu na opcje, param1=number */
#define SMPROP_NORMAL_COLOR 	2 /* Kolor normalny, param1=number[3] */
#define SMPROP_OVER_COLOR 	3 /* Kolor po najechaniu na opcje, param1=number[3] */
#define SMPROP_DISABLED_COLOR 	4 /* Kolor wylaczonej opcji, param1=number[3] */
#define SMPROP_TITLE_COLOR 	5 /* Kolor tytulu, param1=number[3] {0, 0, 0} ukrywa tytul*/
#define SMPROP_PREFIX 		6 /* Prefiks opcji, param1=string[8], domyslnie takie C z kropka*/
czyli można włączyć/wyłączyć pokazywanie podpowiedzi i pokolorować napisy po swojemu


Aktualizacja:
0.4.2
- wywalony spam na chacie
0.4.1
- kursor już nie wariuje
0.4
- wyeliminowano 2 bugi: smenu_display nie działał w callbacku oraz get_info nie pobierało info tylko 2 razy nazwę
0.3
- dodano dynamiczną wersję menu (bez stałego punktu widzenia)

0.2
- dwa nowe pola set_prop
#define SMPROP_TITLE_COLOR 	5 /* Kolor tytulu, param1=number[3] {0, 0, 0} ukrywa tytul*/
#define SMPROP_PREFIX 		6 /* Prefiks opcji, param1=string[8], domyslnie takie C z kropka*/
- wyświetlany tytuł menu
- nowe przykładowe pliki
- możliwość dostosowania położenia menu (komenda +smenu)

0.1
- pierwsza publikacja

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 41


#111562 Dproto [0.9.187] - Instalacja i konfiguracja (NonSteam + Steam)

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 12.02.2010 22:51

[info="NOWA WERSJA"]Temat jest nieaktualny, nowsza wersja dproto tutaj: Dproto 0.9.491 [12.2014] [Fix Exploit & Bug Fix][/info]

dproto jest pluginem metamod umożliwiającym granie na jednym serwerze graczom posiadającym Steam oraz Non Steam (protokół 48 i 47).

[error=Uwaga!]Nowa wersja dproto NIE BĘDZIE działała na nowej wersji HLDS!
Autor zapowiedział, że wersję pod nowe HLDS wyda dopiero, gdy Valve zaprzestanie aktualizacji dla GoldSource.[/error]

Instalacja dproto:
Instalacja przebiega standardowo jak dla pluginów metamod czyli:
  • Pobieramy i rozpakowujemy paczkę z pluginem: Załączony plik  dproto_187.zip   168,59 KB  10779 Ilość pobrań


    [warn=Portek]Żeby DPROTO 0.8.65+ działało poprawnie należy zaktualizować plik dproto.cfg![/warn]
Starsze wersje:
Spoiler
  • W katalogu cstrike/addons/ tworzymy folder i nazywamy go dproto
  • kopiujemy do niego plik dproto.dll (w przypadku serwera windows) lub dproto_i386.so (w przypadku serwera linux). [pliki te w paczce znajdują się w katalogu bin/]
  • edytujemy plik plugins.ini metamod'a (zwykle cstrike/addons/metamod/plugins.ini) i dodajemy w nim na początku linijkę:
    win32 addons\dproto\dproto.dll
    (dla serwera windows)
    lub
    linux addons/dproto/dproto_i386.so
    (dla serwera linux)
  • kopiujemy plik dproto.cfg do głównego katalogu lub katalogu gry (cstrike/)
  • uruchamiany serwer dodając do linii strartowej -binary ./hlds_i686
    Jeżeli po wpisaniu w konsoli komendy meta list otrzymamy coś podobnego do:

    Currently loaded plugins:
    description stat pend file vers src load unlod
    [ 1] dproto RUN - dproto_i386.so v0.9.179 ini Start Never
    [ 2] AMX Mod X RUN - amxmodx_mm_i386. v1.8.1.3 ini Start ANY
    2 plugins, 2 running

    To znaczy że instalacja przebiegła pomyślnie.
xds_opt
Od wersji 0.4.5 dproto została zaimplementowana poprawka dzięki której xds_opt nie jest już potrzebne
Spoiler


Changelog:

0.9.187:
  • Dodano patch na exploit FVU
0.9.179:
  • naprawiono błąd "STEAM userid keysize is bogus" dla klientów SteamEmuclients
0.9.178:
  • naprawiono error "Invalid challenge format" wyślietkalny klientowi przy łączeniu się z serwerem
0.9.87-0.9.177:
  • Naprawiono kilka błędów
  • Usunięte opcje subserwera i "master-client" - opcje te nie są więcej potrzebne
  • "Added challenge checking code to "rules" and "players list" requests handlers" - tłumaczenie wydaje się bezsensowne, więc nie tłumaczę
Spoiler
Łatanie:
Spoiler


Konfiguracja dproto:
Spoiler


Oficjalny temat oraz zawsze aktualna wersja pod adresem: dproto.com lub cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?f=29&t=55986
  • +
  • -
  • 65


#276674 Plugin zabraniający poruszania się danej drużynie.

Napisane przez Ortega w 02.08.2011 14:53

Tonący brzytwy się chwyta. Możesz jeszcze spróbować do tamtego kodu dodać task 0.1 sek.
#include < amxmodx >
#include < fakemeta >

public plugin_init( ) {
register_forward( FM_PlayerPreThink, "fwd_PreThink" );

}

public fwd_PreThink( id ) {
if( get_pdata_int( id, 114, 5 ) == 1 )
{
set_pev( id, pev_velocity, Float:{ 0.0, 0.0, 0.0 } );
set_pev( id, pev_maxspeed, 1.0 );
}

}

Jak to nie zadziała to gdzieś robię bardzo głupi błąd albo się nie da.

@edit
Ten kod sprawdź albo tamten z taskiem
@edit2
Oczywiście dla teamu pierwszego wszystko, czyli TT.
  • +
  • -
  • 1


#276659 Plugin zabraniający poruszania się danej drużynie.

Napisane przez Ortega w 02.08.2011 14:13

Masz kilka sposobów:

engine
#include < amxmodx >
#include < engine >

public plugin_init( ) {
register_logevent( "ev_Round_Start", 2, "1=Round_Start" );

}

public ev_Round_Start( ) {
for( new i = 1; i < 33; i ++ )
{
new iTeam = get_user_team( i );
switch( iTeam )
{
case 1:
{
entity_set_vector( i, EV_VEC_velocity, Float:{ 0.0, 0.0, 0.0 } );
entity_set_float( i, EV_FL_maxspeed, 1.0 );
}
}
}

}


fakemeta
#include < amxmodx >
#include < fakemeta >

public plugin_init( ) {
register_logevent( "ev_Round_Start", 2, "1=Round_Start" );

}

public ev_Round_Start( ) {
for( new i = 1; i < 33; i ++ )
{
if( get_pdata_int( i, 114, 5 ) == 1 )
{
set_pev( i, pev_velocity, Float:{ 0.0, 0.0, 0.0 } );
set_pev( i, pev_maxspeed, 1.0 );
}
}
}


orpheu
#include < amxmodx >
#include < orpheu >
#include < orpheu_stocks >

new OrpheuStruct:h_struct_pmove;

public plugin_init( ) {
OrpheuRegisterHook( OrpheuGetDLLFunction( "pfnPM_Move","PM_Move" ), "OnPM_Move" );
OrpheuRegisterHook( OrpheuGetFunction( "PM_PlayerMove" ), "OnPM_PlayerMove", OrpheuHookPre );

}

public OrpheuHookReturn:OnPM_Move( pmove, server ) {
h_struct_pmove = OrpheuGetStructFromParam( 1 );
return OrpheuIgnored;
}

public OnPM_PlayerMove( server ) {
if( OrpheuGetStructMember( h_struct_pmove, "team" ) == 1 )
{
OrpheuSetStructMember( h_struct_pmove, "velocity", Float:{ 0.0, 0.0, 0.0 } );
OrpheuSetStructMember( h_struct_pmove, "maxspeed", 1.0 );
}

}

  • +
  • -
  • 2