I think I'm onto something. I asked my host what the server IP is, and I tried using it instead of localhost or 127.0.0.1
Znalezione na alliedzie.
Spróbuj w hoscie zamiast 10.10.0.101 podać ip do łączenia z baza z zewnątrz.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
GrYFFFF nie posiada znajomych
Napisane przez Sniper Elite
w 17.05.2015 08:17
Napisane przez Sniper Elite
w 15.05.2015 08:31
Napisane przez Skull.
w 14.05.2015 12:57
Mogłem się domyśleć że w grę wchodzi również zapis, a jak jest zabawa z zapisem to ci już nie pomogę ponieważ na SQL się kompletnie nie znam a nValut się uczę i na razie bardzo mało na nim umiem więc nie jestem wstanie ci pomóc choćbym chciał.
Jeśli naprawdę ci zależy aby ktoś ci pomógł z tym dobrze to proponował bym ci to wystawić tutaj: http://amxx.pl/forum...lecenia-płatne/
W tym dziele co podałem to raczej na pewno by się ktoś ogarnięty tego podjął. Tylko nie zapomni sprawdzić czy ta osoba jest zaufana.
Napisane przez xenos
w 14.05.2015 13:06
Z racji, że w temacie nie ma nic na temat zapisu expa gracza do bazy danych jedynie jest jedno zdaniem z informacją, że jest taka możliwość no ale co dalej?
http://amxx.pl/topic...-na-nick/page-6
Jakie tabele trzeba stworzyć? Ktoś cos?
Napisane przez Sniper Elite
w 14.05.2015 12:17
Napisane przez Skull.
w 12.05.2015 10:52
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem więc jak źle to z góry przepraszam.
Nie da się jednym ogólnym cvarem zmienić jednemu graczowi jedynie możesz to podzielić przez flagi, przykład:
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) // Wykona tylko na graczach co posiadają flagę "T" { // Kod jaki ma się wykonać cvar } else { // Albo kolejna flaga ale pozostawić tutaj już dla zwykłych graczy }
Wiem trochę nie zrozumiale to opisane lecz nie widzę tutaj wstawionego przez autora public'u od tego chociaż ani .sma od tego aby sprecyzować to lepiej.
Napisane przez Asiap
w 06.05.2015 22:38
Napisane przez Asiap
w 06.05.2015 05:40
Napisane przez Z!3L0ny
w 05.05.2015 19:34
Napisane przez RomanHardcor
w 09.04.2015 14:09
Napisane przez RomanHardcor
w 06.04.2015 13:45
Napisane przez Sniper Elite
w 04.04.2015 21:32
Ok to działa tylko nie do końca się chyba rozumieliśmy to menu czyli ten cvar ma się zmieniać tylko dla graczy którzy wbiją ten 24lv.
Chcesz wyłączyć wyświetlanie menu dla graczy którzy wbiją maksymalny poziom?
Nie zmienisz cvara dla każdego gracza z osobna bo tak się nie da.
Skoro wiesz jak działa instrukcja if to zastosuj ją tam jak trzeba tzn. sprawdzaj tam poziom i operuj nim tak aby zmienić co chcesz
2 sprawa jeżeli edytujesz kod źródłowy gunxpmoda nie działaj na funkcjach natywnych tego pluginu tylko na zmiennych PlayerLevel.
Napisz dokładnie co chcesz uzyskać to ci to napiszę jutro już jak trzeba.
Napisane przez Wielkie Jol
w 03.04.2015 11:28
Napisane przez Puchate
w 03.04.2015 11:51
public plugin_init() { register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "msg_text") register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msg_audio") } public msg_text() { if(get_msg_args() != 5 || get_msg_argtype(3) != ARG_STRING || get_msg_argtype(5) != ARG_STRING) { return PLUGIN_CONTINUE } new arg3[16] get_msg_arg_string(3, arg3, 15) if(!equal(arg3, "#Game_radio")) { return PLUGIN_CONTINUE } new arg5[20] get_msg_arg_string(5, arg5, 19) if(equal(arg5, "#Fire_in_the_hole")) { return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_CONTINUE } public msg_audio() { if(get_msg_args() != 3 || get_msg_argtype(2) != ARG_STRING) { return PLUGIN_CONTINUE } new arg2[20] get_msg_arg_string(2, arg2, 19) if(equal(arg2[1], "!MRAD_FIREINHOLE")) { return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_CONTINUE }
Napisane przez Sniper Elite
w 02.04.2015 16:29
Robisz zmienną
new bool:zapamietaj_wybor[33];
Dodajesz do menu opcje Ostatnio wybrana bron + zapamietaj
Robisz w tym menu to samo co przy ostatnim wyborze + ustawiasz:
zapamietaj_wybor[id] = true;
Teraz przy każdym pojawieniu się menu sprawdzasz czy gracz ma zapamiętany wybór i jeżeli tak to nie pokazuj mu menu tylko od razu daj broń.
Dodaj jeszcze do client_connect:
zapamietaj_wybor[id] = false;
i wszystko będzie śmigać.
A ten cvar:
gxm_level_style
ustaw na "0" aby menu się wyświetlało.
Nie wrzucaj kodów źródłowych tak długich pluginów w ten sposób bo warna dostaniesz.