Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

GrYFFFF - zdjęcie

GrYFFFF

Rejestracja: 23.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.02.2016 18:02
-----

#700796 GunXPmod - zapis mysql?

Napisane przez Sniper Elite w 17.05.2015 08:17

I think I'm onto something. I asked my host what the server IP is, and I tried using it instead of localhost or 127.0.0.1

 

Znalezione na alliedzie.

Spróbuj w hoscie zamiast 10.10.0.101 podać ip do łączenia z baza z zewnątrz.


  • +
  • -
  • 1


#700581 GunXPmod - zapis mysql?

Napisane przez Sniper Elite w 15.05.2015 08:31

Pokaż cvary z danymi do bazy. Jaki amxmodx? Dodałeś do bazy możliwość podłączenia z zewnątrz? Gdzie jest baza danych.


  • +
  • -
  • 1


#700502 zmiana cvaru od jakiegos levelu?

Napisane przez Skull. w 14.05.2015 12:57

Mogłem się domyśleć że w grę wchodzi również zapis, a jak jest zabawa z zapisem to ci już nie pomogę ponieważ na SQL się kompletnie nie znam a nValut się uczę i na razie bardzo mało na nim umiem więc nie jestem wstanie ci pomóc choćbym chciał. :(

 

Jeśli naprawdę ci zależy aby ktoś ci pomógł z tym dobrze to proponował bym ci to wystawić tutaj: http://amxx.pl/forum...lecenia-płatne/

W tym dziele co podałem to raczej na pewno by się ktoś ogarnięty tego podjął. Tylko nie zapomni sprawdzić czy ta osoba jest zaufana.


  • +
  • -
  • 1


#700504 GunXPmod - zapis mysql?

Napisane przez xenos w 14.05.2015 13:06

Z racji, że w temacie nie ma nic na temat zapisu expa gracza do bazy danych jedynie jest jedno zdaniem z informacją, że jest taka możliwość no ale  co dalej? 
 
http://amxx.pl/topic...-na-nick/page-6
 
Jakie tabele trzeba stworzyć? Ktoś cos?


Plugin sam tworzy tabele.
  • +
  • -
  • 1


#700497 GunXPmod - zapis mysql?

Napisane przez Sniper Elite w 14.05.2015 12:17

Jest:

gxm_savetype "1" - Zapis expa do : 1 = MySQL, 0 = NVault.
gxm_host "127.0.0.1" - Host bazy danych.
gxm_user "root" - Użytkownik bazy danych.
gxm_pass "" - Hasło użytkownika bazy danych.
gxm_dbname "gunxpmod" - nazwa bazy danych. 

Wszystko edytujesz w gunxpmod.cfg


  • +
  • -
  • 1


#700371 zmiana cvaru od jakiegos levelu?

Napisane przez Skull. w 12.05.2015 10:52

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem więc jak źle to z góry przepraszam.

 

Nie da się jednym ogólnym cvarem zmienić jednemu graczowi jedynie możesz to podzielić przez flagi, przykład:

if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) // Wykona tylko na graczach co posiadają flagę "T"
{
// Kod jaki ma się wykonać cvar
}
else
{
// Albo kolejna flaga ale pozostawić tutaj już dla zwykłych graczy
}

Wiem trochę nie zrozumiale to opisane lecz nie widzę tutaj wstawionego przez autora  public'u od tego chociaż ani .sma od tego aby sprecyzować to lepiej.


  • +
  • -
  • 1


#699882 zmiana cvaru od jakiegos levelu?

Napisane przez Asiap w 06.05.2015 22:38

if(get_user_level(id) >=21) //level gracza
{
show_main_menu_level(id)
set_cvar_num("gxm_level_style", 1)
}

  • +
  • -
  • 1


#699778 zmiana cvaru od jakiegos levelu?

Napisane przez Asiap w 06.05.2015 05:40

set_cvar_num("nazwa_cvartu", wartosc)

 

np. set_cvar_num("cod_exp", 1000)


  • +
  • -
  • 1


#699744 zmiana cvaru od jakiegos levelu?

Napisane przez Z!3L0ny w 05.05.2015 19:34

Dokładnie co chcesz zmienić że inną broń dajesz na 1-21LV lub usunąć jakąś broń?


  • +
  • -
  • 1


#696682 Deagle Map Manage - opoznione glosowanie

Napisane przez RomanHardcor w 09.04.2015 14:09

Jeśli masz galileo albo deags map manager to tak


  • +
  • -
  • 1


#696104 Deagle Map Manage - opoznione glosowanie

Napisane przez RomanHardcor w 06.04.2015 13:45

Pokaz plugins.ini


  • +
  • -
  • 1


#695733 [ROZWIĄZANE] Menu broni GunXpMod

Napisane przez Sniper Elite w 04.04.2015 21:32


Ok to działa tylko nie do końca się chyba rozumieliśmy to menu czyli ten cvar ma się zmieniać tylko dla graczy którzy wbiją ten 24lv.

Chcesz wyłączyć wyświetlanie menu dla graczy którzy wbiją maksymalny poziom?

Nie zmienisz cvara dla każdego gracza z osobna bo tak się nie da.

Skoro wiesz jak działa instrukcja if to zastosuj ją tam jak trzeba tzn. sprawdzaj tam poziom i operuj nim tak aby zmienić co chcesz :)

2 sprawa jeżeli edytujesz kod źródłowy gunxpmoda nie działaj na funkcjach natywnych tego pluginu tylko na zmiennych PlayerLevel.

Napisz dokładnie co chcesz uzyskać to ci to napiszę jutro już jak trzeba.


  • +
  • -
  • 1


#695415 usunięcie info w say o rzuconym granacie

Napisane przez Wielkie Jol w 03.04.2015 11:28

Plugin Descriptive fire in the hole i zmieniasz wiadomosc o rzuconym granacie
  • +
  • -
  • 1


#695419 usunięcie info w say o rzuconym granacie

Napisane przez Puchate w 03.04.2015 11:51

public plugin_init() {
    register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "msg_text")
    register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msg_audio")
}


public msg_text()
{
    if(get_msg_args() != 5 || get_msg_argtype(3) != ARG_STRING || get_msg_argtype(5) != ARG_STRING) {
        return PLUGIN_CONTINUE
    }

    new arg3[16]
    get_msg_arg_string(3, arg3, 15)
    if(!equal(arg3, "#Game_radio")) {
        return PLUGIN_CONTINUE
    }

    new arg5[20]
    get_msg_arg_string(5, arg5, 19)
    if(equal(arg5, "#Fire_in_the_hole"))
    {
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    return PLUGIN_CONTINUE
}

public msg_audio()
{
    if(get_msg_args() != 3 || get_msg_argtype(2) != ARG_STRING) {
        return PLUGIN_CONTINUE
    }

    new arg2[20]
    get_msg_arg_string(2, arg2, 19)
    if(equal(arg2[1], "!MRAD_FIREINHOLE"))
    {
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1


#695294 [ROZWIĄZANE] Menu broni GunXpMod

Napisane przez Sniper Elite w 02.04.2015 16:29

Robisz zmienną

new bool:zapamietaj_wybor[33];

Dodajesz do menu opcje Ostatnio wybrana bron + zapamietaj

 

Robisz w tym menu to samo co przy ostatnim wyborze + ustawiasz:

zapamietaj_wybor[id] = true;

Teraz przy każdym pojawieniu się menu sprawdzasz czy gracz ma zapamiętany wybór i jeżeli tak to nie pokazuj mu menu tylko od razu daj broń.

 

Dodaj jeszcze do client_connect:

zapamietaj_wybor[id] = false;

i wszystko będzie śmigać.

 

A ten cvar:

gxm_level_style

ustaw na "0" aby menu się wyświetlało.

 

Nie wrzucaj kodów źródłowych tak długich pluginów w ten sposób bo warna dostaniesz.

 


  • +
  • -
  • 1