Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

usunięcie info w say o rzuconym granacie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 GrYFFFF

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:89
  • Imię:sasa
  • Lokalizacja:sasasa
Offline

Napisano 02.04.2015 12:02

Da się jakoś usunąć powiadomienia o rzuconym granacie przez kogoś z teamu w say?


  • +
  • -
  • 0

#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 488
Wszechobecny

  • Postów:1425
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 02.04.2015 12:12

Tak


MAGNET (02.04.2015 16:51):
Rozumiem tą aluzję, jednak wolałbym, gdybyś pisał sensownie, a nie łapał ludzi za słówka

  • +
  • -
  • 2

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#3 GrYFFFF

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:89
  • Imię:sasa
  • Lokalizacja:sasasa
Offline

Napisano 03.04.2015 10:55

Proszę o wypowiedź osób które chcą jakoś pomóc taką odpowiedź jak kolegi wyżej to ja już znałem :)


  • +
  • -
  • 0

#4 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 03.04.2015 11:28

Plugin Descriptive fire in the hole i zmieniasz wiadomosc o rzuconym granacie
  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#5 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:432
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.04.2015 11:51

public plugin_init() {
    register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "msg_text")
    register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msg_audio")
}


public msg_text()
{
    if(get_msg_args() != 5 || get_msg_argtype(3) != ARG_STRING || get_msg_argtype(5) != ARG_STRING) {
        return PLUGIN_CONTINUE
    }

    new arg3[16]
    get_msg_arg_string(3, arg3, 15)
    if(!equal(arg3, "#Game_radio")) {
        return PLUGIN_CONTINUE
    }

    new arg5[20]
    get_msg_arg_string(5, arg5, 19)
    if(equal(arg5, "#Fire_in_the_hole"))
    {
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    return PLUGIN_CONTINUE
}

public msg_audio()
{
    if(get_msg_args() != 3 || get_msg_argtype(2) != ARG_STRING) {
        return PLUGIN_CONTINUE
    }

    new arg2[20]
    get_msg_arg_string(2, arg2, 19)
    if(equal(arg2[1], "!MRAD_FIREINHOLE"))
    {
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych