Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Manua-L - zdjęcie

Manua-L

Rejestracja: 19.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.05.2019 21:33
-----

#759034 dodanie statystyk do startowego motd

Napisane przez Robiin w 04.05.2019 12:06

Nie słuchaj tutaj każdego, lepiej samemu sprawdzić.

 

Usuwanie początkowego motd:

Spoiler

 

Zamiana na własne motd:

Spoiler

 

Niestety o formatowanie zawartości motd będziesz musiał poprosić kogoś innego.


  • +
  • -
  • 5


#756075 Symulacja meczy CS:GO

Napisane przez Robiin w 31.01.2019 06:04

Znajomy chciał, żeby napisać mu przykład laddera / symulację meczy w CS:GO, a ja jestem na tyle pojebany, że się zgodziłem no i tutaj jest efekt. Nie wiem po co komu to, ale w sumie to macie, może ktoś sobie podglądanie jsona, czy coś xD

 

(Prefiks tematu nie ma opcji "bezużyteczny", więc daje "nowy")

 

Działa to tak, że wpisujemy komendę według wzoru:

"<Team one> <Team two> <Mode [0 = Instant score] [1 = Every round]> <Max rounds> <Chance> <Chance>"

Przykładowo:

simulate "virt" "ago" "0" "29" "101" "101"

(Mode 1 nie działa, bo jestem głupi, ale nie aż tak, żeby to pisać o 5:30)

(Można też skrócić komendę do podania tylko dwóch nazw teamów [bądź ich części, jak w przypadku wyżej]: "simulate "virt" "ago"")

 

Komenda w konsoli serwera dokładnie taki wynik:

simulate "virt" "ago" "0" "29" "101" "101"
L 01/31/2019 - 05:49:12: [teams.amxx] Max rounds has to be odd number. Entered number: 29. Actual rounds: 30
L 01/31/2019 - 05:49:12: [teams.amxx] Chances cannot be 101 %. Chances have been reduced to 100 %.
L 01/31/2019 - 05:49:12: [teams.amxx] 
L 01/31/2019 - 05:49:12: [teams.amxx] -------------------------
L 01/31/2019 - 05:49:12: [teams.amxx] 
L 01/31/2019 - 05:49:12: [teams.amxx] Simulating match in "Instant" mode, between teams:
L 01/31/2019 - 05:49:12: [teams.amxx] 
L 01/31/2019 - 05:49:12: [teams.amxx] Team one: Virtus Pro (Win chance: 100)
L 01/31/2019 - 05:49:12: [teams.amxx] Team two: AGO Esports (Win chance: 0)
L 01/31/2019 - 05:49:12: [teams.amxx] 
L 01/31/2019 - 05:49:12: [teams.amxx] -------------------------
L 01/31/2019 - 05:49:12: [teams.amxx] 
L 01/31/2019 - 05:49:12: [teams.amxx] Match stats:
L 01/31/2019 - 05:49:12: [teams.amxx] 
L 01/31/2019 - 05:49:12: [teams.amxx] Winner: "Virtus Pro" (With 100 chance [simulate win value = 23]):
L 01/31/2019 - 05:49:12: [teams.amxx] Match score: 16 - 14
L 01/31/2019 - 05:49:12: [teams.amxx] Half ended with score: 6 - 9
L 01/31/2019 - 05:49:12: [teams.amxx] 
L 01/31/2019 - 05:49:12: [teams.amxx] -------------------------
L 01/31/2019 - 05:49:12: [teams.amxx] 

I zapisze do pliku matches.json coś takiego:

{
    "match1-3": {
        "time": {
            "playTime": "06:02:32",
            "names": {
                "winner": "Virtus Pro",
                "loser": "AGO Esports"
            },
            "chances": {
                "winner": "28",
                "loser": "72"
            },
            "score": {
                "end": {
                    "winner": "16",
                    "loser": "12"
                },
                "half": {
                    "winner": "6",
                    "loser": "9"
                }
            }
        }
    }
}

Plik konfiguracyjny z nazwami drużyn (or the fck you want) na linijce 6.:

new const teamsFile[] = "addons/amxmodx/configs/teams.ini";

Przykładowa zawartość:

"Virtus Pro"
"Titan"
"AGO Esports"
"Astralis"
"BIG"
"FaZe Clan"
"Fnatic"
"G2 Esports"
"Hellraisers"
"Heroic"
"mousesports"
"Natus Vincere"
"Ninjas in Pyjamas"
"North"
"Space Soldiers"
"Windigo Gaming"

Dziękuję, do widzenia

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#758715 Czy da się odblokować funkcje po wpisaniu hasła rcon?

Napisane przez Robiin w 20.04.2019 10:23

Bazując na kodzie:

Spoiler

 

Jego output w mojej konsoli:

] rcon_password 
"rcon_password" is ""
] rcon_password 123
] rc
Comparing: (userPassword: ) to (rconPassword: abc)
Password invalid
] rcon_password abc
] rc
Comparing: (userPassword: ) to (rconPassword: abc)
Password invalid

Problemem tutaj są dane, jakie możemy pobrać za pomocą get_user_info, które bazuje na komendzie "setinfo". Domyślnie są to wszystkie komendy, które możemy ustawić przez "setinfo key value", wszystkim znane "setinfo _pw password" jest jedną z tych komend. Przykładowa lista to:

] setinfo
_cl_autowepswitch   0
bottomcolor         0
cl_dlmax            512
cl_lc               1
cl_lw               1
model               arctic
topcolor            0
_vgui_menus         0
_ah                 0
_pw                 tutaj_nasze_haslo
cl_updaterate       100
name                aSior
rate                25000
password            pass 

Dlatego właśnie nie pobierzesz tym natywem takich danych jak rcon_password bez wcześniejszego ich ustawiania. Zmienia się oblicze sytuacji, kiedy gracz zamiast "rcon_password pass" wpisze "setinfo rcon_password pass" - wtedy zadziała to tak:

] setinfo rcon_password abc
] rc
Comparing: (userPassword: abc) to (rconPassword: abc)
Password valid.
] setinfo
_cl_autowepswitch   0
bottomcolor         0
cl_dlmax            512
cl_lc               1
cl_lw               1
model               arctic
topcolor            0
_vgui_menus         0
_ah                 0
_pw                 tutaj_nasze_haslo
cl_updaterate       100
name                aSior
rate                25000
password            pass
rcon_password       abc 

Na ten moment nie dam Ci sposobu, jakiego mógłbyś użyć ale powiem Ci, że jest możliwe, żeby wyciągnąć te dane od gracza.


  • +
  • -
  • 1


#758734 Czy da się odblokować funkcje po wpisaniu hasła rcon?

Napisane przez Robiin w 20.04.2019 13:24

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#758729 Czy da się odblokować funkcje po wpisaniu hasła rcon?

Napisane przez Robiin w 20.04.2019 12:16

Możesz po prostu zmuszać gracza do wpisania rcona jednorazowo na mapę, żeby nadać mu dostęp do menu. Kod pisałem na szybko i pod AMXX 1.9, więc u Ciebie może się nie kompilować. Pytanie tylko czy o to Ci chodzi:

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#756649 Wsparcie obsługi meczu - prośba o edycje kodu

Napisane przez Rivit w 10.02.2019 13:28

public PoczatekRundy(){
	if(g_started != 0){
		set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.10, 0, 6.0);
		show_hudmessage(0, "[%s] %d:%d [%s]",g_tags[0],g_score_ct[0]+g_score_ct[1], g_score_t[0]+g_score_t[1],g_tags[1]);
	}
}

Podmień. Powinno wystarczyc


  • +
  • -
  • 1


#756647 Wsparcie obsługi meczu - prośba o edycje kodu

Napisane przez Rivit w 10.02.2019 12:58

test

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#753549 Problem z załadowaniem pluginów

Napisane przez Hiko w 25.11.2018 12:50

skompiluj lokalnie :)


  • +
  • -
  • 2


#753551 Problem z załadowaniem pluginów

Napisane przez Hiko w 25.11.2018 13:49

inaczej ci to nie śmignie jak nie skompilujesz lokalnie, 

Chwile przeszukane nawet nie 30sek : 

https://forums.allie...d.php?p=1122356

https://amxx.pl/topi...e-200-20062014/

 


  • +
  • -
  • 2


#662000 Funkcja czasowa

Napisane przez MAGNET w 03.09.2014 17:50

najprościej tak:

#include <amxmodx>
 
new mozna;
 
public plugin_init()
{
register_plugin("x", "xx", "xxx");
register_clcmd("say /test", "TEST");
}
 
public TEST(id)
{
if(!mozna)
{
client_print(id, print_center, "Musisz poczekac jeszcze %i sekund!", mozna);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
mozna = 5;
set_task(1.0, "Odliczanie", 125, _, _, "b");
}
 
public Odliczanie()
{
if(mozna)
mozna--;
else
if(task_exists(125) remove_task(125);
}

  • +
  • -
  • 1