Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zombie Escape V2: Core (2.0.0 - 20.06.2014)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7174
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 20.06.2014 14:41

Zombie Escape V2: Core
- v2.0.0, last updated : 20.06.2014

Zombie Escape V2: Core is my version of Counter-Strike Online's Zombie Escape Mode. This Version of the mode only contains the minimal amount of content allowing to add custom content as you need.

Requirements

Credits
  • Dias - Original Mod
  • r0ck - Code for Blocking buying for Zombies.
  • Arkshine - Thread Design :3
  • GinNNy - Testing
Notes
  • This Version is made mainly made for Developers to add custom content. Please only post bugs here, feature requests will be ignored. A extended version will follow soon.
  • This was not tested with many players, if you find bugs, please post them.
Defines


PHP Code:


// Sound File for Countdown
#define SOUND_READY "sound/ZombieEscapeV2/ZE_Ready.mp3"

// Sound File for Ambience Music
#define SOUND_AMBIENCE "sound/ZombieEscapeV2/ZE_Ambience.mp3"

// Sound File for Origin Zombie Unleash
#define SOUND_UNLEASH "ZombieEscapeV2/zombi_coming_1.wav"

// Player Model for Origin Zombie
#define MODEL_PLAYER_ORIGIN "models/player/ZEV2_Origin/ZEV2_Origin.mdl"

// Player Model Name
#define MODEL_PLAYER_ORIGIN_NAME "ZEV2_Origin"

// Player Model for normal Zombies
#define MODEL_PLAYER_ZOMBIE "models/player/ZEV2_Normal/ZEV2_Normal.mdl"

// Player Model Name
#define MODEL_PLAYER_ZOMBIE_NAME "ZEV2_Normal"

// Default Player Model
#define MODEL_PLAYER_NORMAL "models/player/gign/gign.mdl"

// Default Player Model Name
#define MODEL_PLAYER_NORMAL_NAME "gign"

// Knife Model for Zombies
#define MODEL_KNIFE_V "models/ZombieEscapeV2/v_knife.mdl"

// Length in Seconds of the Ambience Music
#define SOUND_AMBIENCE_LENGTH 138.089

// Time in Seconds to run for Humans after Zombie was chosen
#define TIME_RUN 10.0

// Knockback Power
#define KNOCKBACK_POWER 346.0

// Health for new Host Zombies
#define HEALTH_HOST_ZOMBIE 4500

// Time in Seconds how long Zombies need to respawn
#define TIME_HOST_RESPAWN 10.0
Natives


PHP Code:


native ZEV2_GetOriginZombie(); // Returns the current Origin Zombie
native ZEV2_SetOriginZombie(index); // Sets the Origin Zombie
native ZEV2_InfectPlayer(index); // Infects a player
native ZEV2_HealPlayer(index); // Heals a player
native ZEV2_IsUserZombie(index); // Returns a boolean if a Player is a zombie
Forwards


PHP Code:


ZEV2_OnFirstZombieChosen
ZEV2_OnOriginZombieUnleashed
ZEV2_OnHumanInfected
ZEV2_OnHumanHealed
ZEV2_OnHumanWin
ZEV2_OnZombieWin



Attached Files Dołączona grafikaGet Plugin or Get Source (zombie_escape_v2_core.sma - 27.2 KB) Dołączona grafikaZEV2_Ressources.zip (3.83 MB) Dołączona grafikazev2_core.inc (358 Bytes)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych