Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
o.s.t.r.o
Rejestracja: 17.04.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.06.2016 16:37





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 41
- Odwiedzin: 3 526
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 27 lat
- Urodziny: Wrzesień 15, 1997
-
Imię
Dominik
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
o.s.t.r.o nie posiada znajomych
#267935 Komenda na dodawanie ammopackow
Napisane przez BliBs_Pl
w 08.07.2011 19:51
Potem robisz z tego komendę tylko pamiętaj że ta funkcja ustawia daną liczbę ap.
Jak nie wiesz jak to zrobić to działaj na drugiej opcji w Admin Menu do Coda Mietka
#251056 Dodanie klasie niewidzialność
Napisane przez dasiek
w 20.05.2011 10:20
#250327 Pomoc z dodawaniem klas
Napisane przez
GerO
w 17.05.2011 17:44
Liczę na +'ika
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 51,17 KB 28 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
-
QTM_CodMod.amxx 54,28 KB 3 Ilość pobrań
#250093 Z wersji .sma na .amxx
Napisane przez Grzesiek
w 16.05.2011 20:38
#249818 Problem z dodatkiem do cod "wszystko w..."
Napisane przez Grzesiek
w 15.05.2011 20:34

Załączone pliki
-
QTM_CodMod.amxx 108,21 KB 4 Ilość pobrań
-
QTM_CodMod.sma 119,14 KB 47 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#243469 Item z wyrzucaniem broni przeciwnika
Napisane przez Svizz
w 30.04.2011 07:05
Potem w public DajPrzedmiot dopisujesz na dole (ciąg dalszy switch'a):
case TwojNumerItemu: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6); }
W public TakeDamage:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == TwojNumerItemu && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)) { client_cmd(this, "drop"); }
#241746 Cod Mod by Nomaf
Napisane przez Nomaf
w 25.04.2011 22:24

Stary cod. Daje go wam, ponieważ mi jest on niepotrzebny, a będę robił na nowym.
Przerabiałem go sam. Dodałem:
-3 frakcje,
-23 klasy (tylko moje),
-klasy premium są pod flagą G, a elita pod H,
-2 itemy (wow

-9 towarów w sklepie,
-monety,
-wytrzymałość itemu,
-rozszerzony hud (dodatkowe informacje),
-obsługa colorchat
Okno statystyk nie działa poprawnie, więc proszę, abyś jaki utalentowany człowiek to poprawił.
Itemy:
-radar: wyświetla wszystkich żywych graczy na radarze,
-dezorientujące noboje: ukrywają celownika przeciwnika
Klasy:
Polacy (CT):
Marszalek - 150 hp, 100 ap, Deagle
Zwiadowca - 90 hp, 50 ap, Scout (1/3), 40% widocznosci, 2 smoke, Usp
Wolny strzelec - 120 hp, 100 ap, Mp5, P228
Szturmowiec - 100 hp, 70 ap, Ak-47, 5 he, 1 smoke, 2 flash, Five-seven
Zolnierz wsparcia - 100 hp, 60 ap, M249, Five-seven
Grenadier - 100 hp, 100 ap, P90, 3 rakiety, P228
Saper - 90 hp, 100 ap, M3, 3 miny, Five-seven
Destruktor - 100 hp, 60 ap, Ak-47, 3 dynamity, P228
Lekarz - 120 hp, 50 ap, Galil, 3 apteczki, Glock18
Grom (Premium) - 140 hp, 100 ap, Xm1014, 3 smoke, 3 flash, Deagle
Niemcy (TT):
General - 160 hp, 100 ap, Five-seven
Snajper - 80 hp, 70 ap, Awp (1/3), Usp
Karabiner - 110 hp, 90 ap, M4A1, Glock18
Lekki zolnierz - 120 hp, 60 ap, Aug, Flash, Glock18
Operator CKM - 90 hp, 50 ap, M249, Glock18
Wsparcie ogniowe - 120 hp, 60 ap, Ump45, 3 rakiety, Five-seven
Mechanik - 80 hp, 60 ap, Xm1014, 3 miny, P228
Komandos - 90 hp, 70 ap, Galil, 4 dynamity, Smoke, Usp
Medyk - 120 hp, 80 ap, Ump45, 2 apteczki, Five-seven
Najemnik (Premium) - 130 hp, 110 ap, Scout (1/4), Famas, Smoke, Flash, Deagle
Elita:
Stalker - 120 hp, 100 ap, Awp, Usp, Mine, Smoke
Zamachowiec - 140 hp, 120 ap, Ak-47, Elites, 3 dynamity, Podwojny skok, Glock18
Marine - 150 hp, 110 ap, M4A1, 5 he, 2 smoke, 2 flash, P228
Berserker - 130 hp, 100 ap. Sg552, +20hp za killa i pelny magazynek, Deagle

/menu - główne menu moda
/klasa - wybierz klase
/klasy - opis klas
/przedmiot (/item) - opis noszonego itemu
/wyrzuc (/drop) - wyrzuca posiadany item
/reset - resetuje umiejętności
/sklep (/shop) - otwiera sklepik
/statystyki - otwiera motd ze statystykami

cod_killxp 5 - exp za zabójstwo
cod_bombxp 20 - exp za pake
cod_winxp 10 - exp za wygraną
cod_dmgxp 1 - exp za obrażenia
cod_dmgtoexp 20 - obrażenia wymagane do otrzymania powyższego expa
cod_kill_monety 1 - monety za zabójstwo
cod_bomb_monety 3 - monety za pake
cod_starthe 3 - ilość granatów he na start rundy
cod_resitem 10 - ilość traconej wytrzymałości za śmierć
cod_statbanner http://t1.gstatic.co...b_gM5U1LnTwzSkQ - adres do banneru na motd ze statystkami

Standardowa:
plik .amxx do /plugins
plik .sma do /scripting
plik .inc do /scripting/include
resources (zasoby) wiadomo gdzie






Proszę o komentarze.

Changelog:
v.1.0
-pierwsza wersja moda
v.1.0.1
-zapis monet na nazwe gracza (nick)
-przydzielanie statystyk w jednym menu
-przypisanie frakcji (Polacy dla ct, Niemcy dla tt)
Enjoy !
#242688 Zamiana funkcji informowania o zdobytym poziomie
Napisane przez gruszka95
w 27.04.2011 22:00
public SprawdzPoziom(id) { if(poziom_gracza[id] < 10001) { while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]]) { poziom_gracza[id]++; client_print(id, 3, "Zdobyles next level. Jest to %i level! Gratuluje", poziom_gracza[id]); } punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]; } ZapiszDane(id); }proszę

EDIT:Poprawiłem

#242512 Prośba o item
Napisane przez Grzesiek
w 27.04.2011 17:12

Załączone pliki
-
cod_mod.sma 82,12 KB 36 Ilość pobrań
cod_mod.amxx
-
cod_mod.amxx 82,63 KB 5 Ilość pobrań
#242386 Item na niewidzialność
Napisane przez Grzesiek
w 27.04.2011 13:53
#197962 Dodawanie frakcji
Napisane przez Lopez.
w 20.12.2010 16:22
new const nazwy_klas[][] = {"Brak", "Snajper", "Komandos", "Strzelec wyborowy", "Obronca", "Medyk", "Wsparcie ogniowe", "Saper", "Demolitions", "Rusher", "Rambo (Klasa Premium)" };
dodajemy
new const frakcje[][]={ "Brak", "Polacy", "Rosjanie" }
zawsze pierwsze musi być Brak potem po przecinkach podajemy nazwy frakcji po ostaniej frakcji przecinka nie ma ilość jest dowolna ale nie przesadzajmy bo potem będzie dużo roboty

dobrze idziemy dalej
dodajemy
enum { NONE = 0,polacy,rosjanie}
dodajemy tablice :
new const nalezy_do[]={ NONE, polacy, rosjanie, polacy, rosjanie, polacy, polacy, rosjanie, polacy, polacy, rosjanie }
to tutaj ustalamy do której frakcji należy klasa i tak w tym przykładzie Snajper należy do polaków a Komandos do Rosjan
Następnie musimy podmienić funkcje
public WybierzKlase(id)
na tą
public WybierzKlase(id) { new menu = menu_create("Wybierz frakcje:", "Wybierzfrakcje_Handle"); for(new i = 1;i<sizeof(frakcje);i++){ menu_additem(menu, frakcje[i]); } menu_display(id, menu); }
i dodać tą
public Wybierzfrakcje_Handle(id, menu2, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu2); return PLUGIN_CONTINUE; } item++; frakcja_gracza[id] = item; new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle"); new klasa[50]; for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++) { if(nalezy_do[i] == item){ WczytajDane(id, i); format(klasa, 49, "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]); menu_additem(menu, klasa); } } WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); #if defined BOTY if(is_user_bot2(id)) WybierzKlase_Handle(id, menu, random(sizeof nazwy_klas-1)); #endif return PLUGIN_CONTINUE; }w zmiennych globalnych musimy jeszcze dodać
new frakcja_gracza[33]możemy pod np new const nalezy_do

i na koniec musimy podmienić
WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
na
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } item++; new ile = 0; for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++) { if(nalezy_do[i] == frakcja_gracza[id]){ ile++; } if(ile == item){ item = i; break; } } if(item == klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium."); WybierzKlase(id); return PLUGIN_CONTINUE; } if(klasa_gracza[id]) { nowa_klasa_gracza[id] = item; client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie."); } else { klasa_gracza[id] = item; WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); Odrodzenie(id); } return PLUGIN_CONTINUE; }
no i kompilujemy i praca skończona

źródło : www.darkgl.amxx.pl
[uwaga=DarkGL]Drobna poprawka[/uwaga]
#242275 Jak dodać do klasy bazookę Pomóżcie!!!
Napisane przez Grzesiek
w 26.04.2011 22:46
#185192 [QTM COD: MW Mod] Moce GodMode, Noclip i inne
Napisane przez
Blood Angel
w 02.11.2010 14:54
Pokaże jak zrobić item który daje nam:
-Nieśmiertelność na X czasu po kliknięciu +use (E)
-NoClip na X czasu po kliknięciu +use (E)
Co to jest NoClip?
Jest to komenda która umożliwia przechodzenie przez ściany.
Nieśmiertelność:
Na sam dół wklejamy:
public godon(id)
{
set_user_godmode(id, 1)
set_task(X.X,"godoff",id,"",0,"a",1)
}
public godoff(id)
{
set_user_godmode(id, 0)
}
X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.
W public DajPrzedmiot:
case X:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}
W public Odrodzenie:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}
W public UzyjPrzedmiotu:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0)
{
set_task(0.1,"godon",id,"",0,"a",1);
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
}
NoClip:
Na sam dół wklejamy:
public clipon(id)
{
set_user_noclip(id, 1)
set_task(X.X,"clipoff",id,"",0,"a",1)
}
public clipoff(id)
{
set_user_noclip(id, 0)
}
X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.
W public DajPrzedmiot:
case XX:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}
W public Odrodzenie:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}
W public UzyjPrzedmiotu:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0)
{
set_task(0.1,"clipon",id,"",0,"a",1);
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
}
@Edit
Nowe!
Na X czasu można zabić tylko HS!
Na sam dół wklejamy:
public glowaon(id)
{
set_user_hitzones(0, 0, 2)
set_task(X.X, "glowaoff",id,"",0,"a",1)
}
public glowaoff(id)
{
set_user_hitzones(0, 0, 0)
}
W public DajPrzedmiot:
case X:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}
W public Odrodzenie:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}
W public UzyjPrzedmiotu:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0)
{
set_task(0.1,"glowaon",id,"",0,"a",1);
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
}
!!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!!
Tego z Only HS nie testowałem! Możliwe że nie działa! Jeśli są błędy proszę pisać PW!
!!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!!
@Edit2
Jak ustawić to dla klasy?
NoClip:
Na sam dół wklejamy:
public clipon(id)
{
set_user_noclip(id, 1)
set_task(X.X,"clipoff",id,"",0,"a",1)
}
public clipoff(id)
{
set_user_noclip(id, 0)
}
X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.
W public UzyjPrzedmiotu:
if(klasa_gracza[id] == nazwa_klasy)
{
set_task(0.1,"clipon",id,"",0,"a",1);
}
Niesmiertelnosc:
Na sam dół wklejamy:
public godon(id)
{
set_user_godmode(id, 1)
set_task(X.X,"godoff",id,"",0,"a",1)
}
public godoff(id)
{
set_user_godmode(id, 0)
}
X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.
W public UzyjPrzedmiotu:
if(klasa_gracza[id] == nazwa_klasy)
{
set_task(0.1,"godon",id,"",0,"a",1);
}
Zabicie HS:
Na sam dół wklejamy:
public glowaon(id)
{
set_user_hitzones(0, 0, 2)
set_task(X.X, "glowaoff",id,"",0,"a",1)
}
public glowaoff(id)
{
set_user_hitzones(0, 0, 0)
}
X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.
W public UzyjPrzedmiotu:
if(klasa_gracza[id] == nazwa_klasy)
{
set_task(0.1,"glowaon",id,"",0,"a",1);
}
@Edit3
Poprawiłem błędy. Teraz nie używa się automatycznie po znalezieniu przedmiotu!
Komentarze mile widziane!
Masz pytanie lub problem? Pisz w dziale Scripting > Pomoc/Pytania
#242202 Brak rozrzutu
Napisane przez Czaso Umilacz
w 26.04.2011 19:22
zacznijmy od klasy/klas
szukasz
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 49)
i dodajesz później
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 20 || klasa_gracza[id] == TWOJA NAZWA || klasa_gracza[id] == TWOJA NAZWA)
I tak w kulko
Do itemu
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == TWOJE ID PRZEDMIOTU)
i przepisujesz do drugiej linijki to co jest w drugiej linijce:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 20
do broni:
if(weapon == CSW_KOD BRONI KTÓRA CHCESZ) { Druga linijka if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 20 }
To jest moje pierwsze tłumaczenie co do tego moda proszę o wyrozumiałość a i wszystko to wpisujesz jeśli do klasy to wg wzoru a do broni to pod tym co do klasy

#242169 Pytanie odnośnie komandos premium
Napisane przez Goliath
w 26.04.2011 18:35
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: o.s.t.r.o
- Regulamin