Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

o.s.t.r.o - zdjęcie

o.s.t.r.o

Rejestracja: 17.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.06.2016 16:37
-----

#267935 Komenda na dodawanie ammopackow

Napisane przez BliBs_Pl w 08.07.2011 19:51

Robisz to chyba natywem: zp_set_user_ammo_packs(index,liczba_ap)
Potem robisz z tego komendę tylko pamiętaj że ta funkcja ustawia daną liczbę ap.
Jak nie wiesz jak to zrobić to działaj na drugiej opcji w Admin Menu do Coda Mietka
  • +
  • -
  • 1


#251056 Dodanie klasie niewidzialność

Napisane przez dasiek w 20.05.2011 10:20

np po Case wybranej klasy ;)

case Ninja:
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 1)
//bronie

}
  • +
  • -
  • 1


#250327 Pomoc z dodawaniem klas

Napisane przez GerO w 17.05.2011 17:44

Łap
Liczę na +'ika

Załączone pliki




#250093 Z wersji .sma na .amxx

Napisane przez Grzesiek w 16.05.2011 20:38

napisz w odnośnikach co i jak chcesz. <_<
  • +
  • -
  • 0


#249818 Problem z dodatkiem do cod "wszystko w..."

Napisane przez Grzesiek w 15.05.2011 20:34

zobacz :rolleyes:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#243469 Item z wyrzucaniem broni przeciwnika

Napisane przez Svizz w 30.04.2011 07:05

Na poczatek wpisujesz item do tabel.

Potem w public DajPrzedmiot dopisujesz na dole (ciąg dalszy switch'a):
case TwojNumerItemu:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6);
}

W public TakeDamage:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == TwojNumerItemu && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)) {
	client_cmd(this, "drop");
}

  • +
  • -
  • 2


#241746 Cod Mod by Nomaf

Napisane przez Nomaf w 25.04.2011 22:24

Dołączona grafika
Stary cod. Daje go wam, ponieważ mi jest on niepotrzebny, a będę robił na nowym.
Przerabiałem go sam. Dodałem:
-3 frakcje,
-23 klasy (tylko moje),
-klasy premium są pod flagą G, a elita pod H,
-2 itemy (wow :))
-9 towarów w sklepie,
-monety,
-wytrzymałość itemu,
-rozszerzony hud (dodatkowe informacje),
-obsługa colorchat

Okno statystyk nie działa poprawnie, więc proszę, abyś jaki utalentowany człowiek to poprawił.

Itemy:
-radar: wyświetla wszystkich żywych graczy na radarze,
-dezorientujące noboje: ukrywają celownika przeciwnika

Klasy:

Polacy (CT):
Marszalek - 150 hp, 100 ap, Deagle
Zwiadowca - 90 hp, 50 ap, Scout (1/3), 40% widocznosci, 2 smoke, Usp
Wolny strzelec - 120 hp, 100 ap, Mp5, P228
Szturmowiec - 100 hp, 70 ap, Ak-47, 5 he, 1 smoke, 2 flash, Five-seven
Zolnierz wsparcia - 100 hp, 60 ap, M249, Five-seven
Grenadier - 100 hp, 100 ap, P90, 3 rakiety, P228
Saper - 90 hp, 100 ap, M3, 3 miny, Five-seven
Destruktor - 100 hp, 60 ap, Ak-47, 3 dynamity, P228
Lekarz - 120 hp, 50 ap, Galil, 3 apteczki, Glock18
Grom (Premium) - 140 hp, 100 ap, Xm1014, 3 smoke, 3 flash, Deagle

Niemcy (TT):
General - 160 hp, 100 ap, Five-seven
Snajper - 80 hp, 70 ap, Awp (1/3), Usp
Karabiner - 110 hp, 90 ap, M4A1, Glock18
Lekki zolnierz - 120 hp, 60 ap, Aug, Flash, Glock18
Operator CKM - 90 hp, 50 ap, M249, Glock18
Wsparcie ogniowe - 120 hp, 60 ap, Ump45, 3 rakiety, Five-seven
Mechanik - 80 hp, 60 ap, Xm1014, 3 miny, P228
Komandos - 90 hp, 70 ap, Galil, 4 dynamity, Smoke, Usp
Medyk - 120 hp, 80 ap, Ump45, 2 apteczki, Five-seven
Najemnik (Premium) - 130 hp, 110 ap, Scout (1/4), Famas, Smoke, Flash, Deagle

Elita:
Stalker - 120 hp, 100 ap, Awp, Usp, Mine, Smoke
Zamachowiec - 140 hp, 120 ap, Ak-47, Elites, 3 dynamity, Podwojny skok, Glock18
Marine - 150 hp, 110 ap, M4A1, 5 he, 2 smoke, 2 flash, P228
Berserker - 130 hp, 100 ap. Sg552, +20hp za killa i pelny magazynek, Deagle

Dołączona grafika
/menu - główne menu moda
/klasa - wybierz klase
/klasy - opis klas
/przedmiot (/item) - opis noszonego itemu
/wyrzuc (/drop) - wyrzuca posiadany item
/reset - resetuje umiejętności
/sklep (/shop) - otwiera sklepik
/statystyki - otwiera motd ze statystykami

Dołączona grafika
cod_killxp 5 - exp za zabójstwo
cod_bombxp 20 - exp za pake
cod_winxp 10 - exp za wygraną
cod_dmgxp 1 - exp za obrażenia
cod_dmgtoexp 20 - obrażenia wymagane do otrzymania powyższego expa
cod_kill_monety 1 - monety za zabójstwo
cod_bomb_monety 3 - monety za pake
cod_starthe 3 - ilość granatów he na start rundy
cod_resitem 10 - ilość traconej wytrzymałości za śmierć
cod_statbanner http://t1.gstatic.co...b_gM5U1LnTwzSkQ - adres do banneru na motd ze statystkami

Dołączona grafika
Standardowa:
plik .amxx do /plugins
plik .sma do /scripting
plik .inc do /scripting/include
resources (zasoby) wiadomo gdzie

Dołączona grafika
Załączony plik  CodMod.sma   75,61 KB  685 Ilość pobrań
  CodMod.amxx
Załączony plik  CodMod.amxx   78,17 KB  296 Ilość pobrań

Załączony plik  colorchat.inc   2,48 KB  440 Ilość pobrań

Załączony plik  resources.zip   330,53 KB  517 Ilość pobrań


Proszę o komentarze. :>

Changelog:

v.1.0

-pierwsza wersja moda

v.1.0.1

-zapis monet na nazwe gracza (nick)
-przydzielanie statystyk w jednym menu
-przypisanie frakcji (Polacy dla ct, Niemcy dla tt)

Enjoy !
  • +
  • -
  • 13


#242688 Zamiana funkcji informowania o zdobytym poziomie

Napisane przez gruszka95 w 27.04.2011 22:00

public SprawdzPoziom(id)
{	
	if(poziom_gracza[id] < 10001)
	{
		while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
		{
			poziom_gracza[id]++;			
			client_print(id, 3, "Zdobyles next level. Jest to %i level! Gratuluje", poziom_gracza[id]);
		}
	
		punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
	}
	ZapiszDane(id);
}
proszę ;)
EDIT:Poprawiłem :)
  • +
  • -
  • 2


#242512 Prośba o item

Napisane przez Grzesiek w 27.04.2011 17:12

sprawdz nic nie obiecuje <_<

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#242386 Item na niewidzialność

Napisane przez Grzesiek w 27.04.2011 13:53

niewidzialnosc poradnik

masz <_<
  • +
  • -
  • 1


#197962 Dodawanie frakcji

Napisane przez Lopez. w 20.12.2010 16:22

Pierwsze co robimy to dodajemy nową tablicę np. pod:
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
        "Snajper",
        "Komandos",
        "Strzelec wyborowy",
        "Obronca",
        "Medyk",
        "Wsparcie ogniowe",
        "Saper",
        "Demolitions",
        "Rusher",
        "Rambo (Klasa Premium)"
};

dodajemy

new const frakcje[][]={
        "Brak",
        "Polacy",
        "Rosjanie"
}


zawsze pierwsze musi być Brak potem po przecinkach podajemy nazwy frakcji po ostaniej frakcji przecinka nie ma ilość jest dowolna ale nie przesadzajmy bo potem będzie dużo roboty ;)

dobrze idziemy dalej

dodajemy

enum { NONE = 0,polacy,rosjanie}


dodajemy tablice :

new const nalezy_do[]={
        NONE,
        polacy,
        rosjanie,
        polacy,
        rosjanie,
        polacy,
        polacy,
        rosjanie,
        polacy,
        polacy,
        rosjanie
}

to tutaj ustalamy do której frakcji należy klasa i tak w tym przykładzie Snajper należy do polaków a Komandos do Rosjan

Następnie musimy podmienić funkcje

public WybierzKlase(id)


na tą
public WybierzKlase(id)
{
        new menu = menu_create("Wybierz frakcje:", "Wybierzfrakcje_Handle");
        for(new i = 1;i<sizeof(frakcje);i++){
                menu_additem(menu, frakcje[i]);
        }
        menu_display(id, menu);
}

i dodać tą

public Wybierzfrakcje_Handle(id, menu2, item)
{       
        if(item == MENU_EXIT)
        {
                menu_destroy(menu2);
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }       

        item++;
        frakcja_gracza[id] = item;
        new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
        new klasa[50];
        for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
        {
                if(nalezy_do[i] == item){
                        WczytajDane(id, i);
                        format(klasa, 49, "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
                        menu_additem(menu, klasa);
                }
        }
       
        WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
       
        menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
        menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
        menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
        menu_display(id, menu);
       
        client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
        #if defined BOTY
        if(is_user_bot2(id))
                WybierzKlase_Handle(id, menu, random(sizeof nazwy_klas-1));
        #endif
       
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

w zmiennych globalnych musimy jeszcze dodać

new frakcja_gracza[33]

możemy pod np new const nalezy_do :)

i na koniec musimy podmienić

WybierzKlase_Handle(id, menu, item)

na

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
        client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
       
        if(item == MENU_EXIT)
        {
                menu_destroy(menu);
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }       
       
        item++;
       
        new ile = 0;
        for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
        {
                if(nalezy_do[i] == frakcja_gracza[id]){
                        ile++;
                }
                if(ile == item){
                        item = i;
                        break;
                }
        }
       
       
        if(item == klasa_gracza[id])
                return PLUGIN_CONTINUE;
       
        if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
        {
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
                WybierzKlase(id);
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
       
        if(klasa_gracza[id])
        {
                nowa_klasa_gracza[id] = item;
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
        }
        else
        {
                klasa_gracza[id] = item;
                WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
                Odrodzenie(id);
        }
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

no i kompilujemy i praca skończona ;)

źródło : www.darkgl.amxx.pl

[uwaga=DarkGL]Drobna poprawka[/uwaga]
  • +
  • -
  • 19


#242275 Jak dodać do klasy bazookę Pomóżcie!!!

Napisane przez Grzesiek w 26.04.2011 22:46

poczytaj :]
dodawanie bazooki
  • +
  • -
  • 2


#185192 [QTM COD: MW Mod] Moce GodMode, Noclip i inne

Napisane przez Blood Angel w 02.11.2010 14:54

Witam

Pokaże jak zrobić item który daje nam:
-Nieśmiertelność na X czasu po kliknięciu +use (E)
-NoClip na X czasu po kliknięciu +use (E)

Co to jest NoClip?
Jest to komenda która umożliwia przechodzenie przez ściany.

Nieśmiertelność:
Na sam dół wklejamy:
public godon(id)
{
set_user_godmode(id, 1)
set_task(X.X,"godoff",id,"",0,"a",1)
}
public godoff(id)
{
set_user_godmode(id, 0)
}

X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.

W public DajPrzedmiot:
		case X:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}


W public Odrodzenie:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}


W public UzyjPrzedmiotu:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0) 
{
set_task(0.1,"godon",id,"",0,"a",1);
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
}


NoClip:
Na sam dół wklejamy:
public clipon(id)
{
set_user_noclip(id, 1)
set_task(X.X,"clipoff",id,"",0,"a",1)
}

public clipoff(id)
{
set_user_noclip(id, 0)
}

X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.

W public DajPrzedmiot:
		case XX:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}


W public Odrodzenie:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}


W public UzyjPrzedmiotu:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0) 
{
set_task(0.1,"clipon",id,"",0,"a",1);
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
}


@Edit
Nowe!
Na X czasu można zabić tylko HS!

Na sam dół wklejamy:
public glowaon(id)
{
set_user_hitzones(0, 0, 2)
set_task(X.X, "glowaoff",id,"",0,"a",1)
}

public glowaoff(id)
{
set_user_hitzones(0, 0, 0)
}


W public DajPrzedmiot:
		case X:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}


W public Odrodzenie:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}


W public UzyjPrzedmiotu:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0) 
{
set_task(0.1,"glowaon",id,"",0,"a",1);
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
}

!!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!!
Tego z Only HS nie testowałem! Możliwe że nie działa! Jeśli są błędy proszę pisać PW!
!!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!!

@Edit2
Jak ustawić to dla klasy?

NoClip:
Na sam dół wklejamy:
public clipon(id)
{
set_user_noclip(id, 1)
set_task(X.X,"clipoff",id,"",0,"a",1)
}

public clipoff(id)
{
set_user_noclip(id, 0)
}

X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.

W public UzyjPrzedmiotu:
	if(klasa_gracza[id] == nazwa_klasy) 
{
set_task(0.1,"clipon",id,"",0,"a",1);
}


Niesmiertelnosc:
Na sam dół wklejamy:
public godon(id)
{
set_user_godmode(id, 1)
set_task(X.X,"godoff",id,"",0,"a",1)
}

public godoff(id)
{
set_user_godmode(id, 0)
}

X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.

W public UzyjPrzedmiotu:
	if(klasa_gracza[id] == nazwa_klasy) 
{
set_task(0.1,"godon",id,"",0,"a",1);
}


Zabicie HS:
Na sam dół wklejamy:
public glowaon(id)
{
set_user_hitzones(0, 0, 2)
set_task(X.X, "glowaoff",id,"",0,"a",1)
}

public glowaoff(id)
{
set_user_hitzones(0, 0, 0)
}

X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.

W public UzyjPrzedmiotu:
	if(klasa_gracza[id] == nazwa_klasy) 
{
set_task(0.1,"glowaon",id,"",0,"a",1);
}


@Edit3
Poprawiłem błędy. Teraz nie używa się automatycznie po znalezieniu przedmiotu!

Komentarze mile widziane!

Masz pytanie lub problem? Pisz w dziale Scripting > Pomoc/Pytania


#242202 Brak rozrzutu

Napisane przez Czaso Umilacz w 26.04.2011 19:22

Chodzi ci zapewne o eliminator rozrzutu dla wszystkich klas / jednej klasy / itemu

zacznijmy od klasy/klas

szukasz

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 49)

i dodajesz później

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 20 || klasa_gracza[id] == TWOJA NAZWA || klasa_gracza[id] == TWOJA NAZWA)

I tak w kulko

Do itemu

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == TWOJE ID PRZEDMIOTU)

i przepisujesz do drugiej linijki to co jest w drugiej linijce:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 20

do broni:

if(weapon == CSW_KOD BRONI KTÓRA CHCESZ)
{
      Druga linijka if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 20
}

To jest moje pierwsze tłumaczenie co do tego moda proszę o wyrozumiałość a i wszystko to wpisujesz jeśli do klasy to wg wzoru a do broni to pod tym co do klasy :)
  • +
  • -
  • 2


#242169 Pytanie odnośnie komandos premium

Napisane przez Goliath w 26.04.2011 18:35

Klamry... ^_-

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2