Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

granatnik59 - zdjęcie

granatnik59

Rejestracja: 16.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.12.2011 16:27
-----

Moje posty

W temacie: Błąd prawdopodobnie z sql.

29.06.2011 18:20

Niestety nie ;/
Znalazłem Sponsora i on mi wszystko sponsoruje ja mam jedynie direct admin.
Lecz mogę mu powiedzieć o ma zrobić itp..

Dodano 29 czerwiec 2011 - 22:11:
i jak coś mam ustawione aby adminów czytało z users.ini.
jak włączę na sql to serwer nie działa ; /

W temacie: Błąd prawdopodobnie z sql.

29.06.2011 18:15

nie mam nic takiego ; /
Zainstalowałem chyba najnowszego amxbans,a z amxx.pl
[GmAMXBans] GmAMXBans 1.6 + Poprawki (AMXX.PL) - AMXX.pl: Support AMX Mod X

I niby żadnych błędów nie wyświetla, lecz nie da się nikogo banować, serwera nie dodaje na WWW.

W temacie: Błąd prawdopodobnie z sql.

29.06.2011 17:25

Tak, dodałem,
Lecz tak hosting jest na dedyku który mam sponsorowany, dedyk jest z hostingu hekko.pl
na tym hekko jak wykupie hosting to nie mogę dodać hosta do bazy, lecz na tym dedyku mogę, czy to może mieć coś z tym wspólnego?

W temacie: Błąd prawdopodobnie z sql.

29.06.2011 16:47

Edytowany.

W temacie: Klasa Ninja, jak wywalic wszystkie bronie.

17.04.2011 12:17

Już zrobiłem :)
Znalazłem temat z tym problemem: [CoD Nowy] glock/usp - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Z postu Cypis' wszystko działa czyli tak wygląda całe przykładowe .sma:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

new ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Klasa";
new const opis[] = "Opis";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
        engclient_cmd(id, "weapon_knife");
        switch(get_user_team(id))
        {
                case 1: ham_strip_weapon(id, "weapon_glock18");
                case 2: ham_strip_weapon(id, "weapon_usp");
        }
}

public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;

public Spawn(id)
{
        if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
                return PLUGIN_CONTINUE;
                
        if(!ma_klase[id])
                return PLUGIN_CONTINUE;
                
        engclient_cmd(id, "weapon_knife");
        switch(get_user_team(id))
        {
                case 1: ham_strip_weapon(id, "weapon_glock18");
                case 2: ham_strip_weapon(id, "weapon_usp");
        }
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
{
        if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
        new wId = get_weaponid(weapon)
        if(!wId) return 0
        new wEnt
        while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
        if(!wEnt) return 0
        
        if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)
        
        if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
        ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)
        
        set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
        return 1
}