Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

anachaj - zdjęcie

anachaj

Rejestracja: 11.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.10.2015 07:02
-----

#450538 JailBreak Mod 1.0.6a by Cypis [Aktualizacja]

Napisane przez Cypis' w 23.08.2012 16:52

Jest to jailbreak napisany przez zemnie, ale też w niektórych częściach ktoś mi pomógł ;)

Podziękowania dla:
DarkGL - za pomoc przy static :P
Fili:P - za grafikę do broni

Co on ma w sobie:

  • Zablokowanie dhud
  • Zablokowanie motd
  • Zablokowanie latarki dla TT
  • Zablokowanie kupowania bron
  • Podmienienie napisów w cs
  • Modele pieści, palki i rękawic
  • Usunięcie modelów zabitych graczy
  • Jeżeli prowadzący strzela w przycisk to włącza go
  • Możliwość zablokowania brania broni z automatów i leczenia się
  • Podmienienie dźwięków noża
  • Zredukowano obrażenia od noża o 60%
  • Menu wyboru broni w CT
  • Możliwość zablokowania/odblokowania mikrofonu dla TT
  • Inne menu wyboru Teamów
  • Możliwość wybierania zabaw przez prowadzącego
  • Łatwość dodawania zabaw i życzeń (osobnymi pluginami)
  • Automatyczne otwieranie cel w FD
  • Menu dla prowadzącego "czy dać życzenie dla ostatniego więźnia"
  • Możliwość dawania duszka i fd danym więźniom
  • Żywi nie słyszą martwych
  • Pokazuje na HUD który jest dzień i kto jest prowadzącym
  • Wyświetla na HUD kto jest poszukiwanym

Komendy:


Komendy ogólne:
say /menu - główne menu
say /czasgry - pokazuje czas gry przegranej na serwerze

Komendy dla Więźnia:
say /lr - menu z życzeniami dla ostatniego więźnia

Komendy dla Strażnika:
say /oddaj - menu do oddawania prowadzenia
say /obsluga - jak jestes prowadzacym i nie daleś ostatniemu wieźniowi życzenia to po wpisaniu tego wyskoczy ci ponowanie menu z obsluga
say /guns - menu wyboru broni

+revision - służy do przeszukiwania wieźniów

Komendy dla Admina:
jail_addct "< steamid > / <nick>" - służy do banowania graczy tych ktorych nie ma na serwerze żeby niemogli dojsc do CT (flaga - "d")
jail_delct "< steamid > / <nick>" - służy do odbanowywania graczy żeby mogli dojsc do CT (flaga - "d")
jail_menuban - menu banowania obecnych graczy co sa na serwerze żeby nie mogli dojsc do CT (flaga - "d")

+adminvoice - gdy admin mówi mutuje resztę (flaga - "d")

Komendy dla H@:
jail_cele - służy do tego, aby było można otworzyć cele przyciskiem z menu (flaga - "l")


Obsluga jail_cele:
Spoiler


Cvary:

jail_tt_mikro "0" //Ustawia czy mikro dla TT ma byc od poczatku rundy wlaczone (1) lub wylaczone (0) (Standardowo 0)

jail_tt_to_ct "5" //Ustawiamy ile TT ma przypadać na 1 CT (Standardowo 5)

jail_ct_steam "0" //Ustawiamy czy tylko steam moze dojsc do CT (Standardowo 0)

jail_ct_time "60" //Ustawiamy ile gracz ma przegrac zeby mogl dojsc do CT (Standardowo 60min)

Cvary są dopisane do jailbreak.cfg w confings w "paczce"

Instalacja:

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z JailBreak.rar do folderu cstrike na serwerze.

Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

Natywy i forwardy (tylko dla developerów)
Spoiler


Changelog:
Spoiler


DEBUG:
Spoiler


Plany:

  • Usunięcie korzystania z cs_player_models_api.amxx
  • Dodanie cvarów / natywów / forwardów na prośby userów
  • Naprawienie bugów

Download:
Załączony plik  JailBreak.rar   3,92 MB  16331 Ilość pobrań


Jak znajdziecie jakiś bugi w kodzie to piszcie w temacie spróbuje naprawić
I jeżeli macie jakiś propozycje to też piszcie ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 90


#484196 [ROZWIĄZANE] Zbugowany sklep...

Napisane przez Amaroq w 27.11.2012 21:52

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#325876 Call of Duty: MW Mod Nowy z zapisem na SQL

Napisane przez Cypis' w 23.11.2011 17:46

Moge naprawić ale wtedy bedzie trzeba usunać tabele bo wtedy myślałem troche inaczej.
  • +
  • -
  • 2


#379758 Shop na flagę.

Napisane przez Enson w 12.03.2012 22:34

proszę

ciche chodzenie - 6000$
mniejsza grawitka - 8000$
szybsze chodzenie - 10000$
dodatkowe 100HP - 12000$

Nie podales ile co ma kosztowac wiec takie ceny ustawilem

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#688 Alternative End Round Sounds

Napisane przez bicek w 30.01.2008 11:03

Alternative End Round Sounds
Opis Pluginu:
Alternative End Round Sounds to kontynuacja pluginu roundsounds czyli muzyka na koniec rundy. Plugin działa z plikami *.mp3 jak i *.wav zaleca się stosowanie plików .mp3 z .wav jest więcej problemów. Plugin ma dużo funkcji i jest bardzo prosty w obsłudze.

Instalacja:
Zawartość archiwum wrzucamy do addons/amxmodx do plugins.ini dopisujemy
alt_end_round_sounds.amxx
do folderu soundmisc wrzucamy nasza muzykę i konfigurujemy plugin.

Konfiguracja:
plik roundsound.ini:
ten plik odpowiada za listę utworów które mają się odtwarzać po każdej rundzie, oddzielne dla ct i tt

utwory dopisujesz w następujący sposób
składnia: "plik z muzyką" "drużyna"
"sound/misc/ctwinnar2.wav" "CT"
"sound/misc/twinnar2.wav" "T"

plik prefix-prefixmap.ini:
plik edytujemy tylko wtedy gdy chcemy mieć inną muzykę do wybranych grup map np. zmieniasz nazwę pliku z prefix-prefixmap.ini na cs_.ini i dodajesz wybrana listę
utworów tą samą metodą co w roundsound.ini, od tej pory na wszystkich mapach cs_ będą grane utwory które są wpisane w ten plik.

plik mapname.ini:
praktycznie taka sama zasada działania jak prefix-prefixmap.ini tylko, że plik odpowiada za konkretną mapę, zmieniasz nazwę pliku na de_dus.ini i dopisujesz tam swoją listę utworów do mapy de_dust.

Cvar'y:
ers_enabled <iNum> //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1

ers_player_toggle <iNum> //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1

erc_time_ads <iTime> // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120

erc_random_precache <iMaxTeam or iMax_T-iMax_CT> //ilość plików muzycznych na drużynę, przykład:
gdy do obu drużyn przypisane są po dwa utwory:
erc_random_precache "2"
lub gdy dla Terro są przypisana 2 pliki a dla CT 3 pliki:
erc_random_precache "2-3"

Załączone pliki




#307162 Klasa Predator

Napisane przez ReeBok1993 w 13.10.2011 18:02

Wzorowałem się na predatorze z filmu :)

Opis:
Nazwa: Predator
Opis: Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja
Bronie: FAMAS, HEGRENADE
Zdrowie: 20
Kondycja: 10
Inteligencja: 5
Wytrzymalosc: 15


Stworzyłem tą klase gdyż na serwerze którym się zajmowałem była plaga niewidzialanych klas i perków :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 11


#193963 Exp dla najlepszych 3 graczy

Napisane przez ToRRent w 05.12.2010 10:51

[COD] Exp dla najlepszych 3 graczy na mapie
v0.69

Dołączona grafika
Pod koniec mapy 3 graczy z największą liczbą fragów otrzymują bonusowe doświadczenie

Dołączona grafika
amxmodx
amxmisc
codmod

Dołączona grafika
Do poprawnego działania pluginu wymagany jest najnowszy QTM_CODmod (wersja finalna)

Changelog wersji v0.69:
- Problem z nie pokazywaniem ilości doświadczenia rozwiązany

Dołączona grafika
cod_exp1 "300" // ilosc doswiadczenia za 1 miejsce
cod_exp2 "150" // ilosc doswiadczenia za 2 miejsce
cod_exp3 "75" // ilosc doswiadczenia za 3 miejsce

Dołączona grafika
plik cod_nagrody_exp.sma należy umieścić w addons/amxmodx/scripting
plik cod_nagrody_exp.amxx należy umieścić w addons/amxmodx/plugins

Dołączona grafika
otwórz plik plugins-codmod.ini znajdujący się w addons/amxmodx/configs i pod linijką
QTM_CodMod.amxx
dopisz
cod_nagrody_exp.amxx

Dołączona grafika
Załączony plik  cod_nagrody_exp.sma   3,28 KB  3468 Ilość pobrań
  cod_nagrody_exp.amxx
Załączony plik  cod_nagrody_exp.amxx   4,06 KB  536 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 36


#252738 Lotto - native error (native "cs_get_user_money")

Napisane przez Leihto w 24.05.2011 21:50

Fakt drobny blad :D

Teraz juz nie pokazuje tych logow i wszysko dziala - sprawdzalem :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#252944 Lotto - native error (native "cs_get_user_money")

Napisane przez Leihto w 25.05.2011 17:24

Ad.1
Zrobilem tak:
if(kasa >= 500)
	{
		cs_set_user_money(id, kasa - koszta) 
		ColorChat(id, GREEN,"[Lotto]^x01 Kupiles kupon lotto !")
		ColorChat(id, GREEN,"[Lotto]^x01 Za minute dowiesz sie czy wygrales...")
		ColorChat(id, GREEN,"[Lotto]^x01 Losowanie trwa...")
		set_task(60.0,"kumulacja",id)
	}
	else
	{
		ColorChat(id, GREEN,"[Lotto]^x01 Nie masz tyle kasy!")
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
Czyli jezeli nie ma tyle kasy to mu juz nie doda, tylko wywali napis ze nie ma hajsu :P

Ad.2
W kodzie masz blokade ktora zdejmuje sie dopiero w nowej rundzie :D
public NowaRunda(id) 
{
	zagral[id] = false
}

  • +
  • -
  • 3


#142491 Jak dodać nową klasę

Napisane przez !cex! w 07.06.2010 16:33

Sam o tego doszedłem, ale daje +
  • +
  • -
  • 1


#236436 Umiejętności specjalne

Napisane przez KariiO w 13.04.2011 17:30

2. 1/1 Zabicie z noża
sam dasz radę na 1000%...

3. 1/1 Zabicie z AWP
if(weapon == CSW_AWP)//KNIFE NA AWP , TO CHYBA BYŁO LOGICZNE [quote name="Terry Pratchett"]Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości[/quote]
	{
		if(klasa_gracza[idattacker] == TWOJAKLASA)   //usuwamy losowanie czyli to:  && random(3) == 1
			damage = float(health);
	}

  • +
  • -
  • 1


#236512 Umiejętności specjalne

Napisane przez Goliath w 13.04.2011 20:01

Odporność na miny. Znajdź w publicu DotykMiny:
			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || klasa_gracza[id] == Obronca)
continue;

I zmień na np.:
			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || klasa_gracza[pid] == Obronca || klasa_gracza[pid] == JakasKlasa)
continue;

  • +
  • -
  • 1


#236520 Umiejętności specjalne

Napisane przez Goliath w 13.04.2011 20:25

Przebranie. W case klasy:
ZmienUbranie(id, 0);


1/1 z noża. Tak samo jak z AWP.
	if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == TwojaKlasa)
damage = float(health);
}

  • +
  • -
  • 1


#236414 Umiejętności specjalne

Napisane przez KariiO w 13.04.2011 16:48

Działa czy nie ?
  • +
  • -
  • 1