Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kanrin - zdjęcie

Kanrin

Rejestracja: 11.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.07.2012 18:04
-----

Moje posty

W temacie: [ROZWIĄZANE] Poszukuję pluginu

02.02.2012 10:08

Dzięki to jest to :] Plusik leci :)

Do zamknięcia :)

W temacie: [FFA] Vip 2k11

02.02.2012 09:51

No gratuluje wykonawcy jak i pomysłodawcy :D

Świetny plugin :P VIP nie jest za dobry dla innych ale jest lepszy :] Tak lekko stuningowany co mi się podoba :P

+ Leci :]

W temacie: [TUT]Jak dodać limit statystyk

02.01.2012 16:26

Wszystko świetnie pięknie i przejrzyście :) Ogólnie leci plusik, ale co jeśli chcemy zablokować np kondycje powyżej 300. Mam server 24001 lvl i chcę żeby klasy nie mogły mieć więcej niż 300 kondycji. A resztę normalnie limit poziomu/2. Czy to oznacza, że w Public przyelpunkty_Handle mam zmienić tylko kod do Kondycji i zmieniam tylko :
new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;
na to:
new max_statystyka = limit_kondycji;
??

W temacie: Przerabianie klasy na premium

11.04.2011 18:13

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, GREEN, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest premium
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,1,1,1 ,kRenderTransAlpha, 40);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);

ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}


/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Proszę o pomoc! Gdy włączam tą klase nie mam na niej zredukowanej Widoczności do 40. A po zmienieniu klasy na inną gravitacja wynosi 200. Nie chcę nic "grzebać" w sma bo znając mnie to zepsuje :) Dam + temu który mi pomoże :)