Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Junior - zdjęcie

Junior

Rejestracja: 10.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.08.2011 12:14
-----

Moje tematy

amxbans bez www

13.08.2011 18:51

Witam,
mam pytanie musze miec skonfigurowana strone www abyz uzywac amxbans tylko na serwerze??

Problem z Fireballem diablo 5.9l

01.07.2011 19:46

Witam,

Mam problem z Fb otoz
mam moc z fb i w pewnym sensie dziala ale
gdy atakuje z kosy to zamiast 1 na 5 sec leci i z 10 na raz a jak przytrzymam atak to juz w ogole z 100 ;))

moglby mi ktos z tym pomoc??

moce dla klas

29.06.2011 18:51

Witam,
Napisałby mi kto tutka jak zrobic moc z

1.totemu leczenia (aby klasa dostawala x totemkow)
2.totemu ognia
3.Fireballa ale takiego ktorego mozna uzyc atakujac (LPM) na nozu ???

dzięki z gory xD

maly problem z frakcja

28.06.2011 15:56

Witam,
Dodalem 3 frakcje i wyskakuja mi jakies 2 bledy kompletnie nie wiem o co w nich chodzi :/

dbmod_5.9l.sma(4769 -- 4771) : error 001: expected token: ",", but found "new"
dbmod_5.9l.sma(4840 -- 4842) : error 001: expected token: ",", but found "new"


oto te linijki
format(text2, 511,"\yWojownicy: ^n\w1. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yLucznik^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yRycerz^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yWojownik^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yLotr^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yZwiadowca^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8],player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13]

new szosta



format(text5, 511,"\yZlodzieje: ^n\w1. \yBard^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yPielgrzym^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yZlodziej^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yMnich^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yZabojca^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yAgent^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yAkrobata^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16],player_class_lvl[id][17],player_class_lvl[id][18],player_class_lvl[id][19],player_class_lvl[id][20]

new siodma



proszę o szybka pomoc :)

wampiryzm zalezny od int

27.06.2011 16:49

Witam,
Pokazalby mi ktos jak zrobic wampiryzm ktory zalezy od int ??

np:
chce aby klasa 50 miala na początku i przy kazdej 5int zwiekszalo wampiryzm o 1 i aby max wampiryzmu byl 400


Zrobilem cos takiego:

public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
{
	if (player_b_vampire[attacker_id] > 0)
	{
		change_health(attacker_id,player_b_vampire[attacker_id],0,"")
	}
	if (c_vampire[attacker_id] > 10 <= 100 - c_vampire[attacker_id]+player_intelligence[id]*20)
	{
		change_health(attacker_id,c_vampire[attacker_id],0,"")
	}	
}

niby sie skompilowalo ale to oto chodzi ??