Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Amazing
Rejestracja: 04.04.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.10.2012 12:55




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 61
- Odwiedzin: 4 710
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 32 lat
- Urodziny: Luty 11, 1993
-
Imię
Sebastian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Ciechanów
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Amazing nie posiada znajomych
#338535 [ROZWIĄZANE] cvars - nie wiem jaki
Napisane przez WazzaP
w 23.12.2011 11:54
#330152 [ROZWIĄZANE] entity_get_string
Napisane przez DarkGL
w 04.12.2011 15:35
public pfn_touch(ptr, ptd)
{
if (ptd != 0 && ptr != 0 && pev_valid ( ptd ) && pev_valid ( ptr ) )
{
new ptrname[32], ptdname[32], ptrModel[32]
entity_get_string(ptr, EV_SZ_classname, ptrname, 31)
entity_get_string(ptd, EV_SZ_classname, ptdname, 31)
if(equal(ptrname, "grenade") && equal(ptdname, "player")) {
new ptrOwner = entity_get_edict(ptr, EV_ENT_owner)
new bool:HitFriend=false
new ObeyFF = get_cvar_num("amx_obeyff") ? 1:0
new FFOn = get_cvar_num("mp_friendlyfire") ? 1:0
if(!FFOn && ObeyFF) {
if(get_user_team(ptd) == get_user_team(ptrOwner)) {
HitFriend=true
}
}
if(!HitFriend && informacje_przedmiotu_gracza[ptrOwner][0] == Mozdzierz) {
entity_get_string(ptr, EV_SZ_model, ptrModel, 31)
if (equali(ptrModel,"models/w_smokegrenade.mdl")) {
emit_sound(ptr, CHAN_ITEM, "weapons/ric_metal-1.wav", 0.7, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
emit_sound(ptd, CHAN_BODY, "player/bhit_flesh-1.wav", 0.7, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ptd, ptr, ptrOwner, get_user_health(ptd) , 1);
}
}
}
}
}
#329818 Naprawa pluginu say filter
Napisane przez Kaleka
w 03.12.2011 21:50
błąd:
znajdź:
"/w",
zamień na
"/w"
Czyli usuń przecinek
W załączniku działająca wersja
Załączone pliki
-
SayFilter.sma 679 bajtów 56 Ilość pobrań
SayFilter.amxx
-
SayFilter.amxx 1,64 KB 2 Ilość pobrań
#289136 Dodanie HUD do pluginu
Napisane przez
Skull3D
w 29.08.2011 14:54
Sma:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
new Odliczanie[33]
public plugin_init()
{
register_plugin("Grav", "0.1", "LOL")
register_logevent("round_start", 2, "1=Round_Start")
}
public round_start(){
new iPlayers[32], iNum;
get_players(iPlayers, iNum);
for(new g = 0; g<iNum ;g++){
new id = iPlayers[g];
UruchomOdliczanie(id);
}
}
public UruchomOdliczanie(id)
{
set_cvar_num("sv_gravity",250)
Odliczanie[id] = 10
if(task_exists(id + 3431))
{
remove_task(id + 3431)
}
set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Koniec(task_id)
{
new id = task_id - 3431
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.1, 0.2, 2, 0.02, 1.0, 0.01)
show_hudmessage(id, "Koniec grawitacji za %d sekund", Odliczanie[id])
Odliczanie[id] -= 1
if(Odliczanie[id] <= 0)
{
if(task_exists(task_id))
{
remove_task(task_id)
}
set_cvar_num("sv_gravity",800)
}
}
Amxx - http://amxx.pl/kompi...=zp_gravity.sma
#288739 Licznik wygranych rund między ludzimi/zombie
Napisane przez ric0
w 28.08.2011 21:36
#215248 Easy End Round Sounds
Napisane przez DarkGL
w 12.02.2011 21:59

Nowa wersja http://amxx.pl/topic...end-round-sound
Pewnie niektórzy powiedzą że jest już coś takiego a no jest ![]()
czym wyróżnia się ten plugin ?
- Optymalny
- Opcja pokazywania playlisty
- Łatwość dodawania nowych utworów (żadnego dodawania do pliku .ini plugin sam to robi !)
- Cvary pozwalają naprawdę dużo zmienić

- Informacje dla graczy o granym utworze (4 sposoby wysyłania wiadomości można je łączyć
) - Obsluga wav i mp3 (moga byc pomieszane)
- Możliwość wyboru czy plugin ma iść po kolei czy losować grany utwór
piszcie co dodać/zmienić w pluginie
@Update
- Drobny bug
@Update2
- Naprawa drobnego bugu
- Dodanie możliwości wybrania kanałów wysyłania wiadomości o granym utworze
- Poprawki estetyczne
@Update 3
- Dodanie menu przy komendzie /roundsound
- Dodanie możliwości tworzenia playlisty przez usera (roundsound_playlist_on)
@Update 4
- Filtracja utwórów wcześniej wczytywało wszystko nie tylko pliki mp3/wav
@Update 5
- Nazwy plikow moga mieć w sobie spacje wczesniej nie mogly
@Update 6
- Naprawa bugów
@Update 7
- Drobne Zmiany

//tag widoczny przy komunikatach wysyłanych przez plugin roundsound_tag AMXX.PL //w jaki sposob ma wysylac informacje o granym utworze a - center b - hud c - status text mozna laczyc np ab - pokaże w hudzie i center jeśli podamy nic nie wyświetli sie nigdzie roundsound_information_play abc //jak czesto ma sie pojawiac info o dostepnych komendach ustawienie na 0 wyłącza pokazywanie informacji roundsound_information_show 300 //sciezka do folderu z muzyka dla CT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter roundsound_ct_path misc/CT //sciezka do folderu z muzyka dla TT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter roundsound_tt_path misc/TT // 0 - nie mozna uzyc komendy /playlista 1 - mozna plugin sam generuje playliste 2 - mozna admin musi stworzyc playliste (folder configs pliki ctplaylist.txt i ttplaylist.txt) roundsound_playlist_on 1 //czy mozna uzyc komendy /roundsound pozwalajace na graczowi na wylaczenie/wlaczenie dla siebie roundsounda roundsound_roundsound_on 1 //ma odgrywac utwory po kolei czy losowo 0 - po kolei 1 - losowo roundsound_mode 0

w czacie
/roundsound
i
/playlista
Dodawanie utworow do grania odbywa sie poprzez wrzucenie pliku do folderów do których podalismy sciezke w cvarach ![]()
Jeśli chcemy wysyłać poprzez tutor musimy wrzucić pliki która są w archiwum tutor.rar ![]()

![]()
![]()
![]()
![]()
(włączone wszystkie flagi tutor został usunięty)
sound.rar 2,27 MB 9582 Ilość pobrań
roundsound.sma 10,21 KB 9481 Ilość pobrań
roundsound.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Amazing
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
