Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Amazing - zdjęcie

Amazing

Rejestracja: 04.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.10.2012 12:55
-----

#338535 [ROZWIĄZANE] cvars - nie wiem jaki

Napisane przez WazzaP w 23.12.2011 11:54

http://amxx.pl/topic/1289-widok-kamer/
http://amxx.pl/topic...post__p__302714
  • +
  • -
  • 1


#330152 [ROZWIĄZANE] entity_get_string

Napisane przez DarkGL w 04.12.2011 15:35

public pfn_touch(ptr, ptd) 

{ 

	if (ptd != 0 && ptr != 0 && pev_valid ( ptd ) && pev_valid ( ptr ) )

	{

		new ptrname[32], ptdname[32], ptrModel[32] 

		entity_get_string(ptr, EV_SZ_classname, ptrname, 31) 

		entity_get_string(ptd, EV_SZ_classname, ptdname, 31) 

		if(equal(ptrname, "grenade") && equal(ptdname, "player")) { 

			new ptrOwner = entity_get_edict(ptr, EV_ENT_owner)

			

			new bool:HitFriend=false

			new ObeyFF = get_cvar_num("amx_obeyff") ? 1:0

			new FFOn = get_cvar_num("mp_friendlyfire") ? 1:0

			if(!FFOn && ObeyFF) {

				if(get_user_team(ptd) == get_user_team(ptrOwner)) {

					HitFriend=true

				}

			}

			

			if(!HitFriend && informacje_przedmiotu_gracza[ptrOwner][0] == Mozdzierz) {

				entity_get_string(ptr, EV_SZ_model, ptrModel, 31) 

				if (equali(ptrModel,"models/w_smokegrenade.mdl")) { 

					emit_sound(ptr, CHAN_ITEM, "weapons/ric_metal-1.wav", 0.7, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

					emit_sound(ptd, CHAN_BODY, "player/bhit_flesh-1.wav", 0.7, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

					ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ptd, ptr, ptrOwner, get_user_health(ptd) , 1);

				} 

			}

		} 

	} 

} 


  • +
  • -
  • 1


#329818 Naprawa pluginu say filter

Napisane przez Kaleka w 03.12.2011 21:50

Taki plugin już dawno jest na amxx, wystarczy poszukać ; )

błąd:
znajdź:
	"/w",


zamień na
   "/w"


Czyli usuń przecinek :facepalm2:

W załączniku działająca wersja

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#289136 Dodanie HUD do pluginu

Napisane przez Skull3D w 29.08.2011 14:54

Lap:
Sma:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new Odliczanie[33]

public plugin_init()
{
    register_plugin("Grav", "0.1", "LOL")
    register_logevent("round_start", 2, "1=Round_Start")
}

public round_start(){
    new iPlayers[32], iNum;
    get_players(iPlayers, iNum);
    
    for(new g = 0; g<iNum ;g++){
   	 
    new id = iPlayers[g];
   	 
    UruchomOdliczanie(id);
}
}

public UruchomOdliczanie(id)
{
    	set_cvar_num("sv_gravity",250)
   	 
    	Odliczanie[id] = 10
   	 
    	if(task_exists(id + 3431))
    	{
            	remove_task(id + 3431)
    	}
    	set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b")
   	 
    	return PLUGIN_CONTINUE
}

public Koniec(task_id)
{
    	new id = task_id - 3431
   	 
    	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.1, 0.2, 2, 0.02, 1.0, 0.01)
    	show_hudmessage(id, "Koniec grawitacji za %d sekund", Odliczanie[id])
   	 
    	Odliczanie[id] -= 1
   	 
    	if(Odliczanie[id] <= 0)
    	{
            	if(task_exists(task_id))
            	{
                    	remove_task(task_id)
            	}
            	set_cvar_num("sv_gravity",800)
    	}
}



Amxx - http://amxx.pl/kompi...=zp_gravity.sma


#288739 Licznik wygranych rund między ludzimi/zombie

Napisane przez ric0 w 28.08.2011 21:36

http://forums.allied...ad.php?t=132130

Proszę.
  • +
  • -
  • 1


#215248 Easy End Round Sounds

Napisane przez DarkGL w 12.02.2011 21:59

opis.png

Nowa wersja http://amxx.pl/topic...end-round-sound

Pewnie niektórzy powiedzą że jest już coś takiego a no jest biggrin.gif
czym wyróżnia się ten plugin ?

  • Optymalny
  • Opcja pokazywania playlisty
  • Łatwość dodawania nowych utworów (żadnego dodawania do pliku .ini plugin sam to robi !)
  • Cvary pozwalają naprawdę dużo zmienić wink.gif
  • Informacje dla graczy o granym utworze (4 sposoby wysyłania wiadomości można je łączyć smile.gif )
  • Obsluga wav i mp3 (moga byc pomieszane)
  • Możliwość wyboru czy plugin ma iść po kolei czy losować grany utwór

piszcie co dodać/zmienić w pluginie
@Update

  • Drobny bug

@Update2

  • Naprawa drobnego bugu
  • Dodanie możliwości wybrania kanałów wysyłania wiadomości o granym utworze
  • Poprawki estetyczne

@Update 3

  • Dodanie menu przy komendzie /roundsound
  • Dodanie możliwości tworzenia playlisty przez usera (roundsound_playlist_on)

@Update 4

  • Filtracja utwórów wcześniej wczytywało wszystko nie tylko pliki mp3/wav

@Update 5

  • Nazwy plikow moga mieć w sobie spacje wczesniej nie mogly

@Update 6

  • Naprawa bugów

@Update 7

  • Drobne Zmiany

cvary.png



//tag widoczny przy komunikatach wysyłanych przez plugin
roundsound_tag AMXX.PL
//w jaki sposob ma wysylac informacje o granym utworze a - center b - hud c - status text mozna laczyc np ab - pokaże w hudzie i center jeśli podamy nic nie wyświetli sie nigdzie
roundsound_information_play abc
//jak czesto ma sie pojawiac info o dostepnych komendach ustawienie na 0 wyłącza pokazywanie informacji
roundsound_information_show 300
//sciezka do folderu z muzyka dla CT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter
roundsound_ct_path misc/CT
//sciezka do folderu z muzyka dla TT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter
roundsound_tt_path misc/TT
// 0 - nie mozna uzyc komendy /playlista 1 - mozna plugin sam generuje playliste 2 - mozna admin musi stworzyc playliste (folder configs pliki ctplaylist.txt i ttplaylist.txt)
roundsound_playlist_on 1
//czy mozna uzyc komendy /roundsound pozwalajace na graczowi na wylaczenie/wlaczenie dla siebie roundsounda
roundsound_roundsound_on 1
//ma odgrywac utwory po kolei czy losowo 0 - po kolei 1 - losowo
roundsound_mode 0

komendy.png
w czacie
/roundsound
i
/playlista
inneinformacje.png
Dodawanie utworow do grania odbywa sie poprzez wrzucenie pliku do folderów do których podalismy sciezke w cvarach inlove.gif
Jeśli chcemy wysyłać poprzez tutor musimy wrzucić pliki która są w archiwum tutor.rar smile.gif
ss.png
thumb_amxx_1297543853__beztytulu.jpg
thumb_amxx_1297544008__cs_assault0001.jp
thumb_amxx_1297699983__de_contra0000.jpg
thumb_amxx_1297617656__cs_assault0001.jp
(włączone wszystkie flagi tutor został usunięty)
download.png
Załączony plik  sound.rar   2,27 MB  9564 Ilość pobrań

Załączony plik  roundsound.sma   10,21 KB  9466 Ilość pobrań
  roundsound.amxx


  • +
  • -
  • 92