Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dawidson111 - zdjęcie

Dawidson111

Rejestracja: 03.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.06.2014 23:54
-----

#296320 Zbugowane LVL QTM Cod Mod

Napisane przez Ciuchcia:D w 15.09.2011 05:14

I wiem czemu tak ci sie robi

Znajdz

public SprawdzPoziom(id)
{	
	if(poziom_gracza[id] < 201) // tam co jest 201 wpisz jaki chcesz miec maksymalny lvl w codzie
	{


Tu masz sma co ci zrobilem

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#296357 Zbugowane LVL QTM Cod Mod

Napisane przez Ciuchcia:D w 15.09.2011 12:53

I co dziala ci ?
  • +
  • -
  • 1


#296359 Zbugowane LVL QTM Cod Mod

Napisane przez Ciuchcia:D w 15.09.2011 13:00

Masz coo do rakiety

public StworzRakiete(id)
{
	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykrzystales juz wszystkie rakiety!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 3.0 > get_gametime())
	{
		client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 3 sekundy!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (is_user_alive(id))
	{	
		if(inteligencja_gracza[id] < 1)
			client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic rakiete, zwieksz inteligencje!");
		
		poprzednia_rakieta_gracza[id] = get_gametime();
		ilosc_rakiet_gracza[id]--;
		
		new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
		
		entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
		
		new Ent = create_entity("info_target");
		
		entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Rocket");
		entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
		
		vAngle[0] *= -1.0;
		
		entity_set_origin(Ent, Origin);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
		
		entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
		entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
		
		VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Tylko zamien
  • +
  • -
  • 1


#238769 Logi CodMod

Napisane przez Grzesiek w 18.04.2011 22:00

co do tych pierwszych logów to zapewniam cię teraz że się nie pokażą :rolleyes:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#238608 Logi CodMod

Napisane przez Bialy^ w 18.04.2011 17:28

Po pierwsze zreczność to odporność, zwinność to szybkość,
Po drugie czy wpisałeś w plugins.ini jak masz QTM_CodMod.amxx debug?
  • +
  • -
  • 1


#238606 Logi CodMod

Napisane przez Grzesiek w 18.04.2011 17:24

zobacz teraz <_<

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#237149 [PROŚBA] Poprawa 2 pluginów ( JB )

Napisane przez Goliath w 15.04.2011 17:37

Zobacz, czy działa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1