Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Spartanin - zdjęcie

Spartanin

Rejestracja: 30.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.04.2011 13:49
-----

#232030 Przeróbka diablo

Napisane przez Spartanin w 01.04.2011 13:03

Level koło postaci w /klasa w standardowym silniku wygląda tak:

public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[10]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,9)
new text[512]
new keys = read_flags(flags)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase : ^n")

for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Poziom :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}

show_menu(id, keys, text)
}

Oczywiście jest to fragment kodu samego Menu wybierania klasy.
  • +
  • -
  • 1