Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ARKADIOOs - zdjęcie

ARKADIOOs

Rejestracja: 26.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.08.2012 09:33
-----

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] Przekierowanie na niechcianą stronę

27.05.2012 19:31

Witam mam problem z forum a dokładnie nie moge wejść na stronę http://headkillers.pl bo przekierowuje mnie na google.pl a teraz na http://zaseroloa.tk/22293712.html . Przeszukiwałem ftp ale nie mam pojęcia gdzie to jest . Proszę o pomoc i z góry dziękuje

[ROZWIĄZANE] 50 k lvl

22.05.2012 16:09

Witam chciałbym na swoim serwerze zmienić max lvl na 50k lvl ale jak wiadomo w nowym codzie nie można mieć takiego lvla.Przerobiłem silnik pod tabele expa ale nadal jest bug z lvl po osiągnięci max lvl czyli 44001 na następnej mapce doświadczenie jest na minusie . Czy jest możliwość zrobienia max 50001 lvl , jeżeli tak to jak .
Za pomoc z góry dziękuje

Bug z lvl

19.05.2012 17:01

Witam przerobiłem silnik pod tabelę expa , Wszystko było ok lecz gdy wbije się max lvl to po zmianie mapy klasa buguje sie i jest 1 lvl i cały exp na minusie .
do tego są errory :
[0] QTM_CodMod_551709.sma::PobierzDoswiadczeniePoziomu (line 5838)
L 05/19/2012 - 17:00:09: [AMXX] [1] QTM_CodMod_551709.sma::PobierzDoswiadczeniePoziomu (line 5838)
L 05/19/2012 - 17:00:09: [AMXX] [2] QTM_CodMod_551709.sma::PokazInformacje (line 5588)

[ROZWIĄZANE] Proszę o pomoc przy klasie

09.04.2012 07:11

Proszę o pomoc przy mojej klasie przy komplikacji sa błędy i nie wiem jak je usunąc


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
new const nazwa[] = "DmGz(Premium)";
new const opis[] = "10+int obrazen multi jump autobh";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 300;
new const kondycja = 400;
new const inteligencja = 200;
new const wytrzymalosc = 300;
new skoki[33];
new bool:ma_perk[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
registerHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
v
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[DmGz(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
return FMRES_IGNORED;
}

Prosze o dodanie perka dla klasy

07.04.2012 13:55

Poszę alby dodac perka Naboje Pulkownika do klasy

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>

new const nazwa[] = "DmGz(Premium)";
new const opis[] = "10+int obrazen multi jump autobh";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 300;
new const kondycja = 400;
new const inteligencja = 200;
new const wytrzymalosc = 300;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[DmGz(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;

return FMRES_IGNORED;
}

public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE

if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;

new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);

set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

}
return FMRES_IGNORED;
}