Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
ARKADIOOs
Rejestracja: 26.03.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.08.2012 09:33





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 14
- Odwiedzin: 1 424
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Listopad 17, 1995
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
DyS
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
ARKADIOOs nie posiada znajomych
Moje tematy
[ROZWIĄZANE] Przekierowanie na niechcianą stronę
27.05.2012 19:31
Witam mam problem z forum a dokładnie nie moge wejść na stronę http://headkillers.pl bo przekierowuje mnie na google.pl a teraz na http://zaseroloa.tk/22293712.html . Przeszukiwałem ftp ale nie mam pojęcia gdzie to jest . Proszę o pomoc i z góry dziękuje
[ROZWIĄZANE] 50 k lvl
22.05.2012 16:09
Witam chciałbym na swoim serwerze zmienić max lvl na 50k lvl ale jak wiadomo w nowym codzie nie można mieć takiego lvla.Przerobiłem silnik pod tabele expa ale nadal jest bug z lvl po osiągnięci max lvl czyli 44001 na następnej mapce doświadczenie jest na minusie . Czy jest możliwość zrobienia max 50001 lvl , jeżeli tak to jak .
Za pomoc z góry dziękuje
Za pomoc z góry dziękuje
Bug z lvl
19.05.2012 17:01
Witam przerobiłem silnik pod tabelę expa , Wszystko było ok lecz gdy wbije się max lvl to po zmianie mapy klasa buguje sie i jest 1 lvl i cały exp na minusie .
do tego są errory :
[0] QTM_CodMod_551709.sma::PobierzDoswiadczeniePoziomu (line 5838)
L 05/19/2012 - 17:00:09: [AMXX] [1] QTM_CodMod_551709.sma::PobierzDoswiadczeniePoziomu (line 5838)
L 05/19/2012 - 17:00:09: [AMXX] [2] QTM_CodMod_551709.sma::PokazInformacje (line 5588)
do tego są errory :
[0] QTM_CodMod_551709.sma::PobierzDoswiadczeniePoziomu (line 5838)
L 05/19/2012 - 17:00:09: [AMXX] [1] QTM_CodMod_551709.sma::PobierzDoswiadczeniePoziomu (line 5838)
L 05/19/2012 - 17:00:09: [AMXX] [2] QTM_CodMod_551709.sma::PokazInformacje (line 5588)
[ROZWIĄZANE] Proszę o pomoc przy klasie
09.04.2012 07:11
Proszę o pomoc przy mojej klasie przy komplikacji sa błędy i nie wiem jak je usunąc
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
new const nazwa[] = "DmGz(Premium)";
new const opis[] = "10+int obrazen multi jump autobh";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 300;
new const kondycja = 400;
new const inteligencja = 200;
new const wytrzymalosc = 300;
new skoki[33];
new bool:ma_perk[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
registerHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
v
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[DmGz(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
return FMRES_IGNORED;
}
Prosze o dodanie perka dla klasy
07.04.2012 13:55
Poszę alby dodac perka Naboje Pulkownika do klasy
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
new const nazwa[] = "DmGz(Premium)";
new const opis[] = "10+int obrazen multi jump autobh";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 300;
new const kondycja = 400;
new const inteligencja = 200;
new const wytrzymalosc = 300;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[DmGz(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
return FMRES_IGNORED;
}
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
new const nazwa[] = "DmGz(Premium)";
new const opis[] = "10+int obrazen multi jump autobh";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 300;
new const kondycja = 400;
new const inteligencja = 200;
new const wytrzymalosc = 300;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[DmGz(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
return FMRES_IGNORED;
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: ARKADIOOs
- Regulamin