mam problem nie mogę skompilować xp moda , proszę o edytację
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
xp.sma(60) : error 021: symbol already defined: "LEVELS"
xp.sma(76) : error 017: undefined symbol "RegisterHam"
xp.sma(76) : warning 215: expression has no effect
xp.sma(76) : warning 215: expression has no effect
xp.sma(76) : warning 215: expression has no effect
xp.sma(76) : error 001: expected token: ";", but found ")"
xp.sma(76) : error 029: invalid expression, assumed zero
xp.sma(76) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
5 Errors.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wymaginowany
Rejestracja: 20.03.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.06.2011 22:02




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 11
- Odwiedzin: 3 471
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
p-ce
Kontakt
1
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Wymaginowany nie posiada znajomych
Moje tematy
Xp kto skompiluje ?
27.05.2011 22:09
kompilacja klasy
07.05.2011 18:10
witam nie mogę skompilować klasy dlatego zwracam się do was proszę o przerobienie kodu
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Ciezki Strzelec Wsparcia";
new const opis[] = "Klasa premium, Dostaje 3 rakiety , Jego DMG jest wiekszy o 30";
new const bronie = 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_ham(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s by SOLUFKA", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[%s] Jest to klasa Premium, Koszt to 5 zl+vat sms/przelew.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Niestety wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 1.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co sekunde!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
{public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage-=35, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
SKILLMOD Edytacja
21.04.2011 10:11
witam piszę z prośbą o edytowanie pluginu , mój problem polega na tym że nie chce aby pojawiał się na say [Spawacz el. Drewnianych]chodzi mi o to aby było normalnie Nick:tekst
zrobiłem to ale wyskakują mi błędy ale wyświetla się i crashuje serwera po 2 godzinach wyłącza się i muszę redinstal.
zrobiłem to ale wyskakują mi błędy ale wyświetla się i crashuje serwera po 2 godzinach wyłącza się i muszę redinstal.
2 serwery na 1 zapisie
21.04.2011 09:03
cześć stawiam + za pomoc 
chcę zrobić aby EXP zapisywał się z 2 serwerów to znaczy. że jak wejdę na jeden serwer zapisze mi się tam np. 2000expa i jak wejdę na drugi to będę miał tyle samo i w tym problem jak to zrobić , jak wyżej wspomniałem + za pomoc
chcę zrobić aby EXP zapisywał się z 2 serwerów to znaczy. że jak wejdę na jeden serwer zapisze mi się tam np. 2000expa i jak wejdę na drugi to będę miał tyle samo i w tym problem jak to zrobić , jak wyżej wspomniałem + za pomoc
Skompiluje ktoś ?
15.04.2011 15:47
witam mam problem z round sound nie mogę skompilować wyskakuje mi błąd
a tutaj plik .sma
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team sound.sma(7) : error 021: symbol already defined: "register_event" 1 Error. Could not locate output file sound.amxx (compile failed).
a tutaj plik .sma
//RoundSound.amxx -by PaintLancer
#include <amxmodx>
public plugin_init()
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio","t_win","a","4&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio","ct_win","a","4&%!MRAD_ctwin")
}
public t_win()
{
new rand = random_num(0,4)
client_cmd(0,"stopsound")
switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon6")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon7")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon8")
case 3: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon9")
case 4: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon10")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public ct_win()
{
new rand = random_num(0,4)
client_cmd(0,"stopsound")
switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon1")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon2")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon3")
case 3: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon4")
case 4: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon5")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/cs-moon1.mp3")
precache_sound("misc/cs-moon2.mp3")
precache_sound("misc/cs-moon3.mp3")
precache_sound("misc/cs-moon4.mp3")
precache_sound("misc/cs-moon5.mp3")
precache_sound("misc/cs-moon6.mp3")
precache_sound("misc/cs-moon7.mp3")
precache_sound("misc/cs-moon8.mp3")
precache_sound("misc/cs-moon9.mp3")
precache_sound("misc/cs-moon10.mp3")
return PLUGIN_CONTINUE
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: Wymaginowany
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość