Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wymaginowany - zdjęcie

Wymaginowany

Rejestracja: 20.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.06.2011 22:02
*----

Moje tematy

Xp kto skompiluje ?

27.05.2011 22:09

mam problem nie mogę skompilować xp moda , proszę o edytację

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

xp.sma(60) : error 021: symbol already defined: "LEVELS"
xp.sma(76) : error 017: undefined symbol "RegisterHam"
xp.sma(76) : warning 215: expression has no effect
xp.sma(76) : warning 215: expression has no effect
xp.sma(76) : warning 215: expression has no effect
xp.sma(76) : error 001: expected token: ";", but found ")"
xp.sma(76) : error 029: invalid expression, assumed zero
xp.sma(76) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
5 Errors.

kompilacja klasy

07.05.2011 18:10

witam nie mogę skompilować klasy dlatego zwracam się do was proszę o przerobienie kodu

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1) 

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Ciezki Strzelec Wsparcia";
new const opis[] = "Klasa premium, Dostaje 3 rakiety , Jego DMG jest wiekszy o 30";
new const bronie = 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
                register_ham(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public plugin_precache()
{
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s by SOLUFKA", nazwa);
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		ColorChat(id, RED, "[%s] Jest to klasa Premium, Koszt to 5 zl+vat  sms/przelew.", nazwa)
		return COD_STOP;
	}
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Niestety wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 1.0 > get_gametime())
	{
		client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co sekunde!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (is_user_alive(id))
	{
		poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
		ilosc_rakiet_gracza[id]--;

		new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
		
		entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
	
		new Ent = create_entity("info_target");
	
		entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
		entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
	
		vAngle[0] *= -1.0;
	
		entity_set_origin(Ent, Origin);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
	
		entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
		entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
	
		VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	

	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);	
	
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32); 
	write_byte(20); 
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
	
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i];
		
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}	

public ResetHUD(id)
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;

public client_disconnect(id)
{
	new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(ent > 0)
	{
		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
	}

{public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;    
public cod_class_disabled(id)   
ma_klase[id] = false;    
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) 
   
if(!is_user_connected(idattacker))              
return HAM_IGNORED;             
if(!ma_klase[idattacker])               
return HAM_IGNORED;                     
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage-=35, 0.0, idinflictor, damagebits);                 
return HAM_IGNORED;  
}

SKILLMOD Edytacja

21.04.2011 10:11

witam piszę z prośbą o edytowanie pluginu , mój problem polega na tym że nie chce aby pojawiał się na say [Spawacz el. Drewnianych]chodzi mi o to aby było normalnie Nick:tekst

zrobiłem to ale wyskakują mi błędy ale wyświetla się i crashuje serwera po 2 godzinach wyłącza się i muszę redinstal.

2 serwery na 1 zapisie

21.04.2011 09:03

cześć stawiam + za pomoc :)
chcę zrobić aby EXP zapisywał się z 2 serwerów to znaczy. że jak wejdę na jeden serwer zapisze mi się tam np. 2000expa i jak wejdę na drugi to będę miał tyle samo i w tym problem jak to zrobić , jak wyżej wspomniałem + za pomoc :)

Skompiluje ktoś ?

15.04.2011 15:47

witam mam problem z round sound nie mogę skompilować wyskakuje mi błąd
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

sound.sma(7) : error 021: symbol already defined: "register_event"

1 Error.
Could not locate output file sound.amxx (compile failed).

a tutaj plik .sma
//RoundSound.amxx -by PaintLancer

#include <amxmodx>

public plugin_init()
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio","t_win","a","4&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio","ct_win","a","4&%!MRAD_ctwin")
}

public t_win()
{
new rand = random_num(0,4)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon6") 
case 1: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon7") 
case 2: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon8") 
case 3: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon9") 
case 4: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon10") 
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
new rand = random_num(0,4)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon1") 
case 1: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon2") 
case 2: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon3") 
case 3: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon4") 
case 4: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon5") 
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/cs-moon1.mp3") 
precache_sound("misc/cs-moon2.mp3") 
precache_sound("misc/cs-moon3.mp3") 
precache_sound("misc/cs-moon4.mp3") 
precache_sound("misc/cs-moon5.mp3") 
precache_sound("misc/cs-moon6.mp3") 
precache_sound("misc/cs-moon7.mp3") 
precache_sound("misc/cs-moon8.mp3") 
precache_sound("misc/cs-moon9.mp3") 
precache_sound("misc/cs-moon10.mp3") 

return PLUGIN_CONTINUE
}