mam problem nie mogę skompilować xp moda , proszę o edytację
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
xp.sma(60) : error 021: symbol already defined: "LEVELS"
xp.sma(76) : error 017: undefined symbol "RegisterHam"
xp.sma(76) : warning 215: expression has no effect
xp.sma(76) : warning 215: expression has no effect
xp.sma(76) : warning 215: expression has no effect
xp.sma(76) : error 001: expected token: ";", but found ")"
xp.sma(76) : error 029: invalid expression, assumed zero
xp.sma(76) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
5 Errors.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wymaginowany
Rejestracja: 20.03.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.06.2011 22:02





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 11
- Odwiedzin: 3 211
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
p-ce
Kontakt
1
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Wymaginowany nie posiada znajomych
Moje tematy
Xp kto skompiluje ?
27.05.2011 22:09
kompilacja klasy
07.05.2011 18:10
witam nie mogę skompilować klasy dlatego zwracam się do was proszę o przerobienie kodu
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Ciezki Strzelec Wsparcia"; new const opis[] = "Klasa premium, Dostaje 3 rakiety , Jego DMG jest wiekszy o 30"; new const bronie = 1<<CSW_AK47; new const zdrowie = 60; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote") cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_ham(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s by SOLUFKA", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { ColorChat(id, RED, "[%s] Jest to klasa Premium, Koszt to 5 zl+vat sms/przelew.", nazwa) return COD_STOP; } ilosc_rakiet_gracza[id] = 3; return COD_CONTINUE; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Niestety wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 1.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co sekunde!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public ResetHUD(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 3; public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "rocket"); } {public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage-=35, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
SKILLMOD Edytacja
21.04.2011 10:11
witam piszę z prośbą o edytowanie pluginu , mój problem polega na tym że nie chce aby pojawiał się na say [Spawacz el. Drewnianych]chodzi mi o to aby było normalnie Nick:tekst
zrobiłem to ale wyskakują mi błędy ale wyświetla się i crashuje serwera po 2 godzinach wyłącza się i muszę redinstal.
zrobiłem to ale wyskakują mi błędy ale wyświetla się i crashuje serwera po 2 godzinach wyłącza się i muszę redinstal.
2 serwery na 1 zapisie
21.04.2011 09:03
cześć stawiam + za pomoc 
chcę zrobić aby EXP zapisywał się z 2 serwerów to znaczy. że jak wejdę na jeden serwer zapisze mi się tam np. 2000expa i jak wejdę na drugi to będę miał tyle samo i w tym problem jak to zrobić , jak wyżej wspomniałem + za pomoc

chcę zrobić aby EXP zapisywał się z 2 serwerów to znaczy. że jak wejdę na jeden serwer zapisze mi się tam np. 2000expa i jak wejdę na drugi to będę miał tyle samo i w tym problem jak to zrobić , jak wyżej wspomniałem + za pomoc

Skompiluje ktoś ?
15.04.2011 15:47
witam mam problem z round sound nie mogę skompilować wyskakuje mi błąd
a tutaj plik .sma
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team sound.sma(7) : error 021: symbol already defined: "register_event" 1 Error. Could not locate output file sound.amxx (compile failed).
a tutaj plik .sma
//RoundSound.amxx -by PaintLancer #include <amxmodx> public plugin_init() register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer") register_event("SendAudio","t_win","a","4&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio","ct_win","a","4&%!MRAD_ctwin") } public t_win() { new rand = random_num(0,4) client_cmd(0,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon6") case 1: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon7") case 2: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon8") case 3: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon9") case 4: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon10") } return PLUGIN_HANDLED } public ct_win() { new rand = random_num(0,4) client_cmd(0,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon1") case 1: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon2") case 2: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon3") case 3: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon4") case 4: client_cmd(0,"spk misc/cs-moon5") } return PLUGIN_HANDLED } public plugin_precache() { precache_sound("misc/cs-moon1.mp3") precache_sound("misc/cs-moon2.mp3") precache_sound("misc/cs-moon3.mp3") precache_sound("misc/cs-moon4.mp3") precache_sound("misc/cs-moon5.mp3") precache_sound("misc/cs-moon6.mp3") precache_sound("misc/cs-moon7.mp3") precache_sound("misc/cs-moon8.mp3") precache_sound("misc/cs-moon9.mp3") precache_sound("misc/cs-moon10.mp3") return PLUGIN_CONTINUE }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: Wymaginowany
- Regulamin