Jeśli nie to po prostu wejdź w zombieplague.cfg znajdź cvar odpowiadający za ammo i zmień go na 2
zp_human_unlimited_ammo 2 // Unlimited ammo [0-disable // 1-BP Ammo // 2-clip Ammo]
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
chudy_smoker nie posiada znajomych
Napisane przez SzyjaN
w 06.04.2011 19:14
zp_human_unlimited_ammo 2 // Unlimited ammo [0-disable // 1-BP Ammo // 2-clip Ammo]
Napisane przez ZiuTeK
w 10.11.2010 23:52
public touchbreakable(ent1, ent2)Na ta ponizej:
public touchbreakable(ent1, ent2) { new name[32],ent ,breakable entity_get_string(ent1,EV_SZ_classname,name,31) if(equali(name,"func_breakable")) { breakable=ent1 ent=ent2 } else { breakable=ent2 ent=ent1 } if(entity_get_int(breakable, EV_INT_impulse) == 0) { new Float: b_hp = entity_get_float(breakable,EV_FL_health) if(b_hp>80) entity_set_float(breakable,EV_FL_health,b_hp-50.0) else dllfunc(DLLFunc_Use,breakable,ent) remove_entity(ent) } else { entity_get_string(ent,EV_SZ_classname,name,31) if(equali(name,"throwing_knife")) { entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, 0) emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hitwall1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) } else remove_entity(ent) } }
Napisane przez
FreZZy
w 03.04.2011 19:16
if(player_class[i] == Twoja_Klasa)
{
changeskin(i,0)
ColorChat(i, TEAM_COLOR, "Wygladasz jak przeciwnik!")
}
else
changeskin(i,1)
Napisane przez Onyke
w 03.04.2011 19:15
Napisane przez
FreZZy
w 03.04.2011 14:33
Napisane przez Lukasz5
w 03.04.2011 13:56
Napisane przez sebul
w 17.10.2010 22:46
#include <csx>
#include <colorchat>
new player_dmg[33]
new zmiana_skinu[33]
public RoundStart()
for (new i=0; i < 33; i++) {
if(player_class[i] == Twoja_Klasa) {
zmiana_skinu[i] = random(4)
if(zmiana_skinu[i] == 1) {
changeskin(i,0)
ColorChat(i, TEAM_COLOR, "Wygladasz jak przeciwnik!")
}
else
changeskin(i,1)
}
else
zmiana_skinu[i] = 0
public changeskin_id_1(id)
{
changeskin(id,1)
}
public changeskin_id_1(id)
{
if(zmiana_skinu[id] != 1)
changeskin(id,1)
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
changeskin(id,1)
Napisane przez Fenix666
w 25.12.2009 15:41
Afk Bomb Tranfer
Napisane przez
Pawlak093
w 12.11.2009 16:59
CsComm ConnectionPool Jun-01-2008 01:02:23.456 [4365] Attempting new connection 0,123.45.67.8:9101 for 0:1:12345678Twoje steam_id to:
0:1:12345678Oczywiście dopisujesz na początek:
STEAM_
STEAM_0:1:12345678
Napisane przez
Pawlak093
w 28.12.2010 22:43
Advanced Bans (Real Time)
by Exolent
Version: 0.8.1
// uncomment the line below if you want the history to be in one file
// PL: Odkomentuj (usuń '//') linijkę niżej, aby stworzyć tylko jeden plik historii banów
//#define HISTORY_ONE_FILE
amx_addbanlimit "b" "9000" amx_addbanlimit "c" "4000"
amx_addbanlimit "a" "0"
Napisane przez
Pawlak093
w 21.03.2011 07:06
Napisane przez
Pawlak093
w 23.03.2011 21:15
Napisane przez sebul
w 20.03.2011 16:45
Wtedy niezależnie od lvla będzie zawsze dawać od 500 do 1000, więc jak dla mnie rozwiązanie złe. To wyżej zamień naZmień:
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Na np.:new exp = random_num(500, 1000);
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,12)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/10