Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

zwiekszenie expa za rune


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 chudy_smoker

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:15
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 20.03.2011 16:37

Witam. Mam problem. Chciałbym zwiększyć exp za kupienie runy poprzez /rune, ale nie mogę się połapać w tym. Szukałem w pliku .sma linijki na ten temat i znalazłem o to :
case 5:
		{
			if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
				return PLUGIN_HANDLED
			new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
			Give_Xp(id,exp)
			client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
sądzę, że tu się to ustawia, ale nie wiem jak dokładnie. Exp chciałbym ustawić tak około 500-1000 :) proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 20.03.2011 16:39

Zmień:
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20

Na np.:
new exp = random_num(500, 1000);

  • +
  • -
  • 0

#3 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 20.03.2011 16:45

Zmień:

new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20

Na np.:
new exp = random_num(500, 1000);

Wtedy niezależnie od lvla będzie zawsze dawać od 500 do 1000, więc jak dla mnie rozwiązanie złe. To wyżej zamień na
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,12)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/10

  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 chudy_smoker

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:15
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 20.03.2011 17:18

ok działa :) a byś mógł jeszcze mi wytłumaczyć co oznaczaja te :
random_num(3,12)
i
/10
?
  • +
  • -
  • 0

#5 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 20.03.2011 19:05

random_num(3,12)

Czyli losuje od 3 do 12.
/10

Dzieli cvar "diablo_xpbonus" przez 10.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#6 chudy_smoker

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:15
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 20.03.2011 23:53

ok, dzięki :) + poleciał

można zamknąć

Użytkownik chudy_smoker edytował ten post 20.03.2011 23:54

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych