wup_autostart <0|1> //1 - wlacz, 0 - wylacz WarmUP na poczatku mapy (d: 1) wup_respawn <0|1> //Czy respawnowac graczy w WarmUP 1 - ON, 0 - OFF (d: 1) wup_items "abcd" //Co dawac w WarmUP a - HE, b - FB, c - SG, d - Bomd/def (d: abcd) wup_mode <0|1|2> //0 - Normalna runda, 1 - Losowe bronie, 2 - tylko noz (d: 1) wup_time <time> //ile skund ma trfac WarmUP (d: 120) wup_color "RGB" //kolor napisu przypominajacego czas (d: 255255255) wup_setx "-1.0" //pozycja tego napisu po X (d: -1.0) wup_sety "0.28" //pozycja tego napisu po Y (d: 0.28) wup_protectime <time> //czas w sekundach ochrony po respawnie (d: 3)WarmUP Pro 5.6 ! - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
FerskY
Rejestracja: 12.03.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.03.2011 07:26





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 10
- Odwiedzin: 2 172
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: 32 lat
- Urodziny: Maj 31, 1993
-
Imię
Kuba
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Karlino
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
FerskY nie posiada znajomych
#231297 Rozgrzewka (losowe bronie+odliczanie)
Napisane przez speedkill
w 29.03.2011 14:12
#230797 Rozgrzewka (losowe bronie+odliczanie)
Napisane przez speedkill
w 27.03.2011 20:25
#17066 WarmUP Pro 5.6 !
Napisane przez Abes Mapper
w 27.09.2008 01:30
By ReymonARG

Plugin jest bardzo prosty. Posiada język polski.
Gdy rozpocznie się nowa mapa, jest runda rozgrzewkowa trwająca 120 sekund czyli 2 minuty
Każdemu graczowi losowo wybierana jest broń (bez pistoletu) + all granaty.
Na środku ekranu widać ile czasu zostało do końca.
Bardzo fajną rzeczą jest że jak się zginie to się odradza


Ściągamy plik warmuppro.zip który znajduje się w załączniku i wypakowywujemy zawartość do cstrike
Do plugins.ini nic nie trzeba dopisywać!

Plik (sam się stworzy):
warmuppro.cfgw folderze addons/amxmodx/configs/
wup_autostart <0|1> //1 - włącz, 0 - wyłącz WarmUP na początku mapy (d: 1) wup_respawn <0|1> //Czy respawnowac graczy w WarmUP 1 - ON, 0 - OFF (d: 1) wup_items "abcd" //Co dawać w WarmUP a - HE, b - FB, c - SG, d - Bomd/def (d: abcd) wup_mode <0|1|2> //0 - Normalna runda, 1 - Losowe bronie, 2 - tylko nóż (d: 1) wup_time <time> //ile sekund ma trwać WarmUP (d: 120) wup_color "RGB" //kolor napisu przypominajacego czas (d: 255255255) wup_setx "-1.0" //pozycja tego napisu po X (d: -1.0) wup_sety "0.28" //pozycja tego napisu po Y (d: 0.28) wup_protectime <time> //czas w sekundach ochrony po respawnie (d: 3)
Prefix
Dzięki temu możemy wyłączyć auto start WarmUP Pro
Należy stworzyć plik warmuppro_maps.cfg w addons/amxmodx/configs i dopisać:
-dla jednej mapy:
<nazwa> <1/0>
-dla wielu map o prefixie:
<Prefix mapy> <1/0> <P>

wup_enable - Włącza plugin w każdym momencie
wup_disable - Wyłącza plugin jeśli jest włączony

fakemeta hamsandwich
PS: Dzięki choyrack


Załączone pliki
-
warmuppro.zip 42,32 KB 7750 Ilość pobrań
#230759 Rozgrzewka (losowe bronie+odliczanie)
Napisane przez speedkill
w 27.03.2011 19:35
#229708 Plugin po wpisaniu /odznaki wyświetla plik odznaki
Napisane przez kasza
w 25.03.2011 19:11
#include <amxmodx> #include <amxmisc> public admin_motd(id,level,cid) { if (!cmd_access(id,level,cid,1)) return PLUGIN_CONTINUE show_motd(id,"odznaki.txt","Message of the Day.") return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_init() { register_plugin("say /odznaki","1.1","Pa1n") register_clcmd("say /odznaki","admin_motd",0,"- Shows the MOTD.") }
#229777 Plugin po wpisaniu /odznaki wyświetla plik odznaki
Napisane przez DarkGL
w 25.03.2011 21:14
#21953 Najlepszy auto-restart (wersja PL)
Napisane przez silversurfer
w 31.10.2008 15:01
Instalacja:
warmuppro_PL.amxx do /plugins warmuppro_PL.sma /scripting plugins-warmup.ini /configs warmuppro.txt /data/lang
UWAGA - plugin automatycznie utworzy pliki warmuppro.cfg oraz warmuppro_maps.cfg proszę ich nie usuwać.
Cvary: wup_autostart 0/1 - auto restart wyłączony/włączony
wup_respawn 0/1 - tryb deathmatch wyłączony/wyłączony (gdy umrzemy odradzamy się na respie i dalej jedziemy pierwszą rundę)
wup_mode 0 / 1 / 2 - normalna runda / na losowe bronie / na noże
wup_items "abcd" - flagi jakie się dodaje, każda flaga odpowiada za daną broń
flaga "a" = granat wybuchowy
flaga "b" = granat flesh
flaga "c" = granat dymny
flaga "d" = daje CT defusa, a TT pakę
wup_time "sekundy" - ile ma trwać rozgrzewka (preferuję od 60-90s)
wup_color "255255255" - kolor odliczania rundy (informacja na środku ekranu jej kolor)
wup_setx "-1.0" - ustawianie dla bardziej zaawansowanych ludzi amx'a (newbie zostawcie to w spokoju) pozycja odliczania "X"
wup_sety "0.28" - ustawianie dla bardziej zaawansowanych ludzi amx'a (newbie zostawcie to w spokoju) pozycja odliczania "Y"
wup_protecttime 5 - ochrona spawnów (0 = wyłączenie ochrony) ustawiamy ile sekund ma trwać
wup_winner 0/1 - informacja na koniec rozgrzewki kto wygrał auto restart wyłączone/włączone
wup_showhud 0/1 - pokazuje informację (odliczanie na środku ekranu) do zakończenia auto restartu wyłączone/włączone
Dodatkowe informacje: Plugin wymaga włączonych modułów hamsandwich i fakemeta
Załączone pliki
-
Auto-Restart v5.0.rar 45,16 KB 2881 Ilość pobrań
#225155 Rozgrzewka
Napisane przez
FreZZy
w 13.03.2011 21:06
#225126 Rozgrzewka
Napisane przez kasza
w 13.03.2011 20:14
#224977 Rozgrzewka
Napisane przez Criss
w 13.03.2011 15:17

+ Cvar:
Cvars: amx_wup 0/1 || Włącza lub wyłącza plugin wup_autostart 0/1 Uruchamia rozgrzewke przy starcie wup_respawn 0/1 || Włacza lub wylacza reswampy podczas rozgrzewki wup_mode 0 / 1 / 2 || 0) Normalna gra 1) Zmiana broni 2) Nożówka wup_items "abcd" || A) Daje HE Daje FB C) Daje SG D) Daje C4 dla Terrorist i Defuse dla CT. wup_time "Seconds" ||Czas rozgrzewki wup_color "255255255" || Kolor wup_setx "-1.0" || X pozycja napisu wup_sety "0.28" || Y pozycja napisu wup_protecttime || SpawnProtect Time 0 = Disable
Załączone pliki
-
Rozgrzewka.zip 25,83 KB 92 Ilość pobrań
#2901 Allow round finish
Napisane przez
Gość
w 21.03.2008 16:25
Plugin który umożliwia dokończenie rundy mimo zakończenia czasu mapy. Często mapa zmienia się w środku rundy, ten plugin pozwala ją dokończyć.
Instalacja:
standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20
Załączone pliki
-
Allow_round_finish.rar 3,31 KB 15383 Ilość pobrań
#383 mapchooser4
Napisane przez
bicek
w 19.01.2008 03:17
Czwarta odsłona standardowego pluginu do votowania map. Plugin posiada dużo nowych funkcji, takich jak zapamiętanie pięciu ostatnio granych map i nie wyświetlania ich w głosowaniu. Można także włączyć nominowanie map

*NEW! - Dodano opcję rockthevote i plik z mapami gdy jest mało graczy (poniżej 10)
Instalacja:
Tak jak każdy inny plugin

wyłączyć standardowy mapchooser.amxx!
Cvar'y:
dopisujemy oczywiście do amxx.cfg i ustawiamy według uznania

amx_mapchooser_type "1" // 0-mapy do votowania wybierane sa z pliku, 1-nominowanie map do votowania, 2-brak votowania amx_mapchooser_mapsloc "0" // 0-używa amx_mapchooser_mapsfile, 1-używa mapcycle, 2-używa folderu z mapami amx_mapchooser_mapsfile "maps.ini" // nazwa pliku w amxmodx/configs/ ,używany go kiedy amx_mapchooser_mapsloc ustawione jest na "0" amx_mapchooser_mapsfile_s "maps_small.ini" // plik użyty kiedy amx_mapchooser_mapsloc jest ustawiony na 0 i jest poniżej 10 osób na serwerze. Trzeba stworzyć ten plik amx_nominfromfile "0" // 0-gracze mogą nominować wszystkie mapy z folderu map, 1-gracze mogą nominować tylko mapy z amx_mapchooser_mapsfile amx_maxnominperplayer "1" // ile map może nominować jeden gracz amx_map_history 5 // Ile ostatnich granych map nie ma być w vote amx_extendmap_max "10" // maksymalny czas dla całkowitego rozszerzenia mapy (w minutach) amx_extendmap_step "10" // z jakim czasem mapa zostanie rozszerzona (czas w minutach) amx_ext_round_max "1" // ile razy mapa może być rozszerzana amx_ext_round_step "1" // z jaką liczbą rund mapa zostanie rozszerzona amx_ext_win_max "1" // ile razy mapa może być rozszerzana amx_ext_win_step "1" // z jaką liczbą rund mapa zostanie rozszerzona amx_rtv "1" // włączyć/wyłączyć opcję rockthevote (wymuszanie głosowania) amx_rtv_percent "0.6" // stosunek (%/100) ile graczy musi powiedzieć rockthevote aby wymusić głosowanie amx_rtv_min_time "10" // minimalny czas (w minutach) wymagany od rozpoczęcia mapy aby wymusić głosowanie (możliwość użycia opcji rockthevote) amx_rtv_map_time "10" // czas pomiędzy sukcesem głosowania na mapie (po rtv) i zmianie mapy (zamiast czekać do końca rundy)
Załączone pliki
-
mapchooser4.amxx 48,01 KB 5221 Ilość pobrań
-
mapchooser4.sma 48,5 KB 10015 Ilość pobrań
mapchooser4.amxx
-
mapchooser4.txt 57,08 KB 12443 Ilość pobrań
#224898 Przeróbka odznak
Napisane przez Misiaczek ;c
w 13.03.2011 13:19
#225026 Przeróbka odznak
Napisane przez Misiaczek ;c
w 13.03.2011 16:44

Gravitacja
badgespower.inl
Znajdź:
public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;
new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];
if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_rendering(id);
g_invis[id] = false;
}
}
Zamień na:
public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;
new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];
if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
new Float:grav
switch(shotgunlevel)
{
case 1: grav = 0.875 //700
case 2: grav = 0.75 //600
case 3: grav = 0.625 //500
case 4: grav = 0.5 //400
}
fm_set_user_gravity(id, grav);
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
g_invis[id] = false;
}
}
#225195 Przeróbka odznak
Napisane przez Misiaczek ;c
w 13.03.2011 22:33
Dzięki. Jeszcze na leczenie z AWP czekam
HaPe
badgepowers.inl
Znajdź:
public give_userweapon(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;
new bool:givenitem = false;
new assaultlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT];
if ( assaultlevel )
{
new hp;
hp = 100 + (assaultlevel*10);
set_user_health(id, hp);
givenitem = true;
}
new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];
if ( sniperlevel )
{
if ( random_num(1, (5-sniperlevel)) == 1 )
{
new weaponName[32];
new weaponID = get_user_weapon(id);
if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) )
{
fm_give_item(id, "weapon_scout");
}
else
{
fm_give_item(id, "weapon_awp");
}
if ( weaponID )
{
get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
engclient_cmd(id, weaponName);
}
givenitem = true;
}
}
Zamień na:
stock get_user_maxhealth( id )
{
new maxHealth = 100
new assaultlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT];
if ( assaultlevel > 0 )
{
maxHealth += assaultlevel * 10;
}
return maxHealth
}
new const gValueHp[4] =
{
1,
2,
3,
4
};
public give_userweapon(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;
new bool:givenitem = false;
new assaultlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT];
if ( assaultlevel )
{
new hp;
hp = 100 + (assaultlevel*10);
set_user_health(id, hp);
givenitem = true;
}
new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];
if ( sniperlevel )
{
new iHealth = get_user_health(id);
if ( iHealth <= get_user_maxhealth( id ) )
{
fm_set_user_health(id, iHealth + gValueHp[sniperlevel-1])
givenitem = true;
}
}
bf2rank.sma
Znajdź:
new gPcvarFreeAwp;
Zamień na:
//new gPcvarFreeAwp;
Znajdź:
gPcvarFreeAwp = register_cvar("bf2_awp", "0");
Zamień na:
//gPcvarFreeAwp = register_cvar("bf2_awp", "0");
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: FerskY
- Regulamin