Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

FerskY - zdjęcie

FerskY

Rejestracja: 12.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.03.2011 07:26
-----

#231297 Rozgrzewka (losowe bronie+odliczanie)

Napisane przez speedkill w 29.03.2011 14:12

wup_autostart <0|1> //1 - wlacz, 0 - wylacz WarmUP na poczatku mapy (d: 1)
wup_respawn <0|1> //Czy respawnowac graczy w WarmUP 1 - ON, 0 - OFF (d: 1)
wup_items "abcd" //Co dawac w WarmUP a - HE, b - FB, c - SG, d - Bomd/def (d: abcd)
wup_mode <0|1|2> //0 - Normalna runda, 1 - Losowe bronie, 2 - tylko noz (d: 1)
wup_time <time> //ile skund ma trfac WarmUP (d: 120)
wup_color "RGB" //kolor napisu przypominajacego czas (d: 255255255)
wup_setx "-1.0" //pozycja tego napisu po X (d: -1.0)
wup_sety "0.28" //pozycja tego napisu po Y (d: 0.28)
wup_protectime <time> //czas w sekundach ochrony po respawnie (d: 3)
WarmUP Pro 5.6 ! - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 2


#230797 Rozgrzewka (losowe bronie+odliczanie)

Napisane przez speedkill w 27.03.2011 20:25

pokazuje kto wygrał rozgrzewke
co do broni zobacz w cvarach bo chyba tez ma :)
  • +
  • -
  • 1


#17066 WarmUP Pro 5.6 !

Napisane przez Abes Mapper w 27.09.2008 01:30

WarmUP Pro 5.6
By ReymonARG

Dołączona grafika
Plugin jest bardzo prosty. Posiada język polski.
Gdy rozpocznie się nowa mapa, jest runda rozgrzewkowa trwająca 120 sekund czyli 2 minuty
Każdemu graczowi losowo wybierana jest broń (bez pistoletu) + all granaty.
Na środku ekranu widać ile czasu zostało do końca.
Bardzo fajną rzeczą jest że jak się zginie to się odradza Dołączona grafika

Dołączona grafika
Ściągamy plik warmuppro.zip który znajduje się w załączniku i wypakowywujemy zawartość do cstrike
Do plugins.ini nic nie trzeba dopisywać!

Dołączona grafika
Plik (sam się stworzy):
warmuppro.cfg
w folderze addons/amxmodx/configs/
wup_autostart <0|1> //1 - włącz, 0 - wyłącz WarmUP na początku mapy (d: 1)
wup_respawn <0|1> //Czy respawnowac graczy w WarmUP 1 - ON, 0 - OFF (d: 1)
wup_items "abcd" //Co dawać w WarmUP a - HE, b - FB, c - SG, d - Bomd/def (d: abcd)
wup_mode <0|1|2> //0 - Normalna runda, 1 - Losowe bronie, 2 - tylko n&#243;ż (d: 1)
wup_time <time> //ile sekund ma trwać WarmUP (d: 120)
wup_color "RGB" //kolor napisu przypominajacego czas (d: 255255255)
wup_setx "-1.0" //pozycja tego napisu po X (d: -1.0)
wup_sety "0.28" //pozycja tego napisu po Y (d: 0.28)
wup_protectime <time> //czas w sekundach ochrony po respawnie (d: 3)

Prefix
Dzięki temu możemy wyłączyć auto start WarmUP Pro
Należy stworzyć plik warmuppro_maps.cfg w addons/amxmodx/configs i dopisać:
-dla jednej mapy:

<nazwa> <1/0>


-dla wielu map o prefixie:

<Prefix mapy> <1/0> <P>


Dołączona grafika
wup_enable - Włącza plugin w każdym momencie
wup_disable - Wyłącza plugin jeśli jest włączony

Dołączona grafika
fakemeta
hamsandwich

PS: Dzięki choyrack xD Zapomniałem o tej konfiguracji i modułach Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 17


#230759 Rozgrzewka (losowe bronie+odliczanie)

Napisane przez speedkill w 27.03.2011 19:35

WarmUP Pro 5.6 ! - AMXX.pl: Support AMX Mod X
mysle ze to sie nada :D
  • +
  • -
  • 1


#229708 Plugin po wpisaniu /odznaki wyświetla plik odznaki

Napisane przez kasza w 25.03.2011 19:11

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



public admin_motd(id,level,cid) {



	if (!cmd_access(id,level,cid,1))

	return PLUGIN_CONTINUE

	

	show_motd(id,"odznaki.txt","Message of the Day.")

	return PLUGIN_CONTINUE   

}



public plugin_init() {



	register_plugin("say /odznaki","1.1","Pa1n")

	register_clcmd("say /odznaki","admin_motd",0,"- Shows the MOTD.")

}




  • +
  • -
  • 2


#229777 Plugin po wpisaniu /odznaki wyświetla plik odznaki

Napisane przez DarkGL w 25.03.2011 21:14

#include <amxmodx>

public motd(id) {	
	show_motd(id,"odznaki.txt","Odznaki")
}

public plugin_init() {
	
	register_plugin("say /odznaki","1.1","Pa1n")
	register_clcmd("say /odznaki","motd",0,"- Shows the MOTD.")
}
krócej :P
  • +
  • -
  • 2


#21953 Najlepszy auto-restart (wersja PL)

Napisane przez silversurfer w 31.10.2008 15:01

Opis: Jest to rozszerzona wersja wielu auto restartów inaczej nazywanych rundą rozgrzewkową. Możemy dać tryb Deathmatch, lub auto restart grać tylko na granaty oraz inne bronie. Plugin to po prostu pierwsza runda.
Instalacja:
warmuppro_PL.amxx do /plugins
warmuppro_PL.sma /scripting
plugins-warmup.ini /configs
warmuppro.txt /data/lang

UWAGA - plugin automatycznie utworzy pliki warmuppro.cfg oraz warmuppro_maps.cfg proszę ich nie usuwać.

Cvary: wup_autostart 0/1 - auto restart wyłączony/włączony
wup_respawn 0/1 - tryb deathmatch wyłączony/wyłączony (gdy umrzemy odradzamy się na respie i dalej jedziemy pierwszą rundę)
wup_mode 0 / 1 / 2 - normalna runda / na losowe bronie / na noże
wup_items "abcd" - flagi jakie się dodaje, każda flaga odpowiada za daną broń
flaga "a" = granat wybuchowy
flaga "b" = granat flesh
flaga "c" = granat dymny
flaga "d" = daje CT defusa, a TT pakę
wup_time "sekundy" - ile ma trwać rozgrzewka (preferuję od 60-90s)
wup_color "255255255" - kolor odliczania rundy (informacja na środku ekranu jej kolor)
wup_setx "-1.0" - ustawianie dla bardziej zaawansowanych ludzi amx'a (newbie zostawcie to w spokoju) pozycja odliczania "X"
wup_sety "0.28" - ustawianie dla bardziej zaawansowanych ludzi amx'a (newbie zostawcie to w spokoju) pozycja odliczania "Y"
wup_protecttime 5 - ochrona spawnów (0 = wyłączenie ochrony) ustawiamy ile sekund ma trwać
wup_winner 0/1 - informacja na koniec rozgrzewki kto wygrał auto restart wyłączone/włączone
wup_showhud 0/1 - pokazuje informację (odliczanie na środku ekranu) do zakończenia auto restartu wyłączone/włączone

Dodatkowe informacje: Plugin wymaga włączonych modułów hamsandwich i fakemeta

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#225155 Rozgrzewka

Napisane przez FreZZy w 13.03.2011 21:06

to daj 2, i po prostu zablokuj wszystko z warmupa poza nutka


#225126 Rozgrzewka

Napisane przez kasza w 13.03.2011 20:14

Ultimate Warm-Up 1.7: - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#224977 Rozgrzewka

Napisane przez Criss w 13.03.2011 15:17

Łap, jeżeli to nie taki to poszukam :D.

+ Cvar:

Cvars:
amx_wup 0/1 || Włącza lub wyłącza plugin
wup_autostart 0/1 Uruchamia rozgrzewke przy starcie
wup_respawn 0/1 || Włacza lub wylacza reswampy podczas rozgrzewki
wup_mode 0 / 1 / 2 || 0) Normalna gra 1) Zmiana broni 2) Nożówka
wup_items "abcd" || A) Daje HE Daje FB C) Daje SG D) Daje C4 dla Terrorist i Defuse dla CT.
wup_time "Seconds" ||Czas rozgrzewki
wup_color "255255255" || Kolor
wup_setx "-1.0" || X pozycja napisu
wup_sety "0.28" || Y pozycja napisu
wup_protecttime || SpawnProtect Time 0 = Disable

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#2901 Allow round finish

Napisane przez Gość w 21.03.2008 16:25

Allow round finish

Plugin który umożliwia dokończenie rundy mimo zakończenia czasu mapy. Często mapa zmienia się w środku rundy, ten plugin pozwala ją dokończyć.

Instalacja:
standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20

Załączone pliki




#383 mapchooser4

Napisane przez bicek w 19.01.2008 03:17

mapchooser4
Czwarta odsłona standardowego pluginu do votowania map. Plugin posiada dużo nowych funkcji, takich jak zapamiętanie pięciu ostatnio granych map i nie wyświetlania ich w głosowaniu. Można także włączyć nominowanie map ;)
*NEW! - Dodano opcję rockthevote i plik z mapami gdy jest mało graczy (poniżej 10)

Instalacja:
Tak jak każdy inny plugin :P
wyłączyć standardowy mapchooser.amxx!

Cvar'y:
dopisujemy oczywiście do amxx.cfg i ustawiamy według uznania :)
amx_mapchooser_type "1"	 	// 0-mapy do votowania wybierane sa z pliku, 1-nominowanie map do votowania, 2-brak votowania
amx_mapchooser_mapsloc "0" 	// 0-używa amx_mapchooser_mapsfile, 1-używa mapcycle, 2-używa folderu z mapami
amx_mapchooser_mapsfile "maps.ini" // nazwa pliku w amxmodx/configs/ ,używany go kiedy amx_mapchooser_mapsloc ustawione jest na "0"
amx_mapchooser_mapsfile_s "maps_small.ini" // plik użyty kiedy amx_mapchooser_mapsloc jest ustawiony na 0 
i jest poniżej 10 osób na serwerze. Trzeba stworzyć ten plik
amx_nominfromfile "0" 		// 0-gracze mogą nominować wszystkie mapy z folderu map, 1-gracze mogą nominować tylko mapy z amx_mapchooser_mapsfile
amx_maxnominperplayer "1" 	// ile map może nominować jeden gracz
amx_map_history 5 			// Ile ostatnich granych map nie ma być w vote
amx_extendmap_max "10" 		// maksymalny czas dla całkowitego rozszerzenia mapy (w minutach)
amx_extendmap_step "10" 		// z jakim czasem mapa zostanie rozszerzona (czas w minutach)
amx_ext_round_max "1" 		// ile razy mapa może być rozszerzana
amx_ext_round_step "1" 		// z jaką liczbą rund mapa zostanie rozszerzona
amx_ext_win_max "1" 		// ile razy mapa może być rozszerzana
amx_ext_win_step "1" 		// z jaką liczbą rund mapa zostanie rozszerzona
amx_rtv "1"				// włączyć/wyłączyć opcję rockthevote (wymuszanie głosowania)
amx_rtv_percent "0.6"			// stosunek (%/100) ile graczy musi powiedzieć rockthevote aby wymusić głosowanie
amx_rtv_min_time "10"		// minimalny czas (w minutach) wymagany od rozpoczęcia mapy aby wymusić głosowanie (możliwość użycia opcji rockthevote)
amx_rtv_map_time "10"		// czas pomiędzy sukcesem głosowania na mapie (po rtv) i zmianie mapy (zamiast czekać do końca rundy)

Załączone pliki




#224898 Przeróbka odznak

Napisane przez Misiaczek ;c w 13.03.2011 13:19

podeślijlink do tych przeróbek z 3 poziomami a dostosuje je pod 4 poziomy :)
  • +
  • -
  • 1


#225026 Przeróbka odznak

Napisane przez Misiaczek ;c w 13.03.2011 16:44

jutro postaram sie to machnąć :P

Gravitacja

badgespower.inl

Znajdź:

public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_rendering(id);
g_invis[id] = false;
}
}


Zamień na:

public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
new Float:grav
switch(shotgunlevel)
{
case 1: grav = 0.875 //700
case 2: grav = 0.75 //600
case 3: grav = 0.625 //500
case 4: grav = 0.5 //400
}

fm_set_user_gravity(id, grav);
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
g_invis[id] = false;
}
}

  • +
  • -
  • 1


#225195 Przeróbka odznak

Napisane przez Misiaczek ;c w 13.03.2011 22:33

Dzięki. Jeszcze na leczenie z AWP czekam :P


HaPe

badgepowers.inl


Znajdź:

public give_userweapon(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new bool:givenitem = false;

new assaultlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT];
if ( assaultlevel )
{
new hp;
hp = 100 + (assaultlevel*10);

set_user_health(id, hp);

givenitem = true;
}

new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];

if ( sniperlevel )
{
if ( random_num(1, (5-sniperlevel)) == 1 )
{
new weaponName[32];
new weaponID = get_user_weapon(id);

if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) )
{
fm_give_item(id, "weapon_scout");
}
else
{
fm_give_item(id, "weapon_awp");
}

if ( weaponID )
{
get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
engclient_cmd(id, weaponName);
}

givenitem = true;
}
}


Zamień na:

stock get_user_maxhealth( id )
{

new maxHealth = 100

new assaultlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT];
if ( assaultlevel > 0 )
{
maxHealth += assaultlevel * 10;
}
return maxHealth
}

new const gValueHp[4] =
{
1,
2,
3,
4
};

public give_userweapon(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new bool:givenitem = false;

new assaultlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT];
if ( assaultlevel )
{
new hp;
hp = 100 + (assaultlevel*10);

set_user_health(id, hp);

givenitem = true;
}

new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];

if ( sniperlevel )
{
new iHealth = get_user_health(id);

if ( iHealth <= get_user_maxhealth( id ) )
{
fm_set_user_health(id, iHealth + gValueHp[sniperlevel-1])

givenitem = true;
}
}


bf2rank.sma


Znajdź:

new gPcvarFreeAwp;


Zamień na:

//new gPcvarFreeAwp;



Znajdź:

gPcvarFreeAwp = register_cvar("bf2_awp", "0");


Zamień na:

//gPcvarFreeAwp = register_cvar("bf2_awp", "0");

  • +
  • -
  • 1