Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

tombraider - zdjęcie

tombraider

Rejestracja: 11.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.03.2011 23:04
-----

Moje tematy

Zmienna w skillu

11.03.2011 18:38

Witam,

Podczas pisania nowego skilla wystąpił w mojej głowie mętlik.
Chcę zrobić większe obrażenia ze zwykłych broni gdy ktoś ma pokemona A ze skillem X,
zaregistrowałem event w głównym pliku (pokemod.sma), w pliku odpowiadającym za funkcje zdarzeń wkleiłem funkcję,
No i wyszło mi coś takiego:

[...]
damage *= mnoznik
[...]

w plikach ze skillami napisałem tak, by mając aktywnego skilla, mnoznik wynosił N.

public Skill(id, skill, props)
 {
	if( SkillTrulyActive(id, skill) )
	{
		mnoznik == 3
	}
 }

// C:\Kompilator AMXX\[...](46 -- 47) : warning 21
5: expression has no effect

Przy czym:
linijka 46: mnoznik == 3
linijka 47: }


Nie mam zbytnio pomysłu jak to rozłożyć.. Jakieś sugestie?