Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

NoPain - zdjęcie

NoPain

Rejestracja: 11.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.06.2013 17:19
-----

#536489 Problem z kompilacją klasy cod nowy

Napisane przez NoPain w 22.04.2013 20:21

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Elitarny Komendant";
new const opis[] = "1/15 Deagl, Szybszy";
new const bronie = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;

public plugin_init(){

register_plugin(nazwa, "1.0", "ktos");

cod_register_advance(cod_get_classid("Komendant"), 120, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1,15) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


return HAM_IGNORED;
}

Jest to awans klasy, zwykła klasę udało mi się skompilować lecz awansu niezbyt ; /

Jeśli można to poprosze też o link do kompilatora który czyta: #include <codmod>

Przepraszam za edit lecz dałem zły plik *.sma, tamten należał do zwykłej klasy ; >


  • +
  • -
  • -1


#521756 [ROZWIĄZANE] Problem z Round sound'em

Napisane przez NoPain w 05.03.2013 11:18

Wszystko jest dobrze, po prostu pokazuje Ci w konsoli, że ładuje te dźwięki ; )
  • +
  • -
  • 1