Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

hawaj - zdjęcie

hawaj

Rejestracja: 11.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.07.2012 23:39
-----

Moje tematy

Cod by Dark - Bug przy wczytywaniu klas

21.07.2012 18:53

Witam

Mam Cod Mod By DarkGL


- Wersja 1.


Postanowiłem go trochę przerobić:

Usunołem:

-Money mod

-Sklepik z nowymi rzeczami

-Podmianę modeli broni na te z prawdziwego call of duty

-Zapis sql

-Nowe modele postaci


Zamieniłem:

Nowy sposób wybierania klasy

Na:

Stary sposub wybierania klasy.


Dodałem:

Frakcje


I pojawił się problem który zapewne był od razu.

-W menu wyboru klas wszystkie klasy mają taki sam lvl.

-Kilka osub może expić jedną klase czyli jeżeli ktoś wbije Wojskiem Elitarnym 19lvl wszyscy mają 19lvl.



Widziałem że wiele osub ma z tym problem więc chciałbym abyśmy

wspólnie dowiedzieli się w czym tkwi problem i go naprawili

[Problem] Z wywolaniem funkcji po kliknieciu klawisza

19.04.2012 19:07

		if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!(get_user_button(id) & IN_ATTACK) || get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK)
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch()
{
case 0:
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}
case 1:
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.1, 0.5, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "")
}
case 2:
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.1, 0.5, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "")
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;


I chcę aby po wywołaniu funkcji pierwsze klikniecie PPM pokazuje sie hud1 i po drugim kliknieciu pokazuje sie hud2

problem z hitplace

06.04.2012 11:02

Witam
Mam pewien mały problem.

W linijce w którą zaznaczyłem na czerwono chciałbym aby

wyświetlały się strzały hs ale mi coś nie działa .

#include <amxmodx>
#include <csx>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Death HitPlace Details"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Alka"
new
head_hit[32],
chest_hit[32],
leftarm_hit[32],
rightarm_hit[32],
leftleg_hit[32],
rightleg_hit[32],
stomach_hit[32];
new gMyMenu;

new toggle_plugin;
public plugin_init() {

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_logevent("round_start", 2, "1=Round_Start")

toggle_plugin = register_cvar("amx_showhitplace","1")
register_clcmd("say /menu", "mymenu");
}
public client_death(killer,victim,weapon,hitplace,tk)
{
new id
if(!get_pcvar_num(toggle_plugin))
return 1;

if(hitplace == HIT_HEAD || hitplace == HIT_CHEST || hitplace == HIT_STOMACH || hitplace == HIT_LEFTARM || hitplace == HIT_RIGHTARM || hitplace == HIT_LEFTLEG || hitplace == HIT_RIGHTLEG)

if(hitplace == HIT_HEAD)
head_hit[killer] ++

else if(hitplace == HIT_CHEST)
chest_hit[killer] ++

else if(hitplace == HIT_STOMACH)
stomach_hit[killer] ++

else if(hitplace == HIT_LEFTARM)
leftarm_hit[killer] ++

else if(hitplace == HIT_RIGHTARM)
rightarm_hit[killer] ++

else if(hitplace == HIT_LEFTLEG)
leftleg_hit[killer] ++

else if(hitplace == HIT_RIGHTLEG)
rightleg_hit[killer] ++

set_hudmessage(0, 255, 255, -1.0, -0.49, 0, 2.0, 5.0, 0.1, 0.1, -1)
show_hudmessage(killer, "(%d)^n--%d--[%d]--%d--^n[%d]^n%d %d^n_/ \_",head_hit[killer],leftarm_hit[killer],chest_hit[killer],rightarm_hit[killer],stomach_hit[killer],leftleg_hit[killer],rightleg_hit[killer])

return 0;
}
public round_start()
{
if(!get_pcvar_num(toggle_plugin))
return 1;

new players[32], num
get_players(players, num)

new player
for(new i = 0; i < num; i++)
{
player = players[i]

head_hit[player] = 0
chest_hit[player] = 0
stomach_hit[player] = 0
leftarm_hit[player] = 0
rightarm_hit[player] = 0
leftleg_hit[player] = 0
rightleg_hit[player] = 0
}
return 1;
}
public mymenu(id){
gMyMenu=menu_create("Jak sie przywitasz?","cbMyMenu");
menu_additem(gMyMenu,"Witam");//item=0
menu_additem(gMyMenu,"Czesc");//item=1
menu_additem(gMyMenu,"Przyszedl Admin :D","",ADMIN_CHAT);//item=2
menu_display(id, gMyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbMyMenu(id, menu, item){
new info[201];
switch(item){
case 0:{
format(info, 200, "[COD MISJE] Trafiles juz %i w hs.", head_hit[killer]) ;
ColorChat(id, RED, info);
}
case 1:{
client_cmd(id, "say Czesc");
}
case 2:{
client_cmd(id, "say Przyszedl Admin :D");
}
}
}

nazwa funkcji

08.03.2012 18:35

Witam

Czekałem 1 tydzien ale nie otdzymałem pomocy.

Więc postanowiłem napisać nowy temat.


mam funkcje w cod starym dodane i teraz chcę dodac do kazdej funkcji aby miala wlasna nazwe a nazwa wyswietlala sie w hud


czyli trzeba chyba zrobic cos takiego:

new const nazwy_funkcij[][] = {"Brak",
"Nazwa1",
"Nazwa2",
"Nazwa3"
};

I chcę aby po wejściu na serwer było standardowo "Brak" chyba trzeba to dodać do "public client_connect(id)"

I chcę aby każda z funkcji miała przepisaną własną nazwe abym mógł do każdej z funkcji wklejić coś podobnego nazwy_funkcij[33] = "Nazwa1";

oczywiście to tylko przykład o co mi chodzi

Mam nadzieję ze ktoś pomoże

prosił bym tylko o kod

Cod nazwy misji wyświetlające się w hud

28.02.2012 20:07

Witam

Mam do was pewną prośbę.

Otóż chciałbym aby ktoś z was mi pomógł.

przejde od razu do tematu:

chodzi mi o misje do cod moda z tego tematu:

http://amxx.pl/topic...isjeaka-questy/

proszę nie pisać abym sobie dodał nowsze misje itp ponieważ chcę te.

Chciałbym aby ktoś z was pomógł mi dodać misje do hud

aby każda misja miała własną nazwę i aby ta nazwa się wyświetlała w hud

by ktoś z was dodał tablice z nazwami misji.

Misja1
misja2
misja3
misja4 itp.

proszę tylko o kod i jak zrobić aby wyświetlało w hud