Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

danioxd - zdjęcie

danioxd

Rejestracja: 05.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.05.2014 14:52
-----

#548023 [Klasa] Shinobi

Napisane przez DEADP00L w 06.06.2013 17:38

Shinobi

 

Siema :D

 

Przerobiłem kod "Dual Katana (2013) by Dias" pod klasę do Call of Duty MODa. Do klasy dodałem niewidzialność, którą możemy zmienić cvarem oraz grawitację. DMG z LPM jest zwiększany wraz z naszą inteligencją, natomiast DMG z PPM zostawiłem bez zmian. Na start zabiera nam podstawowe bronie i zostaje nam tylko dual-katana. Myślę, że klasa będzie przydatna :)

 

 

testyq.png

    Nazwa Klasy: "Shinobi"
    Opis Klasy: "Dostaje dual-katane LPM(40DMG+int)/PPM(80DMG). Jest niewidzialny oraz bardzo szybki."
    Dodatkowe Bronie Klasy: "KNIFE"
    Zdrowie na start: "100"
    Kondycja: "110"
    Inteligencja: "0"
    Wytrzymalosc "0"

________

Autorem kodu jest Dias.

Wymagane Moduły:

engine
fun
fakemeta
hamsandwich
cstrike

Załączam tutaj screeny + wideo by Dias prezentujące klasę:

 

640px-Cbefa546-d673-468f-af51-7f206fad6f

 

640px-9ef412b7-fc11-45a7-a31b-92d6711957

 

WIDEO:

 

 

 

 

testyi.png

 

# Instalacja standardowa !

 

 



Zapomniałem dodać informację o CVARACH:

"s_grawitacja" "300.0"  - tutaj możemy zmienić naszą domyślną grawitację.
"s_niewidzialnosc" "0"  - tutaj możemy ustawić niewidzialność klasy (0-255).

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#549374 [ROZWIĄZANE] Frakcje

Napisane przez Raen w 13.06.2013 11:36

Sposób pierwszy z tego tematu: http://amxx.pl/topic...kcji-2-sposoby/

Zmieniasz nazwę frakcji w sma klasy.


  • +
  • -
  • 1


#286487 [Poradnik PokeMod] Zwiększenie level'a

Napisane przez radim w 22.08.2011 12:36

1. Tabela Exp'a.
Aby zwiększyć level na PokeModzie, pierwszą rzeczą, którą trzeba się zająć, jest Tabela Exp'a. Po zainstalowaniu PokeMod'a v1.2.3 RC wchodzimy do addons>amxmodx>configs>pokemon>xp_table.ini
W niej jest coś takiego:
Spoiler

0 30 70 130 300 370 480 680 800 1200 //1-10 <---- mówiąc językiem początkujących, są to wymagane ilości expa na poszczególny lvl do 10-tego poziomu. Np. zaczynamy grę z 0 exp i 1 lvl, i aby osiągnąć następny lvl czyli drugi należy mieć 30 exp'a. Myślę, że każdy to ogarnął Dołączona grafika Tabele exp'a 100-600 lvl, xp mały, średni, duży są w załączniku. (mały, średni duży, w sensie że mały - najszybszy, średni - szybki, duży - wolny)

2. Custom.inl
Po zmienieniu tabeli exp'a udajemy się do addons>amxmodx>scripting>pokemon>custom.inl
Prawie na początku tego pliku jest linijka:
Spoiler

#define MAX_LEVELS 99 <---- zamiast 99 wpisujecie level jaki jest maxymalny w xp_table.ini. Jeśli w xp_table.ini macie do 300 lvl, to w custom.inl, zamiast 99 wpisujecie 300.

3. Kompilacja
Nie którzy, nie więdzą o co chodzi i dla takich ludzi to właśnie tłumaczę. Po zmienieniu tabeli exp'a i custom.inl. wchodzicie do addons>amxmodx>scripting. Tam znajdujecie pokemod.sma. Zaznaczacie go i trzymacie naciśnięty lewy przycisk myszy. Następnie przesuwacie pokemod.sma na compile.exe. Powinno wyskoczyć czarne okienko, nie wyłączajcie go. Możecie dopiero wyłączyć jak się już skompiluje, czyli wyskoczy coś takiego jak zaznaczone na czerwono screenie:
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
Nie zwracajcie na moje wraningi, u was takie nie powinny być. Gdy już się skompiluje, należy nacisnąć enter, aby wyłączyć okienko. Następnie wchodzimy do addons>amxmodx>scripting>compiled. tam jest nowo powstały plik pokemod.amxx z waszym wybranym level'em. Należy go wgrać do addons>amxmodx>plugins, zrestartować serwer i GOTOWE. Powiększyliście level na swoim pokemodzie.


To chyba na tyle, zapraszam do innych poradników. W razie problemów, stwórz temat a Ci na pewno pomogę.
[PokeMod] [Poradnik PokeMod] Edycja koloru Skilla - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[PokeMod] [Poradnik PokeMod] Custom.inl - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[PokeMod] [Poradnik PokeMod] Defines.inl - AMXX.pl: Support AMX Mod X

!!! UWAGA !!!
Prawa zastrzeżone. Zakaz kopiowania na inne fora.


  • +
  • -
  • 1


#179609 Paczka Deathrun by Keno

Napisane przez Keno w 13.10.2010 17:33

AMX pack DeathRun by Keno


  • Chciałbym przedstawic Wam moją drugą paczkę AMX Deathrun.
  • Wprowadziłem pewne przydatne dla Was poprawki.
  • Ostatnio zauważyłem, że gracze deathrun chętnie wykorzystują moją starą paczkę, co za tym idzie kopiują ją na inne strony.
    Nie życzę sobie kopiowania mojej pracy !
  • Jeśli masz problem z paczką pisz w tym temacie, bądź na 10055455 gg
  • Paczka w 100%'ach działa, sam mam ją na własnym serwerze
  • Paczka 1.8.1 pod Linux
  • Download: >>KLIK<<
Paczka zawiera:

; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx		; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx		; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here

bunnyhop.amxx			; AutoBH
DeathrunManager.amxx		; Główny plugin Deathrun
DRM_trigger_hurt_fix.amxx	; Główny plugin Deathrun
team_join.amxx			; Automatyczne dołączenie do teamu CT
afkkicker.amxx			; Wywala afkujących graczy
BestSpeed_Edition_v2.amxx	; Rekord szybkości na mapie
speedometer.amxx		; Pokazuje naszą prędkośc
mutemenu.amxx			; Umożliwia mutowanie graczy
reconnect_features.amxx		; Zakaz reconnekta
Galileo.amxx			; Mapchooser
extreme_bancfg2.amxx		; Lepszy od minibans
adminlisten.amxx		; Admin widzi wszystkie wiadomości
amx_gag.amxx			; Admin może gagowac graczy
50hp.amxx			; Wszyscy mają po 50hp 
hpk.amxx			; Wywala graczy z pingiem max 95
use_button_once.amxx		; TT włącza 1 raz pułapkę
specinfo.amxx			; Widzisz obserwujących Cię graczy
Allow_round_finish.amxx		; Pozwala dokończyc rundę
ad_manager.amxx			; Reklamy w say
amx_ip.amxx			; Pokazuje IP graczy
tl_fix.amxx			; Gdy TT ucieknie, czas się nie zmieni

  • +
  • -
  • 22