Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Qski - zdjęcie

Qski

Rejestracja: 04.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.12.2013 16:00
-----

#294713 Jak zmianić nazwy drużyn ?

Napisane przez DarkGL w 10.09.2011 20:17

możesz użyć tego pluginu
http://forums.allied...ead.php?t=66153
ale tak jak mówiłem nie zmienia on nazwy w tablicy wyników
  • +
  • -
  • 1


#170498 [QTM COD:MW Mod] Komenda /skille

Napisane przez Jagoda w 12.09.2010 13:39

Witam dzisiaj powiem wam jak zrobić komędę pokazująca statystyki :D
szukamy

register_clcmd("say /klasa", "WybierzKlase");

dodajemy pod

register_clcmd("say /skille", "czary");

potem na koncu kodu wklejamy

public czary(id)
{

client_print(id, print_chat, "Inteligencja: %i, Zycie: %i, Kondycja: %i, Wytrzymalosc: %i ", inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], kondycja_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id] );
client_print(id, print_chat, "To daje ci :%i Zycia, Szybsze bieganie o %i i Redukuje obrazenia o %0.0f%%", zdrowie_gracza[id]*2, floatround(kondycja_gracza[id]*1.3), redukcja_obrazen_gracza[id]*100 );
}

kompilujemy i gotowe


#250099 Plugin na mruganie

Napisane przez kasza w 16.05.2011 20:55

Zamknij_oczy - AMXX.pl: Support AMX Mod X

*następnym razem nikogo nie pośpieszaj.
  • +
  • -
  • 1


#249062 Szukam JailBreak Moda

Napisane przez cajmert w 14.05.2011 07:17

Amxmodx Jailbreak By `dmx. - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#158089 [COD]Jak dodać Item/Klasę/Moc Spadochron(iarz)

Napisane przez camilost w 07.08.2010 17:21

Zamieszczam tutorial jak połączyć ze sobą plugin Spadochron, aby w COD:MW Modzie można było dać klasie spadochron, zrobić klasę Spadochroniarz, dodać item Spadochron.

Otwieramy SMA Cod Moda i:

1. Szukamy
new doswiadczenie_za_bombe;
Po tym dodajemy
new SpadochronDetach;
new SpadochronSpadanie;

2. Szukamy
new ilosc_skokow_gracza[33];
Po tym dodajemy
new ilosc_spadochronow_gracza[33];
new para_ent[33];

3. Szukamy
doswiadczenie_za_bombe = get_cvar_num("cod_bombxp");
Po tym dodajemy
SpadochronSpadanie = register_cvar("cod_spadochron_fallspeed", "100");
	SpadochronDetach = register_cvar("cod_spadochron_detach", "1");

4. Szukamy
precache_model("models/mine.mdl");
Po tym dodajemy
precache_model("models/parachute.mdl");

5. Szukamy w public Odrodzenie(id)
switch(klasa_gracza[id])
Nad tym dodajemy (Dodałem dodatkowe linie, aby zapobiec bugom, iż po odrodzeniu mamy item z poprzedniej klasy [jeśli go nie wykorzystaliśmy])
ilosc_rakiet_gracza[id] = 0;
	ilosc_apteczek_gracza[id] = 0;
	ilosc_min_gracza[id] = 0;
	ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0;
	ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
	ilosc_spadochronow_gracza[id] = 0;
	if(para_ent[id] > 0) {
		remove_entity(para_ent[id])
		set_user_gravity(id, 1.0)
		para_ent[id] = 0
	}

6. Szukamy w public client_disconnect(id)
UsunPrzedmiot(id);
Po tym dodajemy
parachute_reset(id);

7. Szukamy w public Death()
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
Nad tym dodajemy
parachute_reset(id);

8. Na sam koniec kodu dodajemy to co w spoilerze:
Spoiler





Poradnik jak dodać do klasy X spadochronów, do przedmiotu, jak zrobić klasę spadochroniarz.

1. Gdy dodajemy nową klasę zgodnie z TYM poradnikiem:
w switch(klasa_gracza[id])
I pod daną klasie bronią dodajemy po prostu
ilosc_spadochronow_gracza[id] = 3;

Tak np. wyglądała by klasa Komandos
case Komandos:
		{
			give_item(id, "weapon_deagle");
			ilosc_spadochronow_gracza[id] = 3;
		}

2. Zrobiliśmy klasę Spadochroniarz i chcemy, aby miała nieskończoność spadochronów w public client_PreThink(id)
Szukamy
if ((button & IN_USE) && (ilosc_spadochronow_gracza[id] > 0))
I zamieniamy na np.:
if (button & IN_USE && (ilosc_spadochronow_gracza[id] > 0 || klasa_gracza[id] == Spadochroniarz))

3. Dodajemy nowy przedmiot według kolejności (nazwa,opis)
np. u mnie nr. przedmiotu spadochron w kolejności to będzie 29.

Szukamy w public Odrodzenie(id) np. przedmiotu Szpieg:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
		ZmienUbranie(id, 0);
I po nim dodajemy
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29)
		ilosc_spadochronow_gracza[id] = 5; // W zaleznosci ile daliscie w opisie, mozecie tez dodac tak jak z klasa spadochroniarz (patrz wyżej)


Jeżeli sam nie potrafisz tego zrobić
Załóż osobny temat w dziale Scripting/Pluginy załącz SMA i powiedz o co prosisz.


Jeśli nie posiadasz modelu spadochronu łap (Wrzucasz do models/ plik parachute.mdl): Załączony plik  parachute.rar   60,83 KB  191 Ilość pobrań


@Zakaz kopiowania ^.^


  • +
  • -
  • 9


#243528 Nieograniczone ammo dla itemu/klasy

Napisane przez dasiek w 30.04.2011 10:57

tak jak napisałem w CmdStart
  • +
  • -
  • 1


#222989 Nieograniczone ammo dla itemu/klasy

Napisane przez dasiek w 08.03.2011 16:02

Dla zielonych ;]
Wiele osób się pytało jak zrobić że klasa ma zawsze FULL magazynek . Niedawno to ogarnąłem i postanowiłem sę podzielić.

Tworzymy sobie item lub klase jak kto woli ;)

Moja klasa to Rewol w tabeli więc w CmdStart dodajemy linijke
if(klasa_gracza[id] == Rewol)
			{
				set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
			}

Wtedy nasza klasa nieważne jaką broń by trzymała (M$,AWP lub usp) zawsze ma Full magazynek ;)

Jeśli miałby to być item zamiast klasy dodamy

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 999) //numer itemu
			{
				set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
			}
a jeśli dodamy i klase i item dodajemy

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 999 || klasa_gracza[id] == Rewol) //numer itemu
			{
				set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
			}

ot i cała filozofia ;)

U mnie to działa jak będzie u innych nie wiem .
  • +
  • -
  • 13


#232532 Monety v2

Napisane przez slawiz w 02.04.2011 17:48

Witam przedstawiam wam dzisiaj monety mojego wykonania v2 Dla moda Call Of Duty.
Przepraszam was za błędy w poprzednim poradniku.

Cvary do amxx.cfg:

cod_kill_monety 2 // Ilość monet za zabójstwo.
cod_bomb_monety 10 // Ilość monet za podłożenie i rozbrojenie c4.
--------------------------------------------------------------------
Instalacja Monet:

*Szukamy*:

new doswiadczenie_za_bombe;


*Dodajemy za*:

new ilosc_monet_za_zabojstwo;
new ilosc_monet_za_pake;


*Szukamy*:

new punkty_gracza[33];


*Dodajemy przed*:

new monety[33];


*Szukamy*:

register_cvar("cod_bombxp", "100");


*Dodajemy za*:

register_cvar("cod_kill_monety", "2");
register_cvar("cod_bomb_monety", "10");


*Szukamy*:

doswiadczenie_za_bombe = get_cvar_num("cod_bombxp");


*Dodajemy za*:

ilosc_monet_za_zabojstwo = get_cvar_num("cod_kill_monety"); // Ilosc monet za zabojstwo
ilosc_monet_za_pake = get_cvar_num("cod_bomb_monety"); // Ilosc monet za zabojstwo


*Szukamy*:

new nowe_doswiadczenie = 0;


*Dodajemy za*:

new nowe_monety = 0;


*Szukamy*:

nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;


*Dodajemy za*:

nowe_monety += ilosc_monet_za_zabojstwo;

*Szukamy*:

nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;


*Zmieniamy na*:

{
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;
nowe_monety += ilosc_monet_za_zabojstwo*2;
}


*Szukamy*:

doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;


*Dodajemy za*:

monety[attacker] += nowe_monety;


*Szukamy*:

	//resetuje umiejetnosci
klasa_gracza[id] = 0;
poziom_gracza[id] = 0;
doswiadczenie_gracza[id] = 0;
punkty_gracza[id] = 0;


*Dodajemy za*:

monety[id] = 0;


*Szukamy*:

doswiadczenie_gracza[podkladajacy] += doswiadczenie_za_bombe;


*Dodajemy za*:

monety[podkladajacy]  += ilosc_monet_za_pake;


*Szukamy*:

doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenia_za_zabojstwo;


*Dodajemy za*:

monety[id] += doswiadczenia_za_zabojstwo;


*Szukamy*:

doswiadczenie_gracza[rozbrajajacy] += doswiadczenie_za_bombe;


*Dodajemy za*:

monety[rozbrajajacy]  += ilosc_monet_za_pake;


*Szukamy*:

public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}


*Zmieniamy na*:

public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], monety[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}


*Szukamy*:


public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32];

parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31);

doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}


*Zmieniamy na*:

public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], monety[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], monetygracza[32];

parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, monetygracza, 31);

doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
monety[id] = str_to_num(monetygracza);
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}


*Szukamy*:

public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


*Zmieniamy na*:

public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s^nMonety : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], monety[target]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Monety : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], monety[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Pamiętajcie: Instalujecie tą modyfikacje na własną odpowiedzialność.
  • +
  • -
  • 6


#129568 Call of Duty: MW Mod - Beta

Napisane przez QTM. Peyote w 29.04.2010 10:38

do wykrywania klawisza USE używaj Ham_Use bądź Ham_ObjectCaps, dla innych CmdStart

Chyba tak zrobię. // Jest

Sprawdzasz tylko nóż, a co w przypadku np. bomb

Fakt. // Poprawione

zamiast UTIL_In_FOV używaj Ham_FVisible

Dzięki, nie znałem.

Po co rejestrujesz event Damage skoro używasz Ham_TakeDamage

W Ham_TakeDamage dałem tylko rzeczy związane z kontrolą obrażeń ;]
  • +
  • -
  • 3


#129512 Call of Duty: MW Mod - Beta

Napisane przez QTM. Peyote w 28.04.2010 23:08

Dołączona grafika
Mamy 10 klas(9 zwykłych i 1 premium) do wyboru, każda z nich ma inne bronie oraz umiejętności.
Dołączona grafika
say /reset - resetuje statystyki gracza
say /klasa - otwiera menu wyboru klasy
say /klasy - otwiera menu z opisami klas
say /wyrzuc - wyrzuca przedmiot
say /przedmiot - pokazuje informacje o przedmiocie
Dołączona grafika
cod_killxp - ustala ilość doświadczenia za zabójstwo
cod_bombxp - ustala ilość doświadczenia za podlozenie/rozbrojenie bomby
Dołączona grafika
Hamsandwich
Fakemeta
Engine
Fun
Nvault
Cstrike
Dołączona grafika
Klasa premium dostępna jest po dodaniu flagi "T"

Aby włączyć obsługę botów należy znaleźć linię:
//#define BOTY

i zmienić na:
#define BOTY

Zabezpieczenie konieczne, ponieważ tą metodą na localhost uznaje gracza za bota, a amxx'owe is_user_bot(id) nie wykrywa wszystkich botów.

Dołączona grafika
Standardowa

FAQ CodMod

CoD mod pytanie - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
[Problem] CoD MoD, gdy sięskradamy słychać kroki - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD - Tracimy przedmiot gdy nas zabiją - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Cal of duty odblokowanie klasy Rambo dla All - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD MoD - Kilka pytan - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Sklep W CoD od Peyote - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

UPDATE 0.7.4 02 maj 2010 - 22:46

  • Naprawione ustawianie kątów rakiet.
  • Od teraz w menu obok klasy widzimy swój poziom.
  • Poprawione Multi-Skoki.
  • Poprawione opisy klas.
  • Obrońca otrzymał odporność na miny.

UPDATE 0.7.9 04 maj 2010 - 18:43

  • Cztery nowe przedmioty.
  • Dodana obsługa botów.
  • Dodana blokada doświadczenia za bombe, kiedy na serwerze jest 1 osoba.
  • Kosmetyczne poprawki

UPDATE 0.7.93 05 maj 2010 - 20:15

  • Drobne poprawki ułatwiające edytowanie moda.

To nie jest przerobione diablo.
Załączony plik  QTM_CodMod.rar   349,36 KB  13780 Ilość pobrań

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 126


#160509 Dawanie przedmiotu graczowi w COD

Napisane przez camilost w 16.08.2010 16:12

Prosty, i niektórym na pewno się przyda krótki kod na dodawanie itemków graczowi (tylko admin może dawać itemy)

Komenda: cod_giveitem "NickGracza" "NumerItemku"

W .sma szukamy plugin_init i w nim dodajemy:
register_concmd("cod_giveitem", "cmd_giveitem", ADMIN_KICK, "<name> <item number>");



Na samym końcu źródła.
public cmd_giveitem(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id, level, cid, 3))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg1[33];
new arg2[3];
new nazwa[33]
read_argv(1,arg1,32);
read_argv(2,arg2,2);
new player = cmd_target(id, arg1, 0);
remove_quotes(arg2);
new item = str_to_num(arg2);
if(!informacje_przedmiotu_gracza[player][0])
{
if(item > 0 && item < sizeof(nazwy_przedmiotow))
{
new nazwa[33]
get_user_name(player, nazwa, 32);
DajPrzedmiot(player, item)
client_print(id, print_console, "[COD:MW] Dales graczowi: %s Przedmiot: %s.", nazwa, nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[player][0]])
}
else client_print(id, print_console, "[COD:MW] Nie ma takiego itemu.")
}
else client_print(id, print_console, "[COD:MW] Ten gracz posiada juz item.")
return PLUGIN_HANDLED;
}


@Zakaz kopiowania ^.^


@EDIT Zabezpieczonko małe : D
  • +
  • -
  • 6


#223928 Jak zrobic item zmniejszajacy grawitacje

Napisane przez Lolson w 10.03.2011 22:27

Chcialbym wam pokazac jak zrobic item zmniejszajacy grawitacje.
Na początku tworzymy jak normalny item potem szukamy
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);

pod tym dodajemy
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX
set_user_gravity(id, 0.5)


Aby zrobic klase z wbudowanym takim itemem zamiast
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX

piszeny to:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX ||(klasa_gracza[id] == Nazwa Klasy))

  • +
  • -
  • 6


#175987 [QTM COD:MW Mod] Wskrzesznie u medyka

Napisane przez Cypis' w 01.10.2010 19:10

Oto tutorial jak dodać wskrzeszanie do medyka na E

1. Dodajesz pod
//#define BOTY 1
to:
native cod_add_wskrzes(id, ile)

2. Do case klasy dodajesz:
cod_add_wskrzes(id,1)

3. Dodajesz pod
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
w public Odrodzenie(id) to:
cod_add_wskrzes(id, 0)

4.to dodajemy na koniec sma cod moda

public plugin_natives()
{
register_native("cod_set_user_xp", "UstawDoswiadczenie", 1);
register_native("cod_get_user_xp", "PobierzDoswiadczenie", 1);
register_native("cod_get_user_health", "PobierzZdrowieMax", 1);
}

public UstawDoswiadczenie(id, wartosc)
{
doswiadczenie_gracza[id] = wartosc;
SprawdzPoziom(id);
}

public PobierzDoswiadczenie(id)
return doswiadczenie_gracza[id];

public PobierzZdrowieMax(id)
return maksymalne_zdrowie_gracza[id];


Cvary:
cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10

sma wskrzeszania do medyka pod starego cod moda:
Załączony plik  medyk.sma   12,86 KB  607 Ilość pobrań
  medyk.amxx
  • +
  • -
  • 21


#205043 Jak zrobic item/klase Auto BH

Napisane przez Karnerrr w 11.01.2011 14:51

BARDZO PROSTY SPOSOB NA ZROBIENIE ITEMU/KLASY Z AUTO BH

Pod:
#define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832


Dodaj:
#define	FL_WATERJUMP	(1<<11)
#define FL_ONGROUND (1<<9)


Na samym końcu pliku:
a) Jesli Dla klasy:
public client_PreThink(id) {
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && klasa_gracza[id] == Nazwa_Klasy) { //Tam gdzie Nazwa_Klasy podajesz nazwe klasy, ktora ma miec Auto BH
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


B) Jesli chcesz stworzyc item:
Pod:
"Modul odrzutowy"


Dajesz:
"Auto BH"


Pod:
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"


Dajesz:
"Masz Auto BH"


Na samym koncu pliku:
public client_PreThink(id) {
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX) { // Tam gdzie XX wpisujesz numer itemu
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


c) Jesli chcesz zrobic item i klase poprostu:
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && (informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX || klasa_gracza[id] == Nazwa_Klasy)) {


Jezeli ktos ma na tym samym cod modzie spadochron i auto BH, najprawdopodobniej sie to nie skomplikuje. Aby zapobiec temu:
Na samym końcu pliku usuwasz spadochron i auto BH, a dodajesz:

parachute_reset(id)
{
if(para_ent[id] > 0) {
if (is_valid_ent(para_ent[id])) {
remove_entity(para_ent[id])
}
}

if (is_user_alive(id)) set_user_gravity(id, 1.0)

ilosc_spadochronow_gracza[id] = 0;
para_ent[id] = 0;
}

public client_PreThink(id)
{
//parachute.mdl animation information
//0 - deploy - 84 frames
//1 - idle - 39 frames
//2 - detach - 29 frames

if (!is_user_alive(id)) return

new Float:fallspeed = get_pcvar_float(SpadochronSpadanie) * -1.0
new Float:frame

new button = get_user_button(id)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
new flags = get_entity_flags(id)

if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) {

if (get_pcvar_num(SpadochronDetach))
{
if (get_user_gravity(id) == 0.1) set_user_gravity(id, 1.0)

if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2) {
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
return
}

frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

if (frame > 254.0) {
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
}
else {
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}

return
}

if ((button & IN_USE) && (ilosc_spadochronow_gracza[id] > 0 || klasa_gracza[id] == Spadochroniarz))// gdzie spadochroniarz dajesz klase ktora bedzia miale spadochron
{
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

if (velocity[2] < 0.0) {

if(para_ent[id] <= 0) {
para_ent[id] = create_entity("info_target")
if(para_ent[id] > 0) {
entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}

}

if (para_ent[id] > 0) {
entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
set_user_gravity(id, 0.1)

velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0) {

frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

if (frame > 100.0) {
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
}
}
else if (para_ent[id] > 0) {
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
ilosc_spadochronow_gracza[id]--;
}
}
else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0) {
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0;
ilosc_spadochronow_gracza[id]--;
}

if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && klasa_gracza[id] == Klasa_auto_BH) {// tam gdzie Klasa_auto_BH dajemy naszą klase z BH
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return
if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2)
return
if (!(flags & FL_ONGROUND))
return

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
return
}


!!UWAGA!! Zakaz kopiowania tego poradnika na inne fora




#162500 Jak dodać itemy do CodMod

Napisane przez ric0 w 21.08.2010 20:26

Szukasz:
"Buty Szturmowego", //1
	"Podwojna Kamizelka", //2
	"Wzmocniona Kamizelka", //3
	"Weteran Noza", //4
	"Zaskoczenie Wroga", //5
	"Plaszcz Partyzanta", //6 
	"Morfina", //7
	"Noz Komandosa", //8
	"Podrecznik Szpiega", //9
	"Tajemnica Generala", //10
	"Notatki Ninji", //11
	"Tajemnica Wojskowa", //12
	"AWP Sniper",//13
	"Adrenalina",//14
	"Tajemnica Rambo",//15
	"Wyszkolenie Sanitarne",//16
	"Kamizelka NASA",//17
	"Wytrenowany Weteran",//18
	"Apteczka",//19
	"Eliminator Rozrzutu",//20
	"Tytanowe Naboje",//21
	"Naboje Pulkownika",//22
	"Ogranicznik Rozrzutu",//23
	"Tarcza SWAT",//24
	"Wytrenowany Rekrut",//25
	"Pancerz Nomexowy",//26
	"Notatki Kapitana",//27
	"Modul odrzutowy",//28
Zmieniasz na:
"Buty Szturmowego", //1
	"Podwojna Kamizelka", //2
	"Wzmocniona Kamizelka", //3
	"Weteran Noza", //4
	"Zaskoczenie Wroga", //5
	"Plaszcz Partyzanta", //6 
	"Morfina", //7
	"Noz Komandosa", //8
	"Podrecznik Szpiega", //9
	"Tajemnica Generala", //10
	"Notatki Ninji", //11
	"Tajemnica Wojskowa", //12
	"AWP Sniper",//13
	"Adrenalina",//14
	"Tajemnica Rambo",//15
	"Wyszkolenie Sanitarne",//16
	"Kamizelka NASA",//17
	"Wytrenowany Weteran",//18
	"Apteczka",//19
	"Eliminator Rozrzutu",//20
	"Tytanowe Naboje",//21
	"Naboje Pulkownika",//22
	"Ogranicznik Rozrzutu",//23
	"Tarcza SWAT",//24
	"Wytrenowany Rekrut",//25
	"Pancerz Nomexowy",//26
	"Notatki Kapitana",//27
	"Modul odrzutowy",//28
        "Super Item" //29 // "Super Item" zmianasz na nazwe swojego itemu
Szukasz:
"Cicho biegasz", 
	"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
	"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW", 
	"Zadajesz wieksze obrazenia nozem",
	"Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze", 
	"Masz LW premii niewidocznosci",
	"1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",
	"Natychmiastowe zabicie z Noza",
	"Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga",
	"Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",
	"Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",
	"Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga",
	"Natychmiastowe zabicie z AWP",
	"Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia",
	"Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp",
	"Dostajesz 10 HP co 5 sekund",
	"Masz 500 pancerza",
	"Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz",
	"Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP",
	"Nie posiadasz rozrzutu broni",
	"Zadajesz 10 obrazen wiecej",
	"Zadajesz 20 obrazen wiecej",
	"Twoj rozrzut jest mniejszy",
	"Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty",
	"Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",
	"Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",
	"Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
	"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
Zmiansz na:
"Cicho biegasz", 
	"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
	"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW", 
	"Zadajesz wieksze obrazenia nozem",
	"Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze", 
	"Masz LW premii niewidocznosci",
	"1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",
	"Natychmiastowe zabicie z Noza",
	"Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga",
	"Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",
	"Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",
	"Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga",
	"Natychmiastowe zabicie z AWP",
	"Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia",
	"Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp",
	"Dostajesz 10 HP co 5 sekund",
	"Masz 500 pancerza",
	"Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz",
	"Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP",
	"Nie posiadasz rozrzutu broni",
	"Zadajesz 10 obrazen wiecej",
	"Zadajesz 20 obrazen wiecej",
	"Twoj rozrzut jest mniejszy",
	"Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty",
	"Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",
	"Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",
	"Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
	"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
        "Dostajesz 100hp co runde" // Tu dajesz opis swojego itemu

Szukasz:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
	{
		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
		szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
	}
Dodajesz za tym

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29)
	{
		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100; // tu dodajesz moc itemu
	}

To chyba na tyle.
  • +
  • -
  • 6