Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Grimmjow - zdjęcie

Grimmjow

Rejestracja: 02.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.04.2011 09:36
-----

Moje tematy

Nie moge skompilowac

22.03.2011 00:11

Siemka :) Robie moj pierwszy prosty plugin - wiec proszę za duzo ode mnie nie oczekiwac :D Jest maly problem - robie wg poradnika i nie moge skompilowac. Wszystko opisane w pluginie co ma byc :P Po kupieniu (komenda) ma zmniejszac gravitacje o polowe :> Help plax dla zielonego :D

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Gr!mMj0v!"

new plugin_on
new price

public plugin_init() {
	register_plugin(AUTHOR,VERSION,PLUGIN)
	register_clcmd("say jump", "jumpme")

plugin_on = register_cvar ("amx_jump_plugin", "1")
price = register_cvar("amx_jump_price", "4000") 

}

	
public jumpme(id) {
	new money = cs_get_user_money(id)
	if (plugin_on == 1)
	{
	set_user_gravity(id,0.50)
	client_print(id, print_chat,"Gravitacja sie zmniejszyla!")
	cs_set_user_money(id, money - price)
}	
}

Nie dzialajace itemy [War3]

15.03.2011 14:02

Nie wiem czemu, ale nie dzialaja mi 2 itemy w shopmenu (Mask of Death i Sock z Feather), oraz jeden skill Blood Maga - Slapniecie. Sock w ogole nie daje gravitki, moge normalnie dodawac w skill blood maga i nic nie daje. Maska smierci przy zakupie pisze ze bedzie dawac 0% hp. Oczywiscie mam ustawione na 30% , wiec proszę mi nie mowic ze mam wpisac to w war3.cfg

proszę o szybka pomoc - wgrywalem plugin i .sma po kilka razy, z roznych stron itp (inne versje) i dalej nie dziala :)

Problem przy wejsciu na server

13.03.2011 13:39

Nie wiem czy dobry dzial, ale niektorym osobom - glownie ns (nie wszystkim NS!) przy laczeniu sie na server wyskakuje:

Host_Error: UserMsg: Not Present on Client 5

Nie wiem co z tym zrobic, poniewaz nigdy nie mialem czegos takiego ;)

Plugins.ini daje, jak by cos tam moglo byc :P

Sa tam tez pluginy ktorych nie uzywam - kumpel kopiowal amx ze swojego PB.

Załączony plik  plugins.ini   3,71 KB  19 Ilość pobrań

Warcraft3 - Modele do klas

02.03.2011 20:09

Siemka (przepraszam za nieregulaminowy temat). Chcialbym aby kazda klasa na War3 mogla posiadac swoj wlasny model, np. Undead model Zombie itp. Nie jestem pewnien czy jest to mozliwe. Za kazda probe pomocy daje +. Modele mam wlasne oczywiscie ;) Daloby sie tak zrobic?