Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

N!bR - zdjęcie

N!bR

Rejestracja: 02.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.05.2011 08:41
-----

#163670 Dynamiczny HUD

Napisane przez R3X w 24.08.2010 22:55

Dynamiczny HUD
dHUD.inc
v.1.03

Temat w budowie, stworzenie dokumentacji potrwa pewnie dłużej niż pisanie kodu :P
Tymczasem angielski opis wszystkich funkcji można znaleźć w pliku .inc

Dołączona grafikaDemonstracja

Eksperymentalna biblioteka do tworzenia różnych efektów na wiadomościach HUD. Jej głównym (lecz nie jedynym) zadaniem jest zautomatyzowanie ruchu i zmian koloru wyświetlanych komunikatów.



Plugin udostępnia szereg funkcji do pracy z efektami. Podstawowe operacje odbywają się na pojedynczych klatkach animacji, jak we flashu. Tak też wyświetlana jest wiadomość - klatka po klatce - zastąpienie napisu jego kopią w innym miejscu czy kolorze stworzy wrażenie ruchu i przekształceń kolorystycznych.

Download



Instalacja
Plik dHUD.sma należy skompilować i zainstalować na serwerze. Plugin korzystający z efektów skompiluje się wyłącznie lokalnie z dostępem do dHUD.inc.


Interfejs

Wszystkie udostępniane funkcje mają prefiks DHUD_*.

Pierwsze co trzeba zrobić to stworzyć 'obiekt' dhud. DHUD_create() zwraca uchwyt, którego używa się z pozostałymi funkcjami. Można utworzyć kopię istniejącego obiektu przez podanie jego uchwytu DHUD_create(dhud) [działa to podobnie jak konstruktor kopiujący w językach obiektowych].


Animację możemy zaprojektować manualnie przypisując właściwości każdej klatce z osobna (dHUD_test -> dhud) lub użyć filtrów (dHUD_test -> dhud3).

  • klatka po klatce
Wystarczy kilka wywołań DHUD_setFrame, każde przypisze kolor i położenie napisu tworząc animację

DHUD_setFrame(dhud, frame, iColor[3], Float:x, Float:y, iLen = 1);
dhud - uchwyt
frame - numer klatki, zaczynają się od 0, w przypadku numeru większego niż liczba dostępnych akurat klatek animacja zostaje wypełniona pustymi klatkami aż do podanego rozmiaru
iColor[3] - kolor napisu
x, y, - położenie napisu
iLen - długość klatki; w miejsce dwóch identycznych klatek z iLen=1 można dać jedną z iLen=2




  • filtry

Filtry służą do przetwarzania kilku klatek zgodnie z danym algorytmem.

DHUD_applyFilter(dhud, const szFilter[], startFrame, endFrame, Float:dx=D_LONG, Float:dy=D_ZERO, any:...)
dhud - uchwyt
szFilter[] - nazwa filtra, lista dostępnych jest drukowana po użyciu komendy "dhud info" przez admina z flagą od konfiguracji (H)
startFrame, endFrame - przedział klatek
dx, dy - przyrost wartości x i y, przydatne w funkcjach, funkcja realizująca filtr otrzymuje współrzędne x i y, z których może wyliczyć nowe położenie (przykład z sinusem w dHUD_test), każda ramka dostaje wartości x<poprzedniej ramki> + dx i y<poprzedniej ramki> + dy
any:.. dodatkowe parametry filtrów, opisane także w "dhud info"



Dwoma podstawowymi filtrami dHUD są SetPosition i SetColor. Dzięki nim, możemy ustawić kolor i położenie w wielu klatkach jednocześnie.

SetPosition ustawia podaną pozycję wszystkim klatkom z zakresu startFrame-endFrame
SetColor ustawia podany kolor wszystkim klatkom z zakresu startFrame-endFrame

Ten kod ustawi dhud długości 50 klatek w pozycji 0.5 0.5 w kolorze białym (255, 255, 255)
DHUD_setFrame(dhud, 50, {0,0,0}, 0.0, 0.0);
DHUD_applyFilter(dhud, "SetPosition", 0, 50, D_ZERO, D_ZERO, 0.5, 0.5);
DHUD_applyFilter(dhud, "SetColor", 0, 50, D_ZERO, D_ZERO, 255, 255, 255);



Jak już zbudujemy animację nadejdzie mement na wyświetlenie jej graczowi:
DHUD_display(id, dhud, Float:fInterval = 0.1, channel = 4, const szMessage[], any:...)
id - id gracza lub 0 - do wszystkich
dhud - uchwyt
fInterval - długość trwania klatki w sekundach; czas od pokazania pewnej ramki do następnej mnożony przez wartość iLen klatki
channel - kanał HUD, 1-4
szMessage[], ... - wiadomość; można użyć ciągów formatujących; %L + LANG_PLAYER z id = 0 niestety nie zadziała! może w przyszłym wydaniu


Forward
W momencie zakończenia animacji wykonywany jest forward
forward fwStopAnimation(id, dhud, bool:finished);

czyli w pluginie można dopisać publiczną funkcję, która zareaguje na to zdarzenie
public fwStopAnimation(id, dhud, bool:finished){}

parametr finished jest ustawiany na true, kiedy animacja zostanie zakończona zgodnie z planem i false jeśli zostanie zatrzymana/zastąpiona nową


Historia

1.03
- poprawione: rejestrowanie filtrów z parametrami w zewnętrznych pluginach

1.02
- poprawione: pierwsza ramka wyświetlana bez opóźnienia
- poprawione: forward wykonywany dokładnie w momencie końca animacji (a nie po puszczeniu ostatniej klatki)
- dodane: ustawienie iLen na 0 usuwa klatkę z animacji
- dodane: stock DHUD_removeFrames
- dodane: stock DHUD_removeAllFrames

1.01
- poprawa interfejsu
- dodane: czyszczenie nieużywanych tablic Array:
- dodane: forward onStopAnimation
- dodane: komenda "dhud info"

1.0
- pierwsza, nie publikowana szerzej wersja
  • +
  • -
  • 37


#30308 Info. Messages 2.1

Napisane przez graczu w 26.12.2008 18:53

Jest to oryginalny plugin: Info. Messages z małymi zmianami oraz dodatkami.

Wiadomości są inaczej wyświetlane z losowym kolorem.
Dodałem zmienne które można wprowadzić do wiadomości:

%hostname%
%nextmap%
%timeleft%
%roundsleft%

Np "Witamy na %hostname%nNastępna mapa: %nextmap% za %timeleft%"

Instalacja:

Plugin: "imessage.amxx ; displays information messages" wyłączamy
Kompilujemy ten i go dodajemy.

Dodajemy do amxx.cfg
// Czas między wyświetleniem wiadomości
amx_hud_msgtime 120

// Zdefiniowane Wiadomości do wyświetlenia
amx_hud_msg "Hello at: %hostname%nThe NextMap will be: %nextmap%nTime Left on Map: %timeleft%nAvilable Commands: nextmap, timeleft, leadermap, /lm"
amx_hud_msg "[LASER MINE MOD MANUAL]nHow to buy Laser Mine: say /lmnHow to set up Laser Mine: bind key +setlasernHow to delete Laser Mine: bind key +dellaser"
amx_hud_msg "[MAP LEADER RESERVATION SLOT]nOn evry map system chose best Player that will get Reservation SlotnOf course that player is saved and nextone need to get Current Leader Frags + 20"

Oczywiście to co jest w środku amx_hud_msg zmieniamy na własne dałem przykład z mojego serwera.

Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#151835 Info. Messages 2.1

Napisane przez Apple() w 15.07.2010 08:34

A tam gdzie masz n nie powinno być \n? Znam to z c++.
  • +
  • -
  • 2


#147042 Więcej granató

Napisane przez Abes Mapper w 25.06.2010 14:40

grenade sack-0.4.1 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 2


#111552 Spadochron (parachute)

Napisane przez tymbark122 w 12.02.2010 22:20

Opis:
Jest to spadochron jakiego znacie;D ale trochę inny...Nie trzeba płacić, sprzedawać itp. Tylko spadochron jest już od START'u za darmo.

Instalacja:
Plik parachute.mdl do cstrike/models
Plik parachute.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins
Plik parachute.sma do cstrike/addons/amxmodx/scripting

Cvar'y
sv_parachute "1" - 0: wyłączony - 1: włączony
parachute_fallspeed "100" - szybkosc lotu

Wystraczy zmienić mape lub zrestartować Serwer i gotowe;D
Mam nadzieje, że działa ;P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 97


#222348 Roundsound

Napisane przez rS. w 06.03.2011 14:54

Zalecany: Alternative End Round Sounds - AMXX.pl: Support AMX Mod X
I gotowiec: Roundsound by Pawlak - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Do roboty
  • +
  • -
  • 1


#221610 Klasy na diablo nie dzialaja adminom

Napisane przez Szymon035 w 04.03.2011 20:03

Ale to jak wpisujesz /klasa to nie wyskakuje? Czy jak ją wybierasz?
Bo jak wpisujesz /klasa i nie wyskakuje to może być wina tego że jesteś sam lub we 2 na serwie a to jest taka blokada żeby nie było można expić.
  • +
  • -
  • 1