Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Grzybek* - zdjęcie

Grzybek*

Rejestracja: 26.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.03.2011 15:17
-----

#229456 plus 500 HP

Napisane przez 1337 w 24.03.2011 21:11

Dodałeś w złe miejsce pewnie


#224597 konfigi do sparów

Napisane przez stasekstaskowy w 12.03.2011 15:59

powgrywaj na serwer potem exec podczas spara
oryginalne z esl.eu

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#224599 Jak zrobic by amunicja sie nie konczyla?

Napisane przez stasekstaskowy w 12.03.2011 16:00

Unlimited ammo - Nieskończoność amunicji - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 2


#224874 Zmiana dźwięku levelup na dźwięk w formacie mp3

Napisane przez stasekstaskowy w 13.03.2011 12:17

jezeli plik jest mp3 zastosuj ta komende:

client_cmd(id, "mp3 play sound/xx/nazwa");

  • +
  • -
  • 2


#225036 Problem z 2itemkami. Potrzebna pomoc!

Napisane przez stasekstaskowy w 13.03.2011 17:10

1.
zmien na
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 32)
{
doswiadczenia_za_zabojstwo += 7000
}


co do 2 warunku w jakiej procedurze go umiesciles?
  • +
  • -
  • 2


#224227 Niewidzialność na określony czas

Napisane przez stasekstaskowy w 11.03.2011 20:04

uzyj funkcji set_task
  • +
  • -
  • 1


#226329 1/1 Z AWP CoD MoD

Napisane przez stasekstaskowy w 17.03.2011 16:48

po co uzywac randoma jezeli szansa ma byc 1/1 ? Na dodatek random(1) zawsze bedzie rowny 0 a Ty porownujesz go do 1.

if(klasa_gracza[idattacker] == ProSnajper && weapon == CSW_AWP)
damage = float(health);

  • +
  • -
  • 2


#226434 Prosze o poprawe

Napisane przez stasekstaskowy w 17.03.2011 20:17

lap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#226653 Sprite na celowniku

Napisane przez stasekstaskowy w 18.03.2011 16:53

AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!
  • +
  • -
  • 2


#200786 Magazyn na perki v2.2

Napisane przez Goliath w 29.12.2010 12:07

Dołączona grafika
Ten plugin umożliwia przechowywanie kilku perków w specjalnym magazynie. Po wpisaniu na czacie /magazyn, otwiera się menu, w którym możemy włożyć, wyjąć, zamienić lub usunąć dany perk (raz włożonego perku, nie będzie można wyjąć do końca rundy).
Dodałem zapis na nVault, więc po wyjściu i ponownym wejściu na serwer, perki w magazynie zostaną (można zmienić w konfiguracji pluginu).

Dołączona grafika
say /magazyn - otwiera menu magazynu

Dołączona grafika
1. Jeżeli jeszcze tego nie zrobiliśmy, dokonujemy zmiany z tego tematu: [CoD Nowy] Naprawa natywu cod_get_user_perk - AMXX.pl: Support AMX Mod X
2. Otwieramy plik cod_magazyn.sma i dokonujemy konfiguracji pluginu:
Spoiler

3. Kompilujemy plik cod_magazyn.sma.
4. Wrzucamy skompilowane pluginy na serwer (jakby ktoś nie wiedział, to do katalogu amxmodx/plugins).
5. Dopisujemy do plugins.ini (lub plugins-codmod.ini, Wasza wola Dołączona grafika):
cod_magazyn.amxx

Dołączona grafika
Aktualna wersja (v2.2):
Spoiler


Starsze wersje:
Spoiler

  • +
  • -
  • 39


#226851 Błedy przy kompilacji jak poprawić ?

Napisane przez stasekstaskowy w 18.03.2011 23:43

nie uzywaj polskich znakow

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#226840 jeden error

Napisane przez stasekstaskowy w 18.03.2011 22:57

lap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#226972 Gdzie Zrobiłem Błąd

Napisane przez stasekstaskowy w 19.03.2011 11:26

o 1 klamre za duzo

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#227149 Exp zmiejszajacy sie wzar z levelem.

Napisane przez stasekstaskowy w 19.03.2011 16:26

[CoD Nowy] Exp za kila zależny od poziomu gracza - AMXX.pl: Support AMX Mod X
po co 2 taki sam temat?
tam masz cod nowy tutaj stary, moze jakas decyzja?

jezeli stary dodajesz to co tam napisal @KariiO do public death()
  • +
  • -
  • 1


#227146 Dodanie DM do cod

Napisane przez stasekstaskowy w 19.03.2011 16:21

http://www.bailopan..../csdm-2.1.2.zip
pobierz i zainstaluj na serwerze
mozna rowniez przerobic jak kto woli
  • +
  • -
  • 1