Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

1/1 Z AWP CoD MoD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 VaY.

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 17.03.2011 14:30

Mam pytanie jak zrobić by AWP miało 1/1 możliwości zabicia w mojej premium klasie ProSnajper :)?


if(weapon == CSW_AWP) 
{
if((klasa_gracza[idattacker] == ProSnajper && random(1) == 1))
damage = float(health);
}




Tak zrobiłem ale nie działa dlaczego ? :mur: :'( :'(
  • +
  • -
  • 0

Miej Wyjebane a będzie ci DANE !


#2 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 17.03.2011 16:48

po co uzywac randoma jezeli szansa ma byc 1/1 ? Na dodatek random(1) zawsze bedzie rowny 0 a Ty porownujesz go do 1.

if(klasa_gracza[idattacker] == ProSnajper && weapon == CSW_AWP)
damage = float(health);

Użytkownik stasekstaskowy edytował ten post 17.03.2011 17:16

  • +
  • -
  • 2
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#3 VaY.

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 17.03.2011 17:13

po co uzywac randoma jezeli szansa ma byc 1/1 ? Na dodatek random(1) zawsze bedzie rowny 0 a Ty porownujesz go do 1.


if(klasa_gracza[idattacker] == ProSnajper)
damage = float(health);


OK spróbuje jak bd chodzić to dam ci + :)
  • +
  • -
  • 0

Miej Wyjebane a będzie ci DANE !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych