Widziałem wiele tematów z takimi błędami, jednakże nigdy nikt nie nie naprawił tego, lub nawet naprowadził jak poradzić sobie z tym -.-
Problem prawdopodobnie dotyczy obu wersji HUD w DiabloModzie.
Problem występuje w standardowym DiabloMod 5.9l , w DiabloMod by Onyke także [Tu się nie dziwie

Problem występuje gdy osoba ma MAX Poziom.
Na 99% serwerów na których grałem znika wtedy tej osobie HUD [LvL posiadany, Item , EXP do następnego lvl]
Może uważacie to za coś nieszkodliwego, ja jednak uważam to za spory problem.
W momencie zniknięcia HUD, zaczynają spamować w logach błędy. Błędy pojawiają się tak często jak HUD się odświeża [Bodajże 0.8sec] więc ponad 86errorów na minutę to nie jest błaha sprawa.
Niektóre DiabloMody mają wbudowane systemy resów, w momencie max lvl - poziom się nam resetuje i dostajemy bonusy, więc tych DiabloModów raczej to nie dotyczy.
Oto prosty fix jak to naprawić:
W funkcji :
public write_hud(id)
Znajdź:
if (player_lvl[id] == 1)
{
xp_now = float(player_xp[id])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
Dodaj pod:
else if (player_lvl[id] == 401)
{
xp_now = 0.0
xp_need = 0.0
perc = 100.0
}
W funkcji
public Give_Xp(id,amount)
Pod pierwszą klamrą dodaj
if (player_lvl[id] == 401)
return PLUGIN_CONTINUE
Czy to było takie trudne ? Nie

Dodatkowo mam tu jeszcze FIXA dla komendy /exp
Gdy mamy max lvl to nie wyskakuje nam informacja co w sumie nikomu zazwyczaj nie przeszkadza, ale gdy wpisujemy /exp to wyskakują błędy w logach.
Oto fix:
public exp(id)
{
if(player_lvl[id] == 401)
{
ColorChat(id, GREEN, "Poziom: ^x04%i ^x01- Masz ^x03MAX^x01 Poziom Doswiadczenia", player_lvl[id])
return PLUGIN_CONTINUE
}else
ColorChat(id, GREEN, "Poziom: ^x04%i ^x01- Masz ^x03(%d/%d)^x01 Doswiadczenia", player_lvl[id], player_xp[id], LevelXP[player_lvl[id]])
ColorChat(id, YELLOW, "Do nastepnego poziomu brakuje ^x04%d^x01 Doswiadczenia", LevelXP[player_lvl[id]]-player_xp[id])
return PLUGIN_CONTINUE
}
[warn=Kapucha112]UWAGA! W miejsce 401 wpiszcie swój max lvl

Nie każdy ma DiabloModa 401lvl.[/warn]
Mam jeszcze poradnik jak poprawić fireballa [zoptymalizować]
Nie wykorzystują one pfd toucha[Co cholernie żre zasoby], lecz działają na kompletnie innej zasadzie.
To już jednak w innym temacie

Ten sposób może nie jest najwyższych lotów, ale przecież chodzi o to aby działało
