Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Proximus - zdjęcie

Proximus

Rejestracja: 22.07.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.09.2023 11:52
-----

Moje posty

W temacie: [ROZWIĄZANE] Widoczność komend

23.12.2011 22:35

Dzięki DarkGL, działa + dla Ciebie

W temacie: [SURF] No Edge Damage

12.04.2011 20:18

Mam pytanie dotyczące pluginu - on usuwa tylko tam gdzie jest zaznaczone na screenie czy na każdej mapie? (nie mam jak sprawdzić obecnie ;x)

W temacie: Spawnochronka by me

11.02.2011 14:08

Nie słyszałem bo nie siedzę w tym ;) okey zobaczymy co mi wyjdzie. Potem porozdaje plusy :)

W temacie: Spawnochronka by me

11.02.2011 13:07

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "Spawnochronka"
#define VERSION "666.0"
#define AUTHOR "Proximus PL"

new Licz;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_logevent("StartOfRound", 2, "1=Round_Start");
}
public StartOfRound()
{
set_user_godmode( 1, 1 );
set_user_godmode( 2, 1 );
set_user_godmode( 3, 1 );
set_user_godmode( 4, 1 );
set_user_godmode( 5, 1 );
set_user_godmode( 6, 1 );
set_user_godmode( 7, 1 );
set_user_godmode( 8, 1 );
set_user_godmode( 9, 1 );
set_user_godmode( 10, 1 );
set_user_godmode( 11, 1 );
set_user_godmode( 12, 1 );
set_user_godmode( 13, 1 );
set_user_godmode( 14, 1 );
set_user_godmode( 15, 1 );
set_user_godmode( 16, 1 );
set_user_godmode( 17, 1 );
set_user_godmode( 18, 1 );
set_user_godmode( 19, 1 );
set_user_godmode( 20, 1 );
set_user_godmode( 21, 1 );
set_user_godmode( 22, 1 );
set_user_godmode( 23, 1 );
set_user_godmode( 24, 1 );
set_user_godmode( 25, 1 );
set_user_godmode( 26, 1 );
set_user_godmode( 27, 1 );
set_user_godmode( 28, 1 );
set_user_godmode( 29, 1 );
set_user_godmode( 30, 1 );
set_user_godmode( 31, 1 );
set_user_godmode( 32, 1 );
set_user_rendering(0, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25);
Licz = 5;

if(task_exists(0 + 3431))
{
remove_task( 0 + 3431);
}
set_task( 1.0, "EndOfRound", 0 + 3431, _, _, "b" );
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public EndOfRound()
{
set_hudmessage( 80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01 );
show_hudmessage( 0, "Za %d sekund skonczy sie SpawnOchrona!", Licz );

Licz -= 1;

if(Licz <= 0)
{
set_user_godmode( 1 );
set_user_godmode( 2 );
set_user_godmode( 3 );
set_user_godmode( 4 );
set_user_godmode( 5 );
set_user_godmode( 6 );
set_user_godmode( 7 );
set_user_godmode( 8 );
set_user_godmode( 9 );
set_user_godmode( 10 );
set_user_godmode( 11 );
set_user_godmode( 12 );
set_user_godmode( 13 );
set_user_godmode( 14 );
set_user_godmode( 15 );
set_user_godmode( 16 );
set_user_godmode( 17 );
set_user_godmode( 18 );
set_user_godmode( 19 );
set_user_godmode( 20 );
set_user_godmode( 21 );
set_user_godmode( 22 );
set_user_godmode( 23 );
set_user_godmode( 24 );
set_user_godmode( 25 );
set_user_godmode( 26 );
set_user_godmode( 27 );
set_user_godmode( 28 );
set_user_godmode( 29 );
set_user_godmode( 30 );
set_user_godmode( 31 );
set_user_godmode( 32 );
set_user_rendering(0,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderNormal,0);
}
}


Czyli tak to powinno wyglądać? Jeśli tak to, w tej chwili daje nieśmiertelność, ale jej nie zabiera.


L 02/11/2011 - 13:04:47: [FUN] Invalid player 12
L 02/11/2011 - 13:04:47: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "spawner.amxx")
L 02/11/2011 - 13:04:47: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_godmode")
L 02/11/2011 - 13:04:47: [AMXX]    [0] textGFlZTH.sma::StartOfRound (line

Może to być wina że testuje na botach?

W temacie: JumpStats ns - problem z "servers requires"

25.12.2010 13:17

Ktoś ma jakieś pomysły? ;x