Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Rep0M4n - zdjęcie

Rep0M4n

Rejestracja: 19.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.09.2011 19:14
-----

Moje tematy

[CodMod Nowy]Problem z klasami

06.07.2011 12:14

Mam problem z dwiema klasami w ktorych jest 1/1 z AWP oraz scout zamiast zabijac na Hita odejmuja HP ale na - Czyli jakl przeciwnik walnie we mnie to dodaje mi HP i na odwrot.
SMA:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

#define DMG_HE (1<<24) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "[Premium]Mistrz Scouta";
new const opis[] = "Klasa premium, ma szansy 1/1 na zabicie z Scouta oraz posiada mp5";
new const bronie = 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 100;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Wybrales Klase [Premium]Kapitan.", nazwa);
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
	if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0) 
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	if(damagebits & DMG_HE && !random(2))
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

#define DMG_HE (1<<24) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "[Premium]Kapitan";
new const opis[] = "Klasa premium, ma 1/2 szansy na zabicie z HE i 1/1 z AWP";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Wybrales Klase [Premium]Kapitan.", nazwa);
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	if(damagebits & DMG_HE && !random(2))
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}
proszę o pomoc.

Zombiehell,podboty i spawn editor

19.06.2011 16:40

Czy da rade zmienić Spawn podbotów na serwerze zombiehell przy pomocy zwykłego Spawn Edit'ora?? Próbowałem wiele razy i jakoś mi nie wychodzi.

Problem z zombie hell [znów]

19.06.2011 13:49

Po wejściu kogoś na serwer w consoli pojawia się takie coś :

Visibility Table out of Date. Rebuilding... (0%)
Visibility Table out of Date. Rebuilding... (2%)
Visibility Table out of Date. Rebuilding... (5%)
Visibility Table out of Date. Rebuilding... (7%)
Visibility Table out of Date. Rebuilding... (9%)
Visibility Table out of Date. Rebuilding... (12%)
Visibility Table out of Date. Rebuilding... (14%)
Creating bot...
Visibility Table out of Date. Rebuilding... (17%)
Creating bot...
Visibility Table out of Date. Rebuilding... (19%)

Po czym serwer sie wylacza.
proszę o pomoc, Co moze byc przyczyna??

Dodano 19 czerwiec 2011 - 16:36:
"Błąd" naprawiony. Do zamknięcia.