Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Marox44 - zdjęcie

Marox44

Rejestracja: 18.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.11.2012 22:49
-----

Moje posty

W temacie: Licznik zgonów i asyst

20.09.2012 19:19

Ok utworzyłem wstępnie takie coś, licznik fragów i zgonów działa dobrze, problem jest z obrażeniami.
Na pewno gołym okiem widać, że nie umiem używać eventu Damage, wydaje mi się , że zmienne są źle poindeksowane.

still not working properly :/




/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

#include <amxmodx>
#include <fun>

new KILL[33],DEADS[33],ASYSTY[33];
new SyncHudObj;
new damage[33];
new killerdmg;
new victimdmg;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event( "DeathMsg", "eDeath", "a" );
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
register_event( "HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0" );
register_event( "Damage", "Damage", "b", "2!=0" );
}


public Damage (id)
{

victimdmg = read_data(0); // id ofiary
killerdmg = get_user_attacker( id ); // Pobiera id atakującego gracza
damage[victimdmg] = read_data(2);



return PLUGIN_CONTINUE;
}




public eDeath()
{
new attacker=read_data(1);
new victim=read_data(2);

KILL[attacker]++;
DEADS[victim]++;

if (damage[victimdmg]<2) {

ASYSTY[killerdmg]++;

}

return PLUGIN_CONTINUE;
}




public client_authorized(id) set_task(1.0,"ShowHud",id,_,_,"b");
public ShowHud(id)
{
set_hudmessage(25, 155, 53, 0.04, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"========^n Zabicia: %i^n Zgony:%i^n Asysty:%i^n ========",KILL[id],DEADS[id],ASYSTY[id]);
}