Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Spiker velSatiS - zdjęcie

Spiker velSatiS

Rejestracja: 15.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.04.2013 17:26
-----

Moje tematy

Usunięcie frakcji

30.03.2013 15:11

Jak usunąć frakcje? help!
Kolega dodał tydzien temu na serwer , dzis chciałem dodać nowe klasy i nie da rady (nie dołączą do frakcji , i nie utworze nowej) czy możecie mi usunąc i zrobić by klasy były osobno ?

Problem z klasamiD

29.03.2013 22:00

Dodałem klasy z nową frakcją , wszystko ok ale na serwerze mi tej frakcji nie pokazuje ;/ [Unikalne]
[codclass_Probwka] i [codclass_Prbka]

Zobaczcie co źle zrobiłem i jak możecie poprawcie

Dodam że Po wgraniu nowej mapy [ frakcja Zwykle] widnieje ona w /klasy a nie ma jej w /klasa

Zerknie ktoś czy dobrze napisałem?

28.03.2013 18:28

Zerknie ktoś czy dobrze napisałem perka?

W kompilacji mam błędy:


codperk_silnikgrajka.sma(143) : error 017: undefined symbol "HAM_IGNORED"
codperk_silnikgrajka.sma(145) : error 017: undefined symbol "ma_perk"
codperk_silnikgrajka.sma(145) : warning 215: expression has no effect
codperk_silnikgrajka.sma(145) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codperk_silnikgrajka.sma(145) : error 029: invalid expression, assumed zero
codperk_silnikgrajka.sma(145) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
5 Errors.


Spoiler

Prośba o kompilacje

28.03.2013 18:04

A i sprawdźcie czy dobrze napisałem <pierwszy perk>


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>


new const perk_name[] = "Śmiertelne naboje";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 30 obrazen wiecej";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}