Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Mateek - zdjęcie

Mateek

Rejestracja: 14.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.11.2012 17:38
-----

Moje posty

W temacie: amxbans jak ustawić żeby można było odbanować na nick i IP

31.10.2012 17:26

Czy ktoś mógłby napisać jak? Też mam ten problem.

W temacie: [ROZWIĄZANE] Generator klas

26.02.2012 11:03

Dzięki wielkie :)

W temacie: [ROZWIĄZANE] Generator klas

25.02.2012 19:50

Nadal nie działa ... Zmieniłem na CSW_HEGRANADE i nadal nic...

Hiroshima sorry za zły dział, źle zerknąłem ...

Wygląda to tak:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[]   = "Kapral[Premium]";
new const opis[]    = "1/2 z HE 1/10 z USP ";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
new ma_klase[33];
new oneonone[33][31];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
                    if(!is_user_connected(idattacker))
                                                    return HAM_IGNORED;

                    if(!ma_klase[idattacker])
                                                    return HAM_IGNORED;

                    if(!(damagebits & (1<<1)))
                                                    return HAM_IGNORED;

                    new hp_ofiary = get_user_health(this)
                    new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

                    if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
                    {
                                                    if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
                    }

                    return HAM_IGNORED;
}
public cod_class_enabled(id)
{  if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Kapral[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");

                    oneonone[id][CSW_HEGRANADE] = 4
                    oneonone[id][CSW_USP] = 10
                    ma_klase[id] = 1;
                    return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
                    ma_klase[id] = 0;
                    oneonone[id][CSW_HEGRANADE] = 0
                    oneonone[id][CSW_USP] = 0
}


Jakbyś mógł to przygotuj mi z sma.

W temacie: [ROZWIĄZANE] Generator klas

25.02.2012 17:47



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[]   = "Kapral[Premium]";
new const opis[]    = "1/2 z HE 1/10 z USP ";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
new ma_klase[33];
new oneonone[33][31];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
                    if(!is_user_connected(idattacker))
                                                    return HAM_IGNORED;

                    if(!ma_klase[idattacker])
                                                    return HAM_IGNORED;

                    if(!(damagebits & (1<<1)))
                                                    return HAM_IGNORED;

                    new hp_ofiary = get_user_health(this)
                    new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

                    if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
                    {
                                                    if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
                    }

                    return HAM_IGNORED;
}
public cod_class_enabled(id)
{  if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Kapral[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");

                    oneonone[id][CSW_HE] = 4
                    oneonone[id][CSW_USP] = 10
                    ma_klase[id] = 1;
                    return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
                    ma_klase[id] = 0;
                    oneonone[id][CSW_HE] = 0
                    oneonone[id][CSW_USP] = 0
}


Zrobiłem coś takiego inie chce się kompilowac.

W temacie: [ROZWIĄZANE] Generator klas

25.02.2012 17:30

Ok a jak zrobic coś takiego, 1/2 z HE 1/10 z USP ?