Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Mateek
Rejestracja: 14.02.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.11.2012 17:38
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 36
- Odwiedzin: 2 240
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: 36 lat
- Urodziny: Marzec 3, 1988
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
yy ?
Kontakt
1
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Mateek nie posiada znajomych
Moje posty
W temacie: amxbans jak ustawić żeby można było odbanować na nick i IP
31.10.2012 17:26
Czy ktoś mógłby napisać jak? Też mam ten problem.
W temacie: [ROZWIĄZANE] Generator klas
26.02.2012 11:03
Dzięki wielkie
W temacie: [ROZWIĄZANE] Generator klas
25.02.2012 19:50
Nadal nie działa ... Zmieniłem na CSW_HEGRANADE i nadal nic...
Hiroshima sorry za zły dział, źle zerknąłem ...
Wygląda to tak:
Jakbyś mógł to przygotuj mi z sma.
Hiroshima sorry za zły dział, źle zerknąłem ...
Wygląda to tak:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Kapral[Premium]"; new const opis[] = "1/2 z HE 1/10 z USP "; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 5; new ma_klase[33]; new oneonone[33][31]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & (1<<1))) return HAM_IGNORED; new hp_ofiary = get_user_health(this) new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker) if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0) { if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Kapral[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); oneonone[id][CSW_HEGRANADE] = 4 oneonone[id][CSW_USP] = 10 ma_klase[id] = 1; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = 0; oneonone[id][CSW_HEGRANADE] = 0 oneonone[id][CSW_USP] = 0 }
Jakbyś mógł to przygotuj mi z sma.
W temacie: [ROZWIĄZANE] Generator klas
25.02.2012 17:47
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Kapral[Premium]"; new const opis[] = "1/2 z HE 1/10 z USP "; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 5; new ma_klase[33]; new oneonone[33][31]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & (1<<1))) return HAM_IGNORED; new hp_ofiary = get_user_health(this) new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker) if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0) { if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Kapral[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); oneonone[id][CSW_HE] = 4 oneonone[id][CSW_USP] = 10 ma_klase[id] = 1; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = 0; oneonone[id][CSW_HE] = 0 oneonone[id][CSW_USP] = 0 }
Zrobiłem coś takiego inie chce się kompilowac.
W temacie: [ROZWIĄZANE] Generator klas
25.02.2012 17:30
Ok a jak zrobic coś takiego, 1/2 z HE 1/10 z USP ?
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Posty: Mateek
- Regulamin